Ik zou er heel zenuwachtig van worden.. maar 10 dpo dus vandaag. Dan gaat ie vast nog knallen! Al kan ik je misschien gerust stellen. Ik heb dezelfde En die waren na 24 uur nog omo wit. Dus ik denk dat deze testjes niet zo opdrogen als er niks is
Hier ook met een action test getest. Ik wil nu Kruidvat testen halen. En het liefste de clearblue digital. Vind het wel bijzonder, over de oudste 2,5 jaar gedaan, de jongste 1 jaar, en nu in ronde 1 waarschijnlijk al raak. Kan het nog niet geloven hoor.
Dames WOEHOE roze streepjes (Deze test zie bijlage is omoowit) Pech voor mij Helaas 17e en 18e positieve ovulatietest Ik denk dat ik een ronde door mag. Voor vandaag hoop ik hier nog veel positieve testen te zien
Predictor nooit gebruikt vanwege de slechte recensies. CB doe ik dan pas na mijn nod hoor. Die heeft behoorlijk wat hcg nodig. En dank jullie, inderdaad fijn als het nu zo snel gaat. Had ik niet verwacht.
Dat was vroeger. Predictor is nu de beste test op de markt. Vroeg resultaat, en geen valse streepjes.
Dan ben je misschien te vroeg met testen. Op zn vroegst vandaag 10 dpo misschien 9 zelfs.. het kan nog hoor. Zou nog even afwachten.
Dat is zo ja maar ga er niet vanuit denk dat ik gewoon ong word. Heb ook al lage rugpijn vaak voordat ik ong ga worden heb ik dat
Volgens mij heeft de lijst een update nodig met al die roze testers! En ik weiger nog even op negatief getest te gaan tot ik morgen weer getest heb
Lastig zo. Ziet er voor mij niet omowit uit, maar met tegenlicht kan het ook zijn dat ik de achterkant van de test zie ipv een streepje.
Jammer. Kan het idd alleen maar meevallen. En voor jou is natuurlijk zelfde verhaal als voor mij het kan nog Bij mijn dochter had ik een tuurstreep in het licht.. 1 dag na (verwachte) nod
NOD-lijst 28 feb t/m 6 maart 2019 28 februari (3) Vivienne - 31 jaar - 3e kindje - ronde 1 MamaSelina - 25 jaar - 2e kindje - ronde 1 Brenda028, 31 jaar, 2e kindje, ronde 5 na mk 1 maart (2) Stresskipje, 30 jaar, 1e kindje, ronde 3 Roosje89 - 29 jaar? - 2e kindje - ronde 24? 2 maart (9) Marjo88, 30 jaar, 4e kindje, ronde 7 Nadia33, 39 jaar, 3e kindje, ronde 4 AapEnOlifant - 26/27 jaar - 1e kindje - ronde 3 Visje62 - 33 jaar - 1e kindje - ronde 9 Tan89 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 15 Mirrie1990 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 1 Zwangels - 36 jaar - 3e kindje - ronde 1 London, 27 jaar, 1e kindje, ronde 1 SIM2502 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 4 3 maart (1) Chantal1301, 27jaar, 1e kindje, ronde 10 4 maart (1) RM1996, 22jaar, 1e kindje, ronde 5 5 maart (4) MissMorrow, 33/34 jaar, 1e kindje, ronde 3 na mk Spectre, 28 jaar, 2e kindje, ronde 6 Jetje1991, 27jaar, 2e kindje, ronde 7 Mommy563, 27 jaar, 2e kindje, ronde 4 6 maart (2) xxFrummel, 1e kindje, ronde 3 PCOSmeisje, 31 jaar, 1e kindje, ronde 17 Datumloos (1) Myka27, 34 jaar, 3e*kindje, ronde 4 Totaal (23) Wachtend op eisprong (4) Wachtbankje (16) Zwanger (2) Ongesteld (0) MMM (0) Negatieve Test (0) Twijfel-/Tuurtest (1) WILJE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
Heb de lijst even tevoorschijn gehaald, zelf wil ik nog op een twijfel/tuurtest. De andere moeten nog wel bijgewerkt worden.
Ohh wauw dames, wat n mooie streepjes! Op naar een mooie oploop! Voorzichtige proficiat Nu wordt het voor mij lastiger om mn testdrang onder controle te houden