Goedemorgen! Heb toch nog maar een keertje naar de huisarts gebeld met mijn vragen. Volgens hen is de kans er nog steeds, omdat hcg soms pas later begint op te lopen. Het advies is er rekening mee te houden dat het wel zo kan zijn en wekelijks een test te doen. En ze gaan actie ondernemen op tijdstip van mijn volgende menstruatie zeg maar. Dus zo rond 30/31 maart. Hoop toch dat ik eerder zekerheid heb. Word hier een beetje hopeloos van.
Ik wil mezelf niet gek maken met testen. Ze adviseren 1x per week. Nou ik mag van mezelf 2x per week haha. En gister nog gedaan. Doe morgen wel nog even 1 ivm borrel morgenavond. En dan even paar dagen niet. Wie weet word ik toch ongesteld..
Poeh jeetje! Weer wachten, hebben ze ook gezegd wat het kan zijn als menstruatie nogsteeds niet doorzet? Wat zegt je eigen gevoel hierover?
Kort maar krachtig antwoord toen ik dat vroeg: "vanalles" . Word er niet veel wijzer van. Gynaecoloog was veel begripvoller gister aan de telefoon die heeft me wel uitgelegd dat je soms zomaar zonder reden een menstruatie kan overslaan. Of stress van bv een nog niet vervulde kinderwens. Maar mijn stress begon pas bij die huisarts assistente Maar ben wel veel licht in mijn hoofd en voel nog steeds vanalles onder in mijn buik. Maar wie weet is dat dan dus alweer een nieuwe cyclus? Dan zou het ook een komende eisprong kunnen zijn.. ik weet echt niet meer wat ik moet denken en wat ik voel. Voor de zekerheid maar weer begonnen met ovulatietesten. Wil niet deze ronde missen mocht ik toch menstruatie gemist hebben en in de volgende ronde zitten.
ja dat kan idd.. mijn gyn zegt elke keer die ovulatie testen zijn nooit 100% betrouwbaar en zorgen er niet voor dat je eerder zwanger raakt... ik zo jah duhhhhhh hahahaha maar zij is er dus helemaal geen voorstander van...
Ik zou wel rekening houden met een nieuwe eisprong, ja. Zo gek is het ook niet om de volgende menstruatie af te wachten, want het kan helaas gebeuren dat je een cyclus overslaat. Maar vervelend is het wel.
Wel compleet idioot om te stellen dat een lf altijd 14 dagen is hahahahah, die weet er echt geen reet van.
Prima dat je er niet alle vertrouwen in legt.. maar lekker klussen als ze positief zijn zal ook geen kwaad kunnen lijkt me. Niet dat we het daarom heen niet doen... Maar iets meer zekerheid dat je het ook rond eisprong niet mist. En ze testen natuurlijk alleen je lh piek niet of je daadwerkelijk een eisprong krijgt daarna.. Maar ik denk zolang je je daar bewust van bent het een handig hulpmiddel kan zijn.
Whaha die assistente! Gynaecoloog hoort dit misschien wel vaker, bij de HA zijn ze al snel ja ik weet het ook niet, ja vriend dat was niet het antwoord waar ik op zit te wachten.. haha! Ik heb wel met je te doen! Het is ook zo gek dat je “zomaar” een maand overslaat.. Wel slim van je om weer te starten met ovulatietesten, hopelijk vind je je ei! Is er al een oploop te zien?
Nou ze is mijn vriend niet meer Nee vriend daar kan ik niks mee. Dat had ik zelf ook wel kunnen bedenken. Maar pas 2 gedaan nagenoeg gelijk maar wel een streep al. Maar goed 5 en 8 maart had ik nog duidelijkere streep dus wie weet heb ik hem toen gehad... Maar als ik vanaf dag na nod als nieuwe ronde tel dan zou ik over 2 dagen een knaltest verwachten... we gaan het zien.
Maar bedankt voor jullie meeleven meiden! Jullie al dikke buiken of alweer mooie ovulatie testen in aantocht?
Jeee wat een prehistorische huisarts. Mijn LF is bijna altijd 11 of 12 dagen geweest. Af en toe een uitschieter. Dus dat klopt niet. Heb weleens gelezen dat ie minimaal 9 dagen moet zijn. Maar of dat op wetenschappelijk onderzoek gebaseerd is weet ik niet. En ik geloof niks van t praatje ‘teveel mee bezig zijn’. Je bent ermee bezig of niet en omdat t in je lijf gebeurt moet je er automatisch aan denken. Wanneer prikken weet ik niet. Wel fijn om weer even iets uit te sluiten zeg maar
Zit op cd14.. nog geen positieve ovulatietest gehad. Ben benieuwd wat m'n cyclus deze keer gaat doen.
Die liefde is over haha!! Dan ben ik eens benieuwd op de knaltest! Hier op cd 11, klein licht streepje. Verwacht het paasei volgende week, al ben ik dan wel met vriendinnen een midweekje weg en ander race we even snel op en af
Goed dat je toch nog weer even gebeld hebt, en ik hoop heel hard met je mee dat je niet nog zo lang hoeft te wachten voor die duidelijkheid.