Toch nog maar even flink gezellig maken. Dit lijkt toch meer de knaller. Balen schuift je nod ook weer op..
Ja ik denk idd dat mijn knaller nu pas gaat komen Dan moet mijn bm morgen weer hoog gaan staan met rekbaar slijm, anders ben ik helemaal verward Morgenavond pas weer tijd voor gezelligheid en maandag was de laatste keer.... pppfffff
Oh jee, die is al wel weer erg donker al Misschien toch niet gesprongen dan, en doet ie een nieuwe poging
Ja lang leve de pcos In de 2e ronde had ik dit ook, toen heb ik 2x gedacht mijn ei te hebben en bij de 3e keer knalde hij pas echt.
Ja helaas Het was te verwachten, al had ik het niet gehoopt Nu maar weer een testje in de tas voor vanmiddag op het werk
Aii heb je pcos, wat rot. Is tempen dan een optie voor je? Enige manier om zeker te weten dat hij gesprongen is, toch?
Ja klopt Wilde het nog even uitstellen, maar denk dat ik volgende ronde toch maar wel weer ga beginnen
Ja en nu is de test weer lichter. Kan dus weer 2 dingen betekenen haha Of vannacht was de piek, of de test van gisteren is met te geconcentreerde urine gedaan Ik blijf maar lachen en doorgaan
Was de test van gister later op de dag? Kan je ook rekening mee houden. Hormoon loopt op in de loop van de dag. Maar wist je al wel volgens mij. Maar vervelend joh die onduidelijkheid. Hoe mooi zou het aan de andere kant zijn als je denkt misschien te weinig geklust te hebben en het dan toch onverwacht raak is deze maand. Daar duim ik voor
De test van gisteren was rond 20.30uur in de avond De test van net van 12.00uur Ik denk dat ik rond 17.00uur nog maar eentje doe
Huh.. Vandaag vermoedelijk 4 dpo en had net rode draadjes tussen mijn afscheiding... Ik heb dit serieus nog nooit gehad.. In al die jaren dat ik zwanger probeerde te worden en ook niet de keren dat het wel was gelukt... Pfff hoe kan ik nu de rest van de week rustig blijven
NOD-lijst 28 feb t/m 6 maart 2019 28 februari (0) 1 maart (0) 2 maart (1) Marjo88, 30 jaar, 4e kindje, ronde 7 3 maart (0) 4 maart (0) 5 maart (3) Myka27, 34 jaar, 3e*kindje, ronde 4 MissMorrow, 33/34 jaar, 1e kindje, ronde 3 na mk Spectre, 28 jaar, 2e kindje, ronde 6 Mama563, 27 jaar, 2e kindje, ronde 4 6 maart (1) xxFrummel, 1ste kindje, ronde 3 Datumloos (0) Totaal (5) Wachtend op eisprong (5) Wachtbankje (1) Zwanger (0) Ongesteld (0) MMM (0) Negatieve Test (0) Twijfel-/Tuurtest (0) WILJE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)[/QUOTE]
NOD-lijst 28 feb t/m 6 maart 2019 28 februari (0) 1 maart (0) 2 maart (1) Marjo88, 30 jaar, 4e kindje, ronde 7 3 maart (0) 4 maart (0) 5 maart (4) Myka27, 34 jaar, 3e*kindje, ronde 4 MissMorrow, 33/34 jaar, 1e kindje, ronde 3 na mk Spectre, 28 jaar, 2e kindje, ronde 6 Mama563, 27 jaar, 2e kindje, ronde 4 6 maart (1) xxFrummel, 1ste kindje, ronde 3 Datumloos (0) Totaal (5) Wachtend op eisprong (5) Wachtbankje (1) Zwanger (0) Ongesteld (0) MMM (0) Negatieve Test (0) Twijfel-/Tuurtest (0) WILJE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)[/QUOTE]