Jij kijkt teveel tlc of bedoel je dat niet? Haha was toch echt ongesteld zo'n 3 weken terug... Maar omdat ik 5 en 8 maart heel donkere ovulatie test had... is het wel gek nu weer zo lang donker test. Whaaa zou bijna voor de zekerheid een zwangerschapstest doen maar dat slaat denk ik nergens op. Ga toch maar van 27e eisprong uit. @RM1996 dat je je in hebt kunnen houden..Had ik niet gekund denk ik. Hier wel laten weten he als je weer test? Nieuwsgierig!
Bah bah De hele dag giga buikpijn en last van de onderrug. Kan me haast niet voorstellen dat mijn eitje al is gesprongen met wat ik nu allemaal voel! Gelukkig nog maar 2uurtjes werken en dan kan ik naar huis
Denk dat ik daar ook niet mee weg kom bij jullie als ik niets laat weten . Morgen heb ik vrij en mn vriend nachtdienst dus hoef ik op t werk dan niet in de plooi te blijven als ie wel is opgelopen
Mijn ovu testen nu toch eindelijk lichter. En die van gisteravond ook vrij licht opgedroogd. Al met al een aardige piek van 3 dagen. Nu 6 dpo en links onder aardige soort van steken/kramp. Wil niet op kwaaltjes letten help
Gisteravond liggen hupsen en dan doen we het morgenavond nog maar eens voor het eitje Daarna weer lekker omdat het fijn is
Yes die zijn begonnen hoor... Vooral Omdat ik links onder zoveel voel maar inmiddels volgens mij alles wel gevoeld heb en me nergens wat van aan wil trekken, maar dat dus toch doe Nu ook lekker van het hupsen genieten! Maar snap je hoor. Dat plan je liever niet.
Je bent er onbewust meer mee bezig dan je eigenlijk denkt. Je krijgt hoop bij alles wat je voelt, wij hopen heel hard met je mee... Oooh genieten doen we zeker hoor maar het is net even anders zo rond je eisprong
Lastig he díe dingen die je dan voelt in je lichaam in de periode van eisprong tot nod. Ik kijk nergens meer van op.. m'n lichaam heeft me al zo vaak in de maling genomen
Gaat wel goed hoor dankje ♡, gewoon weer opstaan en doorgaan.. morgen eindelijk weer eens tijd om de huisartsenpraktijk te bellen. Vandaag tussen werk door geprobeerd maar de praktijk was juist gesloten op dat tijdstip morgen ben ik thuis dus ga 's ochtends meteen bellen dat ik gewoon die uitslag wil hebben.
Betrap me soms wel op gevoelens van jaloezie Dat wil ik hélemaal niet, maar t komt vanzelf. Is ook zo weer weg hoor. En echt waar, ik gun het echt iedereen en ik gun iedereen een positieve test maar oh soms voel ik me wel een beetje jaloers wist ik maar hoe lang het nog zou duren.
Ja Ik vind het ook heel laks... en ik ga er morgen ook echt wat van zeggen. Dat er niet eens de moeite wordt gedaan om een uitslag door te geven.