Jaaa paaseieren zoeken. I'm in! Man maar even op en neer wippen wilde ik zeggen. Hahaha tot ik bedacht hoe dat klinkt. Maar het vat het wel meteen goed samen Verstop jij paaseieren voor je vriendinnen zijn ze even de deur uit
Ja he.. En toen waren ze op. Sluit dus ook niet uit dat ei ergens net daarna alsnog is geweest. Maar 14 feb was echt een knaller. Wacht maar gewoon af. Ga desnoods wel paaseieren zoeken als deze niet lukt.
Ja echt vreemd inderdaad... lichaam kan soms zo raar doen. Mss was het dan toch niet gesprongen uiteindelijk na die knaltest. IK word er ook wel beetje melig van, op zoek naar ons ei en dan bijna pasen hahah
Hahahaha!! Oh dit kan ik waarderen Mijn collega keek me echt aan van “die gaat niet goed” Goed plan! Huur ik even een paashaas in die hun wel vermaakt! Wat doe je volgende week?
Hahaha hilarisch! De ronde dat ik zwanger raakt wat mis ging, was mijn man ziek rond eisprong. Super onhandig De dag dat t nog net zou kunnen hebben we de kids achter hun tablet met koptelefoon geparkeerd en zijn wij naar boven gerend Vond t wel grappig dat ik door die actie zwanger was geworden...
Huh hoe kan dat dan? dat die nu ook positief toont? je bent toch niet ongesteld geweest? Kan dit dan nog?
En..... ongesteld... Ik sta weer op cyclusdag 1. Maar 13 dagen te laat. Ik ga vanavond borrelen! Erg jammer maar wel blij met de duidelijkheid.
Tja inmiddels dus wel. Maar snap ook niet dat 14 feb pos was. En 8 maart weer zo goed als. En vandaag ongesteld geworden dus eisprong zal rond 1 maart zijn geweest ..
hmm jeetje wat verwarrend allemaal zeg pfff.. naja je hebt nu wel duidelijkheid meid.. op naar nieuwe kansen.. lekker borrelen vanavond!
Jammer!!! Maar idd wel fijn dat je nu duidelijkheid hebt en een nieuwe ronde kan beginnen. Geniet lekker van je borrel vanavond en dan dit keer weer een normale ronde en een mooie uitslag aan het einde
Jammer! Nu heb je wel weer de duidelijkheid en kan een nieuwe ronde beginnen. Laat die borrel vanavond maar extra smaken!