@Visje62 @Spectre jaa hoop het zo! Ik merk dat ik dan zo erg ga malen en nadenken over dingen, dat veranderd de zaak helaas niet. Iedere maand is er toch een teveel. Vandaag een baal dagje en morgen weer nieuwe moed!
Nou, bij mij ook even een tussenstand na 3 dagen klussen in ons nieuwe huis! Ik had gisteren ongesteld moeten worden, maar nog niks te zien... vandaag heel klein beetje bruine spotting, maar verder nog niks. Hier en daar wel wat krampjes maar niks wat lijkt op mn ongi die doorbreekt.. Ga morgenochtend een testje doen als er nog niks is, wie weet...
Groot gelijk. Lekker aan dat balen toegeven. En morgen weer met frisse moed verder. Maar iedere ronde is 1 teveel. Helemaal waar.
Spannend. Ik wacht met je mee. Verwachtte gister of eergister mijn menstruatie maar nog helemaal niks hier.. behalve negatieve testen. Maar nog geen bloed of bruin..
Ja dus ik snap er niks van. Late innesteling wordt zo wel heel laat. Denk dat ik alsnog ongesteld ga worden.
Nod was zaterdag (of zelfs vrijdag). Test met testen van zwanger en kids (certain) en inmiddels ook Kruidvat 2v5 gedaan.
Mmm dat zou wel iets moeten opleveren. Ik heb mijn tweede zwangerschap pas 2 dagen na NOD positief getest. Maar 3 dagen...
Ik heb tot nu toe alleen maar gelezen op het forum maar reageer nu toch even. Ook ik ben zeker van mij ei (testen) al was de positieve test wel 2 dagen later dan normaal. Normaal afgelopen vrijdag mijn NOD, deze kan dus iets opschuiven door het late ei.. Ook hier nog negatieve testen en nog geen menstruatie. Dus hetzelfde verhaal.... Zo niet leuk dit, geef me dan maar duidelijkheid. Test jij iedere dag? Ik durf het niet meer
Pff ik heb mindfuck. Had zaterdag mijn NOD en heb wel eipijn gehad rond de dag van ovulatie dus dacht dat ik wel goed zat. Nu had ik gister een beetje bruine spotting en vanmorgen wat bruin met afvegen. Nu heb ik vanmorgen een action testje gedaan en na 2 minuten heb ik m weggedaan en heb ik niet meer gekeken. Nu keek ik net en jahoor, een (heel licht) streepje... maarja natuurlijk niet meer betrouwbaar. Heb vrijdag een predictor early gedaan en die was echt wit..... vanavond of morgen maar weet een test doen. Weer een action doen of predictor express? Heb beiden liggen... Wat denken jullie trouwens van de test? Indroog?(hij was nog niet helemaal droog btw)