Oké mijn pijntjes zijn verdwenen en dit was mijn test vandaag. Ik ga er maar weer vanuit dat dat de eisprong deze nacht geweest is. Kom dan uit op NOD 07-03 Maar zou graag hier willen blijven kletsen
Ja het is zeker een symptoom. Voor mij zelfs altijd het duidelijkste symptoom. Of tsja in ieder geval de 2 keer dat ik positief testte
Meiden denken jullie dat de gyn wat had kunnen zien met de inwendige echo op.5 dpo als er wat had gezeten ben was 5.9
Pas met 5 weken of zo kunnen ze iets gaan zien, en dan nog grote kans dat ze alleen een ring zien of eigenlijk nog nada. Dus nee, 5dpo echt helemaal niets. Grote kans dat het dan nog niet eens ingenesteld is uberhaupt
Het enige wat ze kan zien is de verdikking van het baarmoederslijmvlies. Als dat heel dik is dan kan het duiden op een innesteling of een goede kans op innesteling. Je kunt in principe iets op de echo zien na 4,5 weken al. Maar wat je dan zult zien is een mini vruchtzakje zonder inhoud. Als je vruchtzakje ongeveer 8 mm is (bij 5,5 week zwanger) dan kun je een dooierzakje zien en bij 6 weken / 6,5 week zou je een vruchtje moeten kunnen zien met of zonder kloppend hart.
Of de gyn een eventuele zwangerschap had kunnen zien? Nee. Ik was er een week na eisprong en mij vertelde ze toen dat ze het nog niet kon zien als het raak was die ronde.
@myka27 ook jij zit nu op het wachtbankje. En hoe lang je daar al op zit is een beetje onzeker. En juist over dat soort dingen is het fijn om je hart te luchten en steun aan elkaar te hebben. En ook gezelligheid, dus blijf lekker mee kletsen!
Bij mij zei ze alleen dat het er goed uit zag. Niet hoe dik het was of gemeten en bij mij weten. Maar gewoon geduldig (zijn we allemaal heel goed in toch) afwachten...