Ik denk dat ik het niet kan laten morgen nog een keer te testen. Had mrt mezelf afgesproken pas donderdag te doen...
Dus.. Ik ben net wakker geworden van de krampen .. die ik al wel had op 10 dpo maar nu wel heftig zijn.. ik ben vandaag 12 dpo, lage rugpijn, vlagen van misselijkheid, ik zocht zelfs voor een test maar die zijn op.. Dit is echt heel anders.. of ik word gewoon heeull ziek?
Negatief getest.. cyclus altijd netjes 29 of 30 dagen (1x 27 en 1x 28) maar nooit langer dan 30. Nu dag 33 en nog helemaal geen teken. Ik snap er helemaal niks van.
Balen dat je negatief test en dat je nu niks meer van je cyclus snapt. Pff hoop snel duidelijk voor je
Bizar! Zou er mssn in je bloed wel wat af te lezen te zijn? Als je bloed laat prikken bij de huisarts?
Balen van de nega testen @AapEnOlifant ik zie denk ik heel licht wel iets. Benieuwd wat de predictor vanmiddag doet
Ja zo raar. Ik wacht jet gewoon nog even af. Wie weet een gekke cyclus deze ronde. Als het echt lang gaat duren ga ik wel eens met de huisarts overleggen. @Viviennee met de early predictor getest inderdaad. Als het niet zo is ok... maar dan mag dat bloed ook wel komen. Liever niet natuurlijk Maar ik wil wel graag duidelijkheid. @Itsme9 jij ook al? Ons lichaam is wel vervelend aan het doen he. Heb je een regelmatige cyclus? @AapEnOlifant ik zie ook licht iets.. spannend! Hoop dat ie snel knalt.
Ik heb me een dag verteld. Mn nod is donderdag en niet morgen. Gister 9 dpo negatief getest. Voel verder niks raars behalve dat ik het ijskoud heb wat ik wel vaker heb.
@Visje62 Ja dit is echt zo vreemd. Ik dacht dat ik nog niet helemaal weer regelmatige cyclus had maar door dit alles eens wat dingen op een rij gaan zetten. Blijkt dus dat ik zelfs door mijn spiraaltje heen in een regelmatig ritme menstruaties had. Een jaar lang op de dag af nauwkeurig (voor zover ik kan nagaan)! Spiraaltje is er nu 2 maanden uit, vorige maand ook precies op dag 28... Snap er echt niks meer van. Wanneer ga jij weer testen? @AapEnOlifant ja ik zie ook wat! Oeh spannend!!
Nou nog een paar van die supergoedkope testjes liggen. Dus denk (alles zolang er geen bloed is natuurlijk) dat ik morgen weer zo een doe. En Dan donderdag die andere predictor. En als er dan nog niks is ga ik de huisarts bellen om te vragen of ik vrijdag anders kan bloed prikken ofzo.. Mijn cyclus is heel netjes tot nu toe. 30-29-30-30-30-28-27-29 En jij? Wanneer ga jij weer testen?