Zou fijn zijn, want dan kun je in ieder geval 1 ding vast uitsluiten.. Al hoop ik dat er stiekem toch hcg gevonden gaat worden.
Ze vinden het te vroeg voor een bloedtest. Ze snappen de onzekerheid en dat we graag duidelijkheid willen. We kunnen bij de huisarts terecht om het door te spreken maar dat zou vrijdag kunnen en dat lukt mij sowieso niet. Huisarts heeft gezegd dat het soms langzaam kan oplopen of laat wordt aangemaakt. En dat de kans nog wel bestaat. En dat ze bloedtest pas na een paar weken verder doen. Dus heb maar gezegd dat ik weekend dan nog maar afwacht want kan voor vrijdag toch niks blijkbaar. En heb die avond een borrel... als de kans er nog is zou het eventueel al week 5 of 6 zijn. Dus ook maar smoesjes verzinnen en niet drinken? Vind het raar dat ze niet even bloed willen testen. En het zou echt nog kunnen? Kon niet vrij uit praten en vragen omdat ik op werk ben.
Oh hmmm dat is apart... volgens mij kan je wel gewoon bloedtest doen op HSG...jeetje duurt wel echt lang.. of je moet echt een menstruatie overslaan...
Vind het een gek antwoord dat ze nu nog niets met de bloedtest kunnen. In bloed zit hcg nog eerder dan in urine. Bah, nog langer die onzekerheid. Ik weet niet wat ik zou doen in jou situatie, maar zou denk ik inderdaad toch een smoesje verzinnen.
Pff lastig zeg, toch een kleine moeite om een bloedtest te laten doen. In jouw situatie zou ik gewoon wat te drinken pakken, als je dat wilt hè ... ik zelf zou er gewoon van balen dat ik alles ervoor opzij zou zetten en uiteindelijk blijkt dat ik toch niet zwanger ben. Heel eerlijk denk ik ook niet dat je zwanger bent. Het is echt een uitzondering om negatief te testen en wel zwanger te zijn.. al hoop ik natuurlijk van wel, maar wil geen valse hoop geven.
Dat willen ze dus nog niet... zo raar. Zit Al 11 dagen overtijd in onzekerheid. En zij tellen er zo nog een paar welen bij op als er niks komt. Ik snap het niet. Ik ga morgen als ik thuis ben denk ik rustig nog eens bellen om te vragen of de kans er nog is of niet. Als Ik vrij uit kan praten.
Had zin in avondje uit met vriendinnen haha maar nu toch het gevoel van wat als... dat ik me toch maar rustig ga houden met drank. Bah en sowieso wil ik gewoon eens zekerheid en begrijp ik niet waarom ik niet even wat bloed mag afgeven. Betaal toch 150 per maand aan verzekering? Beetje frustrerend dat er dan nooit wat mogelijk is.
Jeetje wat een gedoe, lijkt mij ook geen kleine moeite om bloed te prikken, is toch zo gedaan?! Nu zit jij weer in spanning en hoop. Tuurlijk hopen we dat het een late innesteling is en dat er toch wat te zien is snel. Maar anders hoop ik voor je dat je snel duidelijkheid krijgt. En anders morgen indd opnieuw bellen. Je verdient de duidelijkheid!!
Dokters..soms niet te begrijpen. Voor m'n oog heb ik een zalfje meegekregen. Als het na een week niet verbeterd moet ik naar de oogarts. En qua zwanger worden en m'n korte lf.. Kón hij eigenlijk niet geloven. Hij zei de eerste periode tot eisprong kan variëren maar periode na de eisprong is altijd 14 dagen...uhu, dus m'n ovulatietesten liegen. En ohja, 2x per week seks moet genoeg zijn en mss dat ik maar niet van die ovulatietesten moet gebruiken omdat ik er anders te gespannen mee bezig ben en dat ook niet meewerkt Nouja heb in ieder geval een papier gekregen om bloed te prikken op progesteron, schildklier etc. Maarja met 1x prikken op progesteron kun je het alsnog niet echt achterhalen of dat het probleem is. Wanneer zou ik dan het beste kunnen laten prikken in m'n cyclus?
Ik was een week na eisprong (of voor nod in mijn geval) bij de gynaecoloog en dat was het perfecte moment om bloed te prikken zei ze. Maar was op meer dan progesteron. Dus of dat voor jou ook geldt...? Ben wel met je eens dat huisartsen maar raar doen vandaag
Op de dag van je eisprong, dat moest ik toen Van de gyn, zodat ze kon zien of ik genoeg aanmaakte en If ik eisprongen had
Haha 2 totaal verschillende antwoorden. Ik houd maar gewoon een week na eisprong aan. En ja ik snap echt wel dat ik niet doorverwezen word naar een gynaecoloog, Dat was ook niet mijn bedoeling, ik weet dat er minimaal een jaar voor staat. Maar kreeg gewoon het idee van hem dat ik niet zwanger word, omdat ik er te gespannen mee bezig ben. Maar ben blij dat er in ieder geval iets gedaan wordt..
Ook al zo een vreemde huisarts Na eisprong altijd 14dagen waar heeft hij zijn diploma gehaald??? En nee, spanning en stress werken niet mee in de wens voor een kindje.. maar als je toch iets gericht wil is het wel een uitkomst. Over het progesteron prikken: ik zou ook gaan voor een week na eisprong. Dan is er uit te halen of de progesteron voldoende gestegen is voor een goede eisprong. Hoop dat het zalfje zijn werk wel goed doet