Ik doe niet aan ovu testen. Ik ben aan het temperaturen. Kan aan Mn slijm wel zien wanneer Mn ei eraan komt. Nu nog niks te bekennen
Wat fijn dat je het goed kan herkennen, en dan is tempen een fijne bevestiging. Dan maar snel een teken voor jou Helaas is het slijm bij mij niet een super duidelijk teken.
Hij mij was gister echt niet leuk zo veel pijn en vandaag ook weer zeurderig morgen denk op wachtbankje
Herkenbaar! Ik werd net wakker met zeurderige steken links onder. Dus dat ei is flink aan het rijpen. Mijn vriend vroeg gisteren al wanneer ik weer ovuleer dus die kan ook niet wachten. Ik gok erop dat ik zondag of maandag een positieve test heb.
NOD-lijst 28 feb t/m 6 maart 2019 28 februari (1) Vivienne - 31 jaar - 3e kindje - ronde 1 1 maart (2) Stresskipje, 30 jaar, 1e kindje, ronde 3 RM1996, 22 jaar, 1e kindje, ronde 5 2 maart (5) Marjo88, 30 jaar, 4e kindje, ronde 7 Nadia33, 39 jaar, 3e kindje, ronde 4 AapEnOlifant - 26/27 jaar - 1e kindje - ronde 3 Visje62 - 33 jaar - 1e kindje - ronde 9 Tan89 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 15 3 maart (1) Chantal1301, 27jaar, 1e kindje, ronde 10 4 maart (0) 5 maart (4) Myka27, 34 jaar, 3e*kindje, ronde 4 MissMorrow, 33/34 jaar, 1e kindje, ronde 3 na mk Spectre, 28 jaar, 2e kindje, ronde 6 Jetje1991, 27jaar, 2e kindje, ronde 7 6 maart (1) xxFrummel, 1ste kindje, ronde 3 Datumloos (0) Totaal (14) Wachtend op eisprong (9) Wachtbankje (5) Zwanger (0) Ongesteld (0) MMM (0) Negatieve Test (0) Twijfel-/Tuurtest (0) WILJE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
Zo ook maar weer eens aangemeld bij een groepje.. Even er tussenuit geweest om alles even te laten rusten! Vandaag mijn eisprong, maar heb mezelf alvast op het wachtbankje geZet!! Succes iedereen met klussen en hopelijk een mooie roze maand voor ons allemaal!!
Dacht al de eisprong te hebben gehad, kom mn vriend thuis met ovu testen, doe ik er een meteen 2 duidelijke streepjes klusweekendje it is! succes voor de nog knallers, hopelijk komt ie snel! Prettig weekend dames en klus ze!
Blegh dus toch de griep hier.. Vandaag cd 11 dus ik ben benieuwd of dit effect heeft op mijn eisprong. Gisteravond wel gezellig gemaakt, vanavond sla ik over en daarna maar elke dag denk ik
Ah wat vervelend zeg! Maar toch al een kans benut. Even rustig aan en daarna gauw weer gezellig maken! Beterschap!
Wederom een knaltest gisteren ook al beide dagen rond zelfde tijd wanneer denken jullie dat hij springt sowieso gisteren geklust en dan denk ik vanavond en morgen maar doen heeft dat nut denken jullie
Pff ondanks de positieve ovu testen voel ik me toch best terneergeslagen dit word de 10de ronde 2 vriendinnen deze week gehoord dat ze zwanger zijn na max 3 rondes en mn beste vriendin gisteren bevallen van een meid dat was een ongelukje. Soms het gevoel dat het er niet van gaat komen misschien kunnen jullie me opbeuren