Haha ja het is wel een beetje een privé vraag natuurlijk! Haha Mijn cyclus is meestal 29 dagen, en mijn eisprong 11 dagen voor nod zoiets .. Voelde mijn eisprong heel goed op zaterdagavond de 16e! Hebben die week ervoor veel geklust en op donderdag 14 en vrijdag 15 nog .. hoop dat het genoeg is geweest! Jij lekker genieten nu! Wel vroeg kunnen testen, fijn hoor! Ik wacht nog even tot vrijdag! Haha
Ik heb altijd van te voren een voorraad klaargelegd, voor mijn gevoel is dat belangrijker dan daadwerkelijk op de positieve test of daarna nog ff. Dus ik denk dat je qua kansen benutten echt wel goed zit. Blijkbaar werkt het, weer ronde 1 Ik heb deze ronde voor het eerst in mijn leven de laatste groeispurt gevoeld, en heftig ook, sodeju. Dat was vrijdagavond, cd 13. Mijn positieve test was donderdagavond rond 22/23u of zo geloof ik. Dan zou hij ergens na die pijn moeten gaan springen, dus denk dan cd 14, 16 februari dat ie wel vetrokken was.
@Viviennee ik zie inderdaad heel lichtjes een tweede streepje. Voorzichtig gefeliciteerd. Nu hopen dat de volgende test donkerder is.
Ik kijk even een dag niet en ik zie roze!!! @Viviennee voorzichtig gefeliciteerd houd je ons op de hoogte van de oploop?
@Viviennee dus je bent op 19 cd gaan testen? dat is dan vanaf 6 dpo ongeveer? Op welke dpo zag je iets, die van vandaag?
Gisteren vaag, vanochtend die gratis roze van zwanger en kids ineens echt een roze streepje, predictor vanochtend echt nog heeeeeeeel licht, bijna niet te zien. Predictor nu echt wel goed te zien in het echt
Vanaf deze week komen de eerste NOD’s! Spannend! Zijn er al dames met testdrang? Of wachten jullie echt tot de NOD?