NOD-lijst 28 feb t/m 6 maart 2019 28 februari (3) Vivienne - 31 jaar - 3e kindje - ronde 1 MamaSelina - 25 jaar - 2e kindje - ronde 1 Brenda028, 31 jaar, 2e kindje, ronde 5 na mk 1 maart (2) Stresskipje, 30 jaar, 1e kindje, ronde 3 Roosje89 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 26 2 maart (9) Marjo88, 30 jaar, 4e kindje, ronde 7 Nadia33, 39 jaar, 3e kindje, ronde 4 AapEnOlifant - 26/27 jaar - 1e kindje - ronde 3 Visje62 - 33 - 1e kindje - ronde 9 Tan89 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 15 Mirrie1990 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 1 Zwangels - 36 jaar - 3e kindje - ronde 1 London, 27 jaar, 1e kindje, ronde 1 SIM2502 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 4 3 maart (1) Chantal1301, 27jaar, 1e kindje, ronde 10 4 maart (1) RM1996, 22jaar, 1e kindje, ronde 5 5 maart (4) MissMorrow, 33/34 jaar, 1e kindje, ronde 3 na mk Spectre, 28 jaar, 2e kindje, ronde 6 Jetje1991, 27jaar, 2e kindje, ronde 7 Mommy563, 27 jaar, 2e kindje, ronde 4 6 maart (2) xxFrummel, 1e kindje, ronde 3 PCOSmeisje, 31 jaar, 1e kindje, ronde 17 Datumloos (1) Myka27, 34 jaar, 3e*kindje, ronde 4 NOD 12-03 Totaal (23) Wachtend op eisprong (2) Wachtbankje (10) Zwanger (6) Ongesteld (4) MMM (0) Negatieve Test (1) Twijfel-/Tuurtest (1) WILJE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren. Hier is ie! En volgens mij dient er nog wel wat bij gewerkt te worden.. blijven we trouwens gewoon gezellig in dit groepje kletsen?
Ik blijf wel meekletsen.. Maar heb ook een nieuw nod groepje gemaakt. Maar tot nu is het wel gezelliger hier haha
Dan hoop ik als hekkensluiter van de lijst ook nog mooi nieuws te kunnen brengen Nog een paar dagen geduld
Heb ik gister gedaan. Ze assistente zei dat ik over 2 weken maar weer een testje moest doen. Kan ik dus niks mee.
nog geen duidelijkheid, echt niet leuk! En elke dag denk je weer, misschien morgen.... Nog even een vraagje, ik heb dus altijd een regelmatige cyclus van 28 of 29 dagen, nu een keer 35 dagen. Wij gaan komende maand even geen ovulatietesten ed gebruiken, we zien het wel. Maar hoe bereken je dan nu je nieuwe NOD?
Afdeling gynaecologie gebeld en zij adviseren maandag nog eens te testen. Als het dan nog negatief is ben ik waarschijnlijk niet zwanger. En als het een week daarna nog niks is moet ik even bellen. Ook een heel regelmatige cyclus kan zomaar een keer 10 dagen langer zijn. Moet dus echt weer afwachten.
Dat was ik ook van plan, maar durf nu niet meer van mijn 29 dagen uit te gaan en dan wil ik eisprong niet missen. En nod kan je denk ik niet weten? Of zou het alleen deze uitschieter zijn en dan weer normaal? Tenzij het 9 maanden uitblijft natuurlijk
Ja en wanneer is de eisprong dan he. Ik kan al heel wat aflezen van mijn cervixslijm maar durf er nooit helemaal vanuit te gaan. NOD is 14 dagen na de eisprong toch? (normaal) ik gooi altijd alles in de appen doe testen dan wordt alles voor je uitgezocht haha Nu m'n eigen gezonde verstand eens een maandje gebruiken, misschien is dat wel DE manier
Ik heb 1 keer in mijn hele leven een cyclus overgeslagen, gewoon zomaar. Ik was ook stelselmatig 28 dagen. Kut van je negatieve test
Als dat zo is heb ik dan wel een eisprong gehad? Want daar ben ik vrij zeker van. Denk eerder dat het toch nog doorbreekt..
Had laatst gezegd dat ik ovulatietest had gedaan toch? Domme actie maar was 5 maart wel erg donker voor als eisprong al geweest was (al was die dat 14 febr ook). Zou denken dat ie nog zou komen volgende de test 5 maart.. Nu kon ik het net niet laten omdat ik denk van wat als eisprong toch nog moet komen... is ie weer best donker. Maar 3 dagen later. Als dat door hcg komt waarom zwangerschaps test dan niet? Maar als het door eisprong heel laat komt is het weer raar dat ie 5 en 8 maart bijna piekt.. normaal 1 of heel soms 2 dagen.. Zeker geen 3. Snap er niks meer van. Vanmorgen na het plassen ook 3 donkere drupjes. Bruinig. Maar daarna niks meer..