Zo herkenbaar, bij onze eerste ook lang er over gedaan, pas na 2,5 jaar een goede zwangerschap. Bij de tweede duurde het 1 jaar. En iedereen werd wel zwanger. Je wil het dan zo graag en dan lukt het niet. Alle goed bedoelde adviezen van degene die weten dat je een kinderwens hebt gingen mij ook de keel uit hangen. En ja dan mag je klagen! Knuffel! Begrijp er bij mij nu ook niks van dat het nu de 1e ronde raak is. Had ik nooit gedacht. Ging weer van minimaal 1 jaar uit.
Je kan het hier zeker kwijt, daar zijn we voor. Ik snap je heel goed.. Super frustrerend dat er veel vrouwen zijn die zo snel zwanger worden en dat het bij jou zo lang duurt. Is gewoon ruk...
NOD-lijst 28 feb t/m 6 maart 2019 28 februari (3) Vivienne - 31 jaar - 3e kindje - ronde 1 MamaSelina - 25 jaar - 2e kindje - ronde 1 Brenda028, 31 jaar, 2e kindje, ronde 5 na mk 1 maart (2) Stresskipje, 30 jaar, 1e kindje, ronde 3 Roosje89 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 26 2 maart (9) Marjo88, 30 jaar, 4e kindje, ronde 7 Nadia33, 39 jaar, 3e kindje, ronde 4 AapEnOlifant - 26/27 jaar - 1e kindje - ronde 3 Visje62 - 33 - 1e kindje - ronde 9 Tan89 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 15 Mirrie1990 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 1 Zwangels - 36 jaar - 3e kindje - ronde 1 London, 27 jaar, 1e kindje, ronde 1 SIM2502 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 4 3 maart (1) Chantal1301, 27jaar, 1e kindje, ronde 10 4 maart (1) RM1996, 22jaar, 1e kindje, ronde 5 5 maart (4) MissMorrow, 33/34 jaar, 1e kindje, ronde 3 na mk Spectre, 28 jaar, 2e kindje, ronde 6 Jetje1991, 27jaar, 2e kindje, ronde 7 Mommy563, 27 jaar, 2e kindje, ronde 4 6 maart (2) xxFrummel, 1e kindje, ronde 3 PCOSmeisje, 31 jaar, 1e kindje, ronde 17 Datumloos (1) Myka27, 34 jaar, 3e*kindje, ronde 4 NOD 12-03 Totaal (23) Wachtend op eisprong (2) Wachtbankje (11) Zwanger (6) Ongesteld (3) MMM (0) Negatieve Test (1) Twijfel-/Tuurtest (1) WILJE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.
Lieve dames! Goeiemorgen allemaal Ik heb jullie advies opgevolgd en een digitale test gekocht. De lijntjes op de test-point test zijn nogsteeds licht. Maar deze test geeft aan;
@Tan89 dat is ook super frustrerend, je gunt jezelf ook dat geluk. Begrijpelijk dat je daar dan boos over kan worden, gooi het eruit. @Spectre ahh balen zeg!!! Zelf vandaag een testje gedaan, geen streep te bekennen.. Wacht het nog 2 dagen af en anders ga ik op rood..
Bedankt lieve meiden! Echt heel fijn die lieve reacties.. Heb straks nog een kinderverjaardag zie er enorm tegenop! Zie zelfs op tegen het etentje met onze beste vrienden vanavond, terwijl het bij hun ook allemaal niet vanzelf gaat. (Hebben wel 2 prachtige kinderen) Het voelt de laatste tijd ook alsof ik er niet echt meer bij hoor omdat we nog maar 1 kindje hebben.. gek of niet? We hebben idd in december al onderzoeken gehad, mijn man had iets minder zaadcellen dan ‘normaal’ 12 miljoen i.p.v. 15 miljoen. Bij mij was er een verminderde voorraad eicellen te zien, maar was beide geen reden tot ongerustheid. Nu moet mijn man 11 maart weer voor controle van zijn zwemmers om te kijken hoe er nu voor staat schijnt dat elke 3 maanden de spermacellen vernieuwen? 22 maart gaan we die uitslagen bespreken en vervolgstappen.. Voor de dames die wel op roze zijn! Echt van harte gefeliciteerd!! Zo leuk!
Hier stijgt mijn temp niet behoorlijk. Toch ga ik uit dat mijn ei gesprongen is. Ik zal dus nog even wat langer geduld moeten hebben
@Tan89 dat mag hoor. Gooi dat er vooral lekker uit. Er zijn hier best wel dames die er begrip voor hebben. Het duurt gewoon zo lang dat is soms zo frustrerend. En dan elke maand weer.. Ik heb dat nu al bij ronde 9 (denk na vandaag 10), maar als ik het dan bij jullie zie denk ik waar heb ik het over. Dat je er even kapot van bent snap ik dan wel hoor. Hier ook iets langzamere zwemmers maar dat zou niet uit moeten maken. En toch steeds weer ongesteld worden. Hopelijk na deze controle wat meer zwemmers dat zou toch een goed gevoel geven.. Gun je zo dat het snel raak is. ♡