poeh dat jullie dat allemaal weten..ik heb echt geen idee wanneer me eisprong altijd is..vind dat zo moeilijk..
Als je dat niet weet en je cyclus niet heel regelmatig is zou ik ovulatie testen gaan proberen. Mocht je kans hebben het moment te missen, maar volgens mij las ik ergens dat dat wel mee valt
Heb ik 2x gedaan ofzo.. en toonde ook positief.. betekent dat dat ik dan wel een eisprong krijg maandelijks? maja ondanks die ovulatie testen nog niet zwanger..
Ik zou zeggen van wel? Een test reageert op lh een hormoon in je lichaam dat net voor je ovulatie een piek geeft. Dus met een positieve ovulatie test weet je dat je eisprong er aan komt (1 of 2 dagen na positieve test). Lijkt me dat hij niet positief zal worden als je geen eisprong hebt. Maar daar ben ik niet zeker van.
Ja huisarts heeft gebeld maar kon niet opnemen vanwege werk. Ik ga ff terugbellen en een beter moment inplannen voor mezelf
Pff En dan wordt ik ook nog misselijk .. ga bijna hopen dat ik dat ik zo moet overgeven Of dat het een teken is dat mn hcg flink aan het verhogen is... En geen griep ofzo haha. Maar ondertussen ook voortekenen van migraine. Wat ik vaak rond eisprong en menstruatie heb. Al had ik die verwacht na mijn fysio bezoek... Pfff is het al bijna morgen ochtend? Dan mag ik testen
Poeh jeetje je maakt het spannend zeg!! Ik zou helemaal gek worden van dit hahaha! Hopelijk een streepje morgen vroeg!
Is het lijstje al up to date? Ben wel benieuwd hoever iedereen al is in duidelijkheid qua roze, blauw, rood...