Ugh dames ik weet het echt niet meeer. Ik dacht dat ik ongesteld was geworden maar bloeden is weer gestopt?? Snap er niks van
Ik zit nu op 9dpo, t wordt ook echt niet gemakkelijker dat wachten haha! Volgende week donderdag is mn NOD, weet ‘t gewoon niet, aan de ene kant denk ik het is raak en de andere kant ook weer niet Ohhh pas 2dpo, dan duurt t nog wel even! Spannend! Hopelijk zetten de klachten niet door dat t indd door de fysio en slechte nacht komt
Testje? Gebeurt soms wat bloed...denken dat je ongesteld bent en dat he toch zwanger bent en het ander bloed is. Maar... ik wil je geen valse hoop geven. Maar ken teveel verhalen inmiddels vrees ik. Maar tijdens begin ongesteldheid opeens geen bloed meer is gek toch?
Voel je wat? Behalve griep? Wachten duurt lang en wachten is stom. Zo ik heb het gezegd Ik ga aftellen naar het aftellen toe hahaha
Hahaha precies! Je beschrijft het perfect! Jaa wat lage rugpijn vandaag (waarschijnlijk ook van de fysio), gevoelige borsten en tepels bij aanraking. Of mn lichaam houdt me voor de gek
Ik durf niet te testenIk kijk het nog ff aan tot zondag.. Nou wie weet is m'n kans nog niet helemaal verkeken @RM1996 klinkt veelbelovendhoeveel dpo was je nu?
neh het verschilt hier ook enorm. Ronde 1 en 3 waren gelijk, dag20 Ronde 2 was pas op dag35 Ronde 4 op dag27 Dus geen touw aanvast te knopen. Ik test vrolijk door
Bah bah, dubbel klote dag voor jou dus. Dikke knuffel Edit: lees dat het bloeden gestopt is, dat geeft toch weer een beetje hoop!
Ik hoop het nog te kunnen uitstellen.. beetje bang voor teleurstelling. Maar denk dat de testdrang uiteindelijk alleen maar groter zal worden
Ik had inderdaad een verkoudheid, maar of dat ermee te maken had weet ik niet. Ik had volgensmij rond die tijd de bevruchting, maar dan zouden er geen symptomen zijn neem ik aan? Het eerste waar ik aan kon merken dat ik zwanger was, was een onwijze opgeblazen gevoel wat ik nog nooit eerder had gevoeld. Dit hield gelukkig maar 2 dagen aan. @MamaSelina gefeliciteerd!
Oeh hier begint mijn buik nu wel pijntjes te vertonen. Hopelijk een goed teken en is mijn eitje lekker aan het groeien
Hahaha ineens zo’n testdrang dat ik maar een ovu testje heb gedaan omdat ik een zwangerschapstest zo definitief vind . Deze was negatief met een tuurstreepje, nu zegt dat helemaal niets maar ben wel even van de drang af
Hahaahah oh my god. Ik heb net precies hetzelfde gedaan ook negatief met een licht tuurstreepje. Wat kan dat inhouden dan? Was dit maar een zwangerschapstest