Via sensitest zou je al 46 dagen zwanger zijn @PixieDust. Wat ik gek vindt.. als mijn eisprong 9 maart was geweest zou het 28 dagen zijn... oftewel vanaf wanneer tel je nu een zwangerschap? 2 weken voor eisprong? Want cyclusdag 1 bepaalt soms nogal... Weet iemand van de andere dames dit? Behalve de verloskundige woensdag
Dit vind ik op internet. Eisprong plus 38 weken en je hebt ongeveer je uitrekendatum denk ik? Je baby wordt ongeveer 38 weken na de bevruchting van het eitje geboren. Het is echter gebruikelijk om ook de periode van de menstruatie tot deze bevruchting bij de zwangerschap te rekenen. Als je deze twee weken ook meerekent kom je uit op een totaal van ongeveer 40 weken zwangerschap. Eigenlijk ben je de eerste 2 weken van je zwangerschap nog niet zwanger. De eerste 2 weken krijg je er gratis bij. Bij iedereen is het verschillend wanneer de eisprong plaatsvindt (en dus ook de bevruchting), daarom wordt er altijd geteld vanaf de eerste dag van de laatste menstruatie. Indien je wil weten wanneer je uitgerekend bent, moet je er vanaf die dag 40 weken bij optellen. Nadat het eitje bevrucht is duurt het ongeveer 38 weken totdat het kindje geboren wordt
De eerste dag van je laatste menstruatie telt als dag 1 van de zwangerscjap die weken krijg je bonus erbij
Dank jullie wel Ik ben erg benieuwd wat de verloskundige te melden heeft. Ook krijg ik mijn eerste echo en zal ik hopelijk een maanzaadje op het scherm zien. Een kloppend hartje zal nog wel te vroeg zijn. Ik ga maar uit van dat ik ongeveer 3/4 weken zwanger ben (met mijn 2 bonus weken erbij geteld)
Hoiiiiiiiiii Even een berichtje vanuit Parijs @PixieDust welkom in dit leuke groepje ennnnn gefeliciteerd Wat je benoemd qua data kom ik uit op een zwangerschap van 4 weken. Ben erg benieuwd, want dan zal er komende woensdag nog niet veel te zien zijn op de echo Spannend! @Visje1984 super lijstje En hoever ben je met eieren zoeken? Hoe is het met de dames op het wachtbankje?
Klopt, ze zei al dat we nog geen hartje gaan zien kloppen. Wel hoop ik dat er iets gevonden wordt, een klein maanzaadje ofzo Ik merk dat ik meer onzeker ben dan dat ik er echt van geniet. Hoort er denk ik bij helaas. De tijd zal het leren
Ik zoek me suf.haha nee hoor. Zit pas op dag 9 en meestal dag 14 een knaltest. Maar door een hele gekke vorige ronde wat meer testen gedaan. En voor de zekerheid de paashaas lekker vaak zijn best laten doen Vandaag weer iets duidelijkere streep maar knalt nog niet. Verwacht ik ook niet. Ik vind momenteel vooral cappuccino paaseitjes. Ook erg lekker hoor . Wat leuk Parijs! Geniet er lekker van. Wanneer verwacht jij je paasei? @PixieDust woensdag gewoon vragen... en erwtje spotten. Als het goed is kunnen ze wel al cellen zien en bevestigen dat het goed is voor nu. Dat zal al heel leuk zijn. Het komt vast goed! Ik hoop snel met je mee te doen Heb je een inwendige echo dan? Denk het wel he?
Ik zat het een en het ander erover op te zoeken en volgensmij doen ze inderdaad een inwendige echo. Ik ga weer keihard duimen voor je deze maand. En ik hoop dat je dit keer niet zo'n onzeker maand heb
Ahhh Bonjour madame! Hier op ‘t wachtbankje is het nog rustig, zit nu midden in mn reeks nachtdiensten dus ben een vleermuisje overdag, vanavond wel wat lichte steken in mn buik, maar niet echt iets waarvan ik dacht DIT IS HET, is ook pas 3dp/4 inmiddels. Hoe is het bij jou? Geniet van je tripje Parijs!
Hier ook nog alleen choco eitjes Vanaf morgen gaan we zoeken naar mijn eitje, hij zal zeker niet voor cd19 zijn. Heb nog even dus om mijn paashaas in de mood te brengen
Nu 4 dpo... Of misschien 5. Maar voel niks. Dinsdag bloedprikken, hopelijk geen bijzonderheden. Stiekem hoop ik gewoon dat het deze ronde is gelukt
Dat hoeft niet stiekem hoor. Ik hoop heel erg met je mee! Ik doe dan ook graag mee. Zit nu denk ik ongeveer 5 dagen voor eisprong dus de komende tijd weer gezellig maken met de paashaas. Al deden we dat al haha. Benieuwd wat er dinsdag uitkomt. Krijg je dezelfde dag nog uitslag?