@Roosje89 ik zien hem ook! Gefeliciteerd @Viviennee hoe gaat het bij jou? Hoopte al op meer roze vandaag!
Hihi! Thnx allemaal! Dit geeft wat hoop na ruim 2 jr proberen om zwanger te worden. Ons dochtertje van 3 lag was vanacht bij ons omdat ze zo aan het hoesten was. Vandaar dat ik midden in de nacht wakker was! Heb gelijk ik ook niet meer kunnen slapen. Deze foto is van 10min geleden (en die van vanacht).
Oké ik wilde niet testen maar heb me niet kunnen bedwingen. En ben nog wel voorzichtig maar zie wel een tweede streepje. Zien jullie het ook?
Dames! Grote verwarring hier. Gisteren 9 dpo: omowit Vandaag getest en leek in eerste instantie ook weer wit. Ik stapte onder de douche en 5 minuten later zag ik dit:
Ja hoor ik zie hem. Maar deze mag je na 5 min niet meer aflezen toch? Was het een snelle douche? Maar Ik zeg voorzichtig gefeliciteerd. En voor de zekerheid maar gauw weer een testje.
Ik vind action wel echt kut. Heb nog 1 predictor en verder alleen action, die streepjes zijn echt zoooveeeel minder. En droogt zo lelijk op ook.
Snap dat je niet meer kon slapen. Want hij is er hoor dat 2e streepje! Na 2 jaar wat moet je blij zijn