Zo ik zit vandaag volgens bij 9 dpo en heb kramp linksonder in mijn buik. Kan al sinds 2 dagen niet naar het toilet, dus dat zou het ook kunnen zijn . Ik hoop op een innesteling, maar we wachten af! Ik zou donderdag mijn NOD hebben, maar ga pas vrijdag testen, hem een LF van 11 dagen, dus dan is het sowieso nog wat vroeg om te testen! Ben benieuwd!
Top dankje! Ga ik ze misschien ook bestellen. Meestal niet nodig want ik heb vaak op 9dpo al door of ik ongesteld ga worden.
Nee hoor dat hou ik amper vol Maar vriendin had de hele week lichte streep maar werd toch ongesteld. Las wel eens dat een lichte streep ook zwanger betekent.. maar als ik haar foto zag en het toch niet zo was dan vertrouw ik een heel licht streepje toch niet zo goed. Daarom een dagje langer volhouden. En ook omdat ik dan kan testen als vriendlief thuis is.
Pfff ik ben nu op 10 DPO en nog even wachten met testen.. kijken of ik vrijdag haal haha. Heb heel erg in m'n hoofd zitten dat ochtend urine het beste is, maar is dat nou ook zo? Hoor wel eens andere verhalen... Wil 't graag samen met mn vriend doen en dan kan het ook pas vrijdag...
omg omg omg! Ik kreeg zo'n drang na de eerste positieve test hier om ook te testen. Had mezelf voorgehouden niet teveel mee bezig te zijn en proberen te testen op Nod. Maar omdat ik normaal last blijf houden van mijn borsten tot ms en nu niet heb ik toch getest. Kan het nog niet geloven!
Ik kreeg geen meldingen meer maar woww wat een positief nieuws lees ik hier!!! Echt super... Gefeliciteerd @Viviennee en @Nadia33 Ik zelf zit helaas op het moment ziek thuis met een flinke buikgriep grrr Denk dat het ook niks is deze ronde. Ook maar 2x gezellig kunnen maken vorige week en geen duidelijk positieve ovulatietest gehad. Maar denk woensdag m'n eisprong gehad ofzo.
Wat mooi dat eerste roze hier in de groep... Op naar meer Ik kan helaas niet meedingen deze ronde, want weet nu zeker dat er nog geen eisprong geweest is nu ik weer aan het tempen ben.
NOD-lijst 28 feb t/m 6 maart 2019 28 februari (3) Vivienne - 31 jaar - 3e kindje - ronde 1 MamaSelina - 25 jaar - 2e kindje - ronde 1 Brenda028, 31 jaar, 2e kindje, ronde 5 na mk 1 maart (2) Stresskipje, 30 jaar, 1e kindje, ronde 3 Roosje89 - 29 jaar? - 2e kindje - ronde 24? 2 maart (9) Marjo88, 30 jaar, 4e kindje, ronde 7 Nadia33, 39 jaar, 3e kindje, ronde 4 AapEnOlifant - 26/27 jaar - 1e kindje - ronde 3 Visje62 - 33 jaar - 1e kindje - ronde 9 Tan89 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 15 Mirrie1990 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 1 Zwangels - 36 jaar - 3e kindje - ronde 1 London, 27 jaar, 1e kindje, ronde 1 SIM2502 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 4 3 maart (1) Chantal1301, 27jaar, 1e kindje, ronde 10 4 maart (1) RM1996, 22jaar, 1e kindje, ronde 5 5 maart (4) MissMorrow, 33/34 jaar, 1e kindje, ronde 3 na mk Spectre, 28 jaar, 2e kindje, ronde 6 Jetje1991, 27jaar, 2e kindje, ronde 7 Mommy563, 27 jaar, 2e kindje, ronde 4 6 maart (2) xxFrummel, 1e kindje, ronde 3 PCOSmeisje, 31 jaar, 1e kindje, ronde 17 Datumloos (1) Myka27, 34 jaar, 3e*kindje, ronde 4 Totaal (22) Wachtend op eisprong (4) Wachtbankje (18) Zwanger (1) Ongesteld (0) MMM (0) Negatieve Test (0) Twijfel-/Tuurtest (0) WILJE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)[/QUOTE]
@Nadia33 gefeliciteerd! Jeetje nog geen blauw en al 2 dames op roze. Ik hoop zo dat ik mag volgen. Morgen testje..