Jaa en vooral omdat we niet wisten wat er was, niet wist of hij voldoende bv kreeg, niks was goed. Uiteindelijk komt hij goed bij in gewicht (100gr op 4dagen) dus aan de BV ligt het niet maar hij had veel last van krampjes en zuigbehoefte wat we nu ook proberen te tackelen ☺️ Verder gaat het volgens het boekje haha! We genieten echt van ‘m! Volgende week maandag moet hij weer beginnen (mits deze week goed gaat anders kan hij langer thuisblijven daar kijken ze niet zo moeilijk naar)
Hier alles ok Wel dit weekend een ongelukje gehad waardoor ik mijn voet nu in het gips heb :s Balen!!! Dus nu een week helemaal niks doen
Ziet er prachtig uit meis!! Super gefeliciteerd ♡ en nu genieten van het feit dat je eindelijk zwanger bent
@Sara190 wat een geweldig nieuws! En wat een super knal test. Ga heeeeeeel erg genieten van je zwangerschap! Het is je zo gegund
Ja deze week mag ik helemaal niets Hopelijk krijg ik er volgende week iets anders om en kan ik weer wat meer doen Dit thuiszitten is zo niets voor mij
Nee helemaal niet, was tot net heel erg down en verdrietig..Ben ook vandaag jarig, 30 geworden haha me eerste droom is wel uitgekomen wilde voor me verjaardag positief testen...Heb vandaag nog CB gedaan toonde 1-2 aan.. dus daar zat ik erg mee..contact gehad met zh en die hebben me het andere kant laten zien.. ze zei maak je a.u.b. niet druk en ga niet meer testen, je hebt positief getest op de officiële datum en geniet er nu van! Als het mis gaat dan kan je je dat toch niet tegen houden en dan heb je ook flink buikpijn en bloedverlies en dat heb ik allemaal niet! Dus ik ga het nu echt los laten, heel erg blij kan ik nog niet zijn, zolang ik niet vloei en buikpijn krijg is het goed en hopelijk krijg ik het op de 11e bevestigd!
Ga keihard duimen voor je ♡ en indd, mooie woorden van het ziekenhuis. Voor nu ben je zwanger, verder heb je er geen invloed op dus proberen los te laten Xx
Allereerst van harte gefeliciteerd met je verjaardag! En wat je zegt je grote wens is uit gekomen. Hou maar vast aan de woorden van het ziekenhuis.. zo is het toch ook? En wat ik al eerder zei een innesteling of hcg aanmaak kan wat later zijn of wat langzamer oplopen. Zolang je geen buikpijn en bloed hebt lekker proberen te genieten. Hoop voor jou dat het gauw 11 febr is en je echt kan gaan genieten na een mooie echo. Maar vergeet niet dat al je andere testen mooi opliepen he! Miss gewoon net iets te vroeg die cb test
@Sara190 van harte gefeliciteerd met je verjaardag en het mooie cadeau van zwanger zijn. Probeer wat vertrouwen te hebben ondanks dat makkelijker gezegd is als gedaan. Laten we met zn allen hopen op een prachtige echo ♡
Dank jullie allemaal lieverds.. Yaa het is helaas niks anders dan alleen maar afwachten en blijven hopen dat het goed zit..zolang ik geen hevige buikpijn en bloedverlies heb blijf ik hoop houden..
Van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Die eerste weken zijn zenuwslopend! Ik heb wel een week huilend op de bank gezeten, omdat ik overtuigd was dat het fout zou gaan. Ik moest @Visje62 beloven geen doemscenario's meer op internet te zoeken. Sinds dien ging ik ook zo denken zoals jij nu doet, je houd het toch niet tegen. Na alles wat je al heb meegemaakt kan jij dit ook aan. Het gaat vaker goed dan fout.
Heb ik er ook nog eens blaasontsteking bij haha, heb geen klachten, maar heb me urine op werk gecontroleerd en hij was duidelijk positief want het rook de afgelopen dagen en hij is echt zo licht en dan weet ik het dat het weer raak is... ben er helaas bekend mee..krijg het heel vaak.. Huisarts gebeld en gezegd dat ik zwanger ben.. en het moet behandeld worden, krijg een AB kuur en me urine moet opgestuurd worden voor kweek..
Oh vervelend. Sowieso een kwaaltje dat vaker voor komt als je zwanger bent he.. bekijk het dus maar positief haha. Hier plat met griep... bluh