Ja daarom dat snap ik.. baal echt met je mee Hoop dat je samen met je partner even fijn avondje hebt en dit samen weer een plekje kan geven.
Daar was ik ook huiverig voor ja. Daarom weet ik niet zo goed wat ik zal doen. Of eerst tarwekiemolie of gewoon utro proberen te vragen bij de huisarts.
Ik ga met een vriendin uiteten en hij heeft nachtdienst. Hij zei dat er nooit een streepje heeft gestaan en ik mezelf gek heb gemaakt, dat schoot uiteraard verkeerd. Hij wilt zelf aankomende maand naar de HA om het een en ander te laten onderzoeken
Aah daar maar proberen van te genieten en ja er staat natuurlijk wel zichtbaar (ook op de foto) dat streepje en die had ik ook op 9dpo dus er is wel wat geweest lijkt me maar goed dat is wat ik denk. Voor nu eerst maar een plekje van deze teleurstelling vinden Hoop toch snel dat je een mooie test in handen hebt
Jaa vind het ook even zwaar, vind het zo onbegrijpelijk en nu nog lastig te begrijpen. Er heeft voor het eerst een streepje gestaan. Dat gaf hoor, dan geen oploop vond ik al shit maar die witte testen komen binnen
@RM1996 Nee wat kut zeg... Hier nog niet klaar met migraine dus hou het even kort met reacties. Maar zo hard voor jou geduimd, snap je verdriet zo goed. Dikke knuffel!
Mag mijn pijnstillers niet als de kans bestaat dat ik zwanger ben en met paracetamol schiet het niet op.. Gelukkig gaat het sinds ik geen anticonceptie meer heb wel veel beter. Maar als ik het heb Hoe is het met jou?
Bah echt naar Hopelijk ben je er snel vanaf. Hier gaat het weer aardig, vanmorgen was de temp flink gezakt maar nog wel op paracetamol gedraaid vandaag. Denk dat mijn eitje gisteren toch wel is gesprongen
Bedankt voor de virtuele knuffels, erg lief. Hier toch wel een klein huilend hartje, hier is mn vriend wat ongevoelig over alles wat het niet makkelijker maakt. Nu wacht ik maar geduldig op de duiveltjes en gaan we maar weer verder