Tsja niet heel veel helaas.. Statistisch gezien zou het dan wel een keer gauw raak moeten wezen. Wij kregen het advies nog een half jaar op deze manier verder te gaan.. Weet je wat ik ook weleens denk? Om gewoon 'even' een maandje (of 2) NIKS te doen. Geeft me wel even rust in m'n hoofd. Maarja dan is het bijna weer zover en dan ga ik toch maar weer overstag hahaha
Niet leuk Ik heb morgen een telefonisch consult met de huisarts over m'n korte lf. Verwacht niet dat hij al veel zal doen, wellicht prikken op progesteron waardes. Zo niet dan heb ik hem in ieder geval m'n situatie voorgelegd..
Vet grappig, ik ben voor het eerst 1 dag over tijd haha maar ja morgen zal het wel doorbreken helaas Ik heb echt altijd standaard een LF van 13 dagen, een 14e is nog nooit voorgekomen Maar het zal vast vannacht doorbreken denk ik, ik voel het aan de krampen
Toen ik gister na de sex naar de wc ging kwam er een beetje roze mee.. Zou ik dan toch op rood gaan vandaag? Tot nu toe niks meer dan dat..
Balen pcosmeisje...sterkte Visje...jeee wat loopt t gek bij jou! Kan echt zo twee kanten op! Nog getest? Sara wat naar van die blaasontstekingen, zo ongemakkelijk is dat. Jouw vriend heeft echt n hoog libido zeg, zou er bijna bang van worden hihihi. Vanmorgen de predictor express en kruidvat 2v5 gedaan en zie n mooie oploop in de lijntjes, zo fijn. Merk dat ik echt vrees heb dat ik weer een miskraam krijg. Dat wordt nog wst de komende weken. Maar probeer met de dag te leven, anders maak ik mezelf gek. Hoe is t met de rest? Al echo’s gepland staan?
@Sara190 nee niet getest. Omdat ik de kans aardig vond dat ik toch ongesteld zou worden. Morgen test ik weer als het nog nodig is. Gewoon Al 5 dagen over tijd en met 4 dagen over tijd negatief.. @Zonn echt he? Nu op cyclusdag 35.. Zou op dag 30 ongesteld worden volgende de planning die altijd vrij precies is haha. Spannend voor jou maar mooi dat de lijntjes oplopen. Goed teken! @Itsme9 jij houdt het ook spannend hoor. Hoever in/na je cyclus ben jij nu? @pcosmeisje wat enorm k*t gewoon. Mag nu wel eens raak zijn hoor! Dat de volgende ronde maar een hele goede mag zijn!
Handig die banners! Maar dan ben je zelfs 1 dag verder dan ik. Bij mij 2 maart. Die banner telt je nod dag trouwens ook als overtijd. Maar is eigenlijk pas een dag later toch?