Ervoor doen we ook wel knuffelen hoor maar vroeg me af wat wijsheid is na positieve test morgen of vandaag al klussen of beide uiteraard
Als jullie het geen “moetje” vinden zou ik lekker voor beide dagen gaan Zou in ieder geval met vanavond beginnen
Ik mag denk ik op 't wachtbankje! Woensdag wat krampen gehad en nu wat ongemakkelijkheid (wel aan de andere kant, heel vreemd haha). Verwachtte vandaag ook m'n ei en ben afgelopen 2 maanden regelmatig geweest dus zal nu ook wel zijn! Hebben genoeg geklust denk ik, dus nu weer hopen hopen hopen op een mooi wondertje
Hoi dames, Helemaal nieuw hier, überhaupt de eerste keer op een forum, las toevallig mee en vond het hier zo hartelijk dat ik me toch maar geregistreerd heb. Wij zitten momenteel in ronde 5 voor ons 1e kindje. Cyclus is over het algemeen regelmatig geweest met 31dgn. Volgende nod is 1maart. Spannend!!
Oeps sorry Ben zo gewend om naar kleurtjes te kijken in het lijstje Zag daar nog niets gekleurd op. Zal de vermoeidheid van de werkweek wel zijn
NOD-lijst 28 feb t/m 6 maart 2019 28 februari (1) Vivienne - 31 jaar - 3e kindje - ronde 1 1 maart (1) Stresskipje, 30 jaar, 1e kindje, ronde 3 2 maart (4) Marjo88, 30 jaar, 4e kindje, ronde 7 Nadia33, 39 jaar, 3e kindje, ronde 4 AapEnOlifant - 26/27 jaar - 1e kindje - ronde 3 Visje62 - 33 jaar - 1e kindje - ronde 9 3 maart (1) Chantal1301, 27jaar, 1e kindje, ronde 10 4 maart (0) 5 maart (4) Myka27, 34 jaar, 3e*kindje, ronde 4 MissMorrow, 33/34 jaar, 1e kindje, ronde 3 na mk Spectre, 28 jaar, 2e kindje, ronde 6 Jetje1991, 27jaar, 2e kindje, ronde 7 6 maart (1) xxFrummel, 1ste kindje, ronde 3 Datumloos (0) Totaal (12) Wachtend op eisprong (9) Wachtbankje (3) Zwanger (0) Ongesteld (0) MMM (0) Negatieve Test (0) Twijfel-/Tuurtest (0) WILJE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
Al denk ik dat ik stiekem misschien iets te vroeg op het bankje geploft ben. Gister knaltest. Vandaag 13.30 nog steeds knaltest.. En vanavond niet meer. Maar denk ik net mn eisprong.. paar uur best wel dat ik het heel erg voelde zeuren/steken en nu niks meer.. zou het?
NOD-lijst 28 feb t/m 6 maart 2019 28 februari (1) Vivienne - 31 jaar - 3e kindje - ronde 1 1 maart (2) Stresskipje, 30 jaar, 1e kindje, ronde 3 RM1996, 22 jaar, 1e kindje, ronde 5 2 maart (4) Marjo88, 30 jaar, 4e kindje, ronde 7 Nadia33, 39 jaar, 3e kindje, ronde 4 AapEnOlifant - 26/27 jaar - 1e kindje - ronde 3 Visje62 - 33 jaar - 1e kindje - ronde 9 3 maart (1) Chantal1301, 27jaar, 1e kindje, ronde 10 4 maart (0) 5 maart (4) Myka27, 34 jaar, 3e*kindje, ronde 4 MissMorrow, 33/34 jaar, 1e kindje, ronde 3 na mk Spectre, 28 jaar, 2e kindje, ronde 6 Jetje1991, 27jaar, 2e kindje, ronde 7 6 maart (1) xxFrummel, 1ste kindje, ronde 3 Datumloos (0) Totaal (13) Wachtend op eisprong (9) Wachtbankje (4) Zwanger (0) Ongesteld (0) MMM (0) Negatieve Test (0) Twijfel-/Tuurtest (0) WILJE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)[/QUOTE]
Hmm voel mn ei nu nog zeuren van wil er uit wil eruit.. net gezellig gemaakt dus kom maar op.. haha. Zal nu wel elk moment zijn en dan morgen inderdaad 1 dpo en terecht op wachtbankje. Komt de rest er snel bij?