@Visje62 toch jammer inderdaad! Maar wel fijn dat je nu zekerheid hebt en door kan naar de volgende ronde.. Fijne avond
Balen visje, maar snap helemaal dat je ook blij bent dat je weer een nieuwe cyclus in kan. Hoop dat je een gezellige avond hebt gehad met je vriendinnen. Ik merk dat ik best wel blij ben als het een week later is...wil ff de termijn van de vmk voorbij. Voel flink symptomen: pijnlijke boobs, misselijk, steekjes en krampjes en moe maar kan toch nog niet helemaal happy zijn. De echo op 9 april duurt nog een jaar in mijn beleving. Volgende moment kan ik weer denken; wees blij dat t weer gelukt is en t is twee keer eerder goed gegaan dus nu waarschijnlijk ook. Sorry voor de monoloog
Ik ging hier speciaal voor jou nog even kijken, eindelijk duidelijkheid. Maar wat bizar lang! Heb je het idee dat de ongesteldheid heftiger is?
Natuurlijk ben je blij dat het gelukt is. Maar het is ook logisch dat het allemaal nog heel spannend is nu toch? Het is vast goed. Maar begrijpelijk dat je pas echt blij kan zijn als je dat gehoord hebt. En dan kan de tijd zo langzaam gaan... Geen sorry zeggen hoor. Gewoon alles er uit gooien hier. Kunnen we voor je mee duimen en wachten
Lief van je. Gek he.. Maar ergens fijn dat er duidelijkheid is. Al is het minder leuk nu ronde 10 in te gaan. Heb wel het idee dat ongesteldheid heftiger is.
Is ook begrijpelijk als je een miskraam hebt gehad dat het dan extra spannend is, liefst zou je dan die termijn voorbij zijn denk ik. Hopelijk mag alles goed blijven gaan voor de zwangere dames Ik baal echt ff van het weer. Zit Maar beetje binnen te niksen haha. Mn zoontje is ook niet helemaal fit dus ook niet echt fijn om dan vanalles te gaan doen. Vanavond komt m'n schoonvader nog eten. Jullie nog plannen?
Dit is ook echt “bankhang” weer. Wij zitten op de verjaardag van mijn vader, lekker vlaaitje haha. Straks nog even boodschappen doen voor het midweekje weg met vriendinnen en dan de bank op
Naar weer. Hier in bed en op de bank door gebracht met migraine. Dat schijnt te kunnen veranderen met zwangerschap. Hoop het zo.. Maar ik ben wel klaar voor weer wat zon! Lekker vooruitzicht @RM1996
Ohh jij ook al zo’n last van migraine, heb ik ook veel last van Het vooruitzicht is indd heel fijn alleen dat die vruchtbare week nu persee die week is, gelukkig donderdagmiddag(cd18) weer thuis. afgelopen maand posi ovu op cd20 dus hopelijk deze maand ook . Ga jij ze deze maand ook weer gebruiken?
Ja dat is wat dubbel he? Je wil ze niet missen die dagen. Hoop dat je als je terug bent pas een knaltest hebt. Neem je ze mee? Ik ga ze wel weer gebruiken. Heb er nog een heleboel. Al snap Ik nog steeds niet dat ik op zulke verschillende moment zulke duidelijke strepen heb getest. Vertrouwen er in daardoor wel minder. Maar wil toch graag weten of ik weer rond cd 14 een knaltest heb zoals meestal. Dus ga lekker door. En migraine is heel naar ja..helaas ook last van. Kan met een zwangerschap zomaar 9 maanden weg zijn of zelfs voorgoed... Dat zou nog eens fijn zijn. Moeten we alleen nog even zwanger worden.
Oooh hier ook zooooo klaar met dit weer.... bah bah Hier vandaag gelukkig binnen kunnen zijn... moesten op verjaardag en paps kwam eten. Nu maar bedenken wat we morgen kunnen gaan doen
Door zwangerschap van migraine afkomen zou echt dubbel feest zijn Blehh dit weer en veel zieken inderdaad....we hebben echt een mooie meivakantie verdiend vind ik. Bij mij hebben ovulatie testen nooit heel duidelijk gewerkt. Je schijnt ze dan twee keer per dag te moeten doen. Ik heb van een collega gehoord dat haar gyn zei dat die goedkope van de action net zo goed zijn. Of hebben jullie ook goedkope? Goed vertrouwen hebben in een mooi ei deze maand