Om even in @RM1996 tekstjes door te gaan voor @myka27 : Ei ei ei, waar ben jij? Kom maar op het paashaas lijstje snel er bij!
Niet plannen, lekker genieten! Maar een beetje rust is soms ook fijn.. snap ik. Geniet van elkaar, ik maak vast ruimte op het wachtbankje
Morgen toch maar even een paar nieuwe testen halen, heb hier alleen nog een cb maar daar wacht ik liever nog even mee. Waarschijnlijk is mijn telling ook verkeerd en ben ik pas 9/10dpo . En dan toch wachten tot dinsdag of woensdag, wil graag dat mn vriend dr bij is als ik test, voor ik weer gekke dingen uithaal @myka27 @Visje62 ik heb er nog wel een: ei ei ei en we zijn zo blij, want Myka mag bijna op het wachtbankje en dat vieren wij, paaaasei!
Jullie coole teksten hebben mij geholpen met het vinden van mij eiiiiiiii Ik ga maar een NOD invullen op de lijst
NOD-lijst maart/april 2019 Paaseiclub Visje62 , 33 jaar 1e kindje, ronde 10, nod 11 april RM1996, 22 jaar, 1e kindje, ronde 6, nod 4 april Spectre, 28 jaar, 2e kindje, ronde 7, nod 28 maart Myka27, 34 jaar, 3e*kindje, ronde 5, nod 14 april Sara190, 29 jaar, 1e kindje, ronde 23, nod 5 april Totaal (7) Wachtend op ei (0) Wachtbankje (4) Zwanger (2) Ongesteld (1) MMM (0) Negatieve Test (0) Twijfel-/Tuurtest (0) Zwanger PixieDust, 25 jaar, 1e kindje, ronde 3, 29 november 2019 uitgerekend MamaSelina, 2e kindje, ronde 2, 11 dec 2019 uitgerekend WILJE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
NOD-lijst maart/april 2019 Paaseiclub Visje62 , 33 jaar 1e kindje, ronde 10, nod 11 april RM1996, 22 jaar, 1e kindje, ronde 6, nod 4 april Spectre, 28 jaar, 2e kindje, ronde 8, nod 26 april Myka27, 34 jaar, 3e*kindje, ronde 5, nod 14 april Sara190, 29 jaar, 1e kindje, ronde 23, nod 5 april Totaal (7) Wachtend op ei (0) Wachtbankje (4) Zwanger (2) Ongesteld (1) MMM (0) Negatieve Test (0) Twijfel-/Tuurtest (0) Zwanger PixieDust, 25 jaar, 1e kindje, ronde 3, 29 november 2019 uitgerekend MamaSelina, 2e kindje, ronde 2, 11 dec 2019 uitgerekend WILJE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
Is iemand van jullie bekend met de zw testen van kruidvat? Vanaf wanneer zou je daar mee mogen testen?
Hier inmiddels 5 dpo en voel aardig wat krampen of hoe ik het ook maar moet noemen links onder in mijn buik.. Maar durf nu in ronde 10 nergens vanuit te gaan qua kwaaltjes. Hoe gaat het bij de andere dames en paashazen?
Volgens mij testte @PixieDust daar vroeg positief mee. Op 9 of 10 dpo al denk ik. Maar weet ze zelf vast beter
Thanks! Heb hier bij de op = op predictors early en express gekocht en bij de kruidvat de cassettes maar kan nergens daar op vinden vanaf wanneer je daarmee kan testen
Hij is weer om te turen. Maar ben dan nu 10dpo, paashaas weet niet dat ik getest heb haha! Maar ook hier lijk ik weer wat op te zien.