Lastig zeg ook dat je vriend niet zo meeleeft .. knuffel. Misschien is het voor mannen ook wel moeilijk inleven soms, aangezien er in hun lichaam niets veranderd. Misschien nog eens op een rustig moment met hem erover praten waarom jij je zo voelt?
Jaa ik denk het ook, zal voor hem ook wel onzeker zijn maar ervaart dit anders. Lopen elkaar de laatste 2 dagen ook wel mis dus moeten indd van het weekend even bijpraten. ☺️ Hoe is het met jou?
Lieverd toch Vervelend dat je mannetje er nu niet instaat als jou Hoop dat je wat hebt aan onze knuffels en met je vriendin toch een fijne avond hebt gehad
Jaa hebben elkaar de laatste twee dagen mis gelopen dus dit weekend echt even praten met zn tweetjes. Hij zal het wel niet zo bedoelen maar moet het hem wel even zeggen hoe ik me er atm bij voel. Zeker! Ik ben echt heel erg blij dat ik hier mn (paas)ei kwijt kan! Voelt zo vertrouwd, terwijl je elkaar haast niet eens kent! Ben er erg dankbaar voor! ☺️ We hebben lekker gegeten en het was indd erg gezellig, ben hierna ook nog even naar mn moeder geweest was ook erg fijn. En mag jij al op t wachtbankje ploffen?
Je hebt gelijk! Dankjewel ☺️ Ahh de paaseieren worden alweer gezocht! Heb je nog met de HA gebeld nadat je je voicemail had beluisterd?
Heel goed dat je er met hem over gaat praten, en zeker zal hij het niet zo bedoelen.. Maar hij moet ook snappen dat het voor jou toch anders is dan voor hem. Fijn dat je een leuke avond hebt gehad, en het toch gezellig hebt kunnen maken. Heb je het je moeder verteld? Hier waarschijnlijk toch nog niet op het wachtbankje Mijn temp net was basaal, wat nog geen eisprong betekent
Mn moeder prikte zo door me heen, toen kon ik het niet meer voor me houden, achteraf geen spijt van, had dr onbewust toch wel nodig. Poeh zeg wat gek! Wat zeggen de testjes?
Hey meiden, Hier eindelijk migraine vrij. Daarom even weinig mee gekletst hier. Maar wel stiekem mee gelezen. Mijn migraine is hormoon gerelateerd. Meestal rond eisprong last en als ik menstrueer. Nu op 9 dpo dus de aanval zat er precies tussen in. Vraag me dus af wat mijn hormoontjes aan het doen waren? Of het met een eventuele zwangerschap te maken kan hebben kf juist het tegendeel.. Morgen 10 dpo en denk ik maar een testje wagen. Al komt migraine vaal door kelderende oestrogeen waarden. Ik hoop dat het ook juist bij een enorme oploop zo kan zijn..geen idee. @myka27 Hoe gaat het met jou nu? Wat gek van je ei zeg. Je had zo'n knaltest laatst. Let je ook op je afscheiding? Ik vond 1 zo'n vreemde cyclus al zwaar irritant.. hoop dat jij gauw toch op het wachtbankje mag! @RM1996 Snap helemaal dat je even je ei kwijt wilde (niet grappig bedoeld, maar stiekem wel leuk dat ie ook nu weer per ongeluk naar voren komt dat ei). En hoe fijn om dan bij je moeder je hart te luchten.. wist zij niet dat jullie voor een kindje bezig zijn? Snap zo goed dat je je er even flink rot door voelt. En zo lastig als je vriend er dan zo nuchter in staat. Mijn vriend kan soms heel teleurgesteld zijn met mij als het weer niet gelukt is en heel erg mee leven en andere keer zo als een man reageren (om het maar even zo te noemen). Maar wat al gezegd is, je vriend maar goed uitleggen hoe je je er bij voelt en zeggen dat zijn steun heel fijn zou zijn. Hij wil er vast voor je zijn, maar weet misschien niet hoe het voor jou nu is.. En verder lekker hier je hart luchten!
Gelukkig dat je migraine weg trekt! Ik weet hoe rot dat is! Hopelijk heeft het indd te maken met een zwangerschap! Jaa ach dat ei grapje, die horen er nu bij! Je kunt ze haast niet - niet maken hahah! Mn moeder weet dat we bezig zijn maar wilde haar niet in mijn emotie meenemen, maar ze prikte zo door me heen en ook bij haar kwamen de tranen, hoofdzakelijk voor mij. Dat was indd wat ik nodig had! Vanmiddag even met Rick de paashaas gepraat en ook uitgelegd hoe ik me voel en wat er door me heen gaat. Hij is meer iemand die zn gevoel binnen houdt, gezegd dat ik dit niet ben en het liever erover wil hebben, ook bij hem. Dat ik het juist belangrijk vind dat we dingen bespreken juist zo’n dingen! Gelukkig begreep hij het uiteindelijk en gaat zn best doen om zich anders te gedragen als ik het “zwaar” heb. ☺️
Nou net ff een potje zitten janken... Ik wil niet klagen, maar m'n zoontje zit in zo'n moeilijke fase op het moment dat het me soms tot waanzin drijft ! Ik wist ff niet meer wat ik ermee aan moest en voelde me zo'n 'slechte' moeder of dat ik iets verkeerd doe omdat het voor m'n gevoel gewoon niet meer gezellig is als ik met m'n zoontje samen ben...... Nouja, m'n man heeft het uit me hoofd weten te praten dat ik een slechte moeder ben.. maar voelde me zo K*T. Was vandaag vrij en zoontje heeft me weer zo lopen uitdagen dat ik er gewoon van baalde dat ik vrij was. Hou mezelf maar voor dat het een Fase is....hoop ik
Lieverd, een kind kan je soms tot wanhoop drijven. Waardoor je even uit je doen soms dingen denkt, doet of zegt die je helemaal niet wil. Achteraf baal je van die uitbarsting. Dat je daarna zo hebt moeten huilen zegt alleen maar dat je je er bewust van bent en dat je zeker weten juist een lieve moeder bent die er over nadenkt. Maar er gewoon even niet meer tegen kon. Het is niet leuk, natuurlijk niet, maar soms.....Soms kan een dag werken gewoon makkelijker zijn dan je kind precies volgens de regeltjes opvoeden. Want soms zijn het monstertjes. Hele lieve, later weer, maar toch... Ik weet natuurlijk niet hoe en wat, dat hoeft ook niet. Maar ik denk dat je man gelijk heeft! Ik hoop dat die kleine lekker slaapt nu en je samen met je man een fijne avond hebt. Dan ben je morgen na een nachtje slapen weer lekker jezelf, de fijne moeder die je heus wel bent!
@Visje62 dankjewel voor je lieve woorden ♡ Ik voel me soms net zo'n politieagent de hele dag, dan hoor ik me alleen maar zeggen; 'Nee niet doen, niet aanzitten, kijken doe je met je oogjes, Niet mee gooien dan gaat het kapot, nee je krijgt geen spekjes als ontbijt.....enz enz' en dan baal ik heb ik daar een hekel aan dat ik het geen positieve draai kon geven. Vanavond bij het naar bed brengen was hij ook weer bezig ( mij schoppen tijdens het omkleden, alles van de commode afgooien) dat ik uit frustratie m'n man riep dat hij hem maar naar bed moest doen omdat ik er klaar mee was.. Maar dan voel ik me schuldig.. net nog ff naar hem toe geweest om hem een kus en knuffel te geven voor het slapen gaan en te zeggen hoeveel ik van hem hou, want dat doe ik ook echt ♡ Maar hij is 1 van het soort: terror peuter haha. Heel lastig soms, maar kan er nu wel om lachen. Morgen inderdaad weer een nieuwe dag!
Toch fijn hè om het te kunnen delen met je mama Inmiddels al met vriendlief gesproken? Hier vanmiddag bij de ha belandt Sinds gisteren na de koorts uitslag op het lichaam wat steeds meer ging branden en jeuken Virus infectie it is Nu zalf en tabletjes meegekregen De tabletjes mogen alleen niet bij eventuele zwangerschap Dus tot de eventuele innesteling dan maar
Aaah wat fijn dat je eraf bent nu Gek wel dat het nu idd op een ander moment dit hebt. Dan maar hopen dat dit voor de juiste reden was Spannend morgen testen Lees hierboven mijn update van vandaag Ja check ook slijm, was ook gewoon de juiste dagen eggwhite! Maar juist op “eisprong” dag die dikke koorts
Ooooh Meis zooo herkenbaar Dat gevoel heb ik ook regelmatig met onze dochter. Soms kunnen ze je gewoon het bloed onder de nagels vandaan halen Een heel normaal gevoel als moeder dat je dan denkt dat je een “slechte moeder” bent Maar je bent de beste en liefste mama, ook juist op die momenten ❤️ Al geloof ik dat op die momenten ook niet
Oh nee wat naar... hopen dat de tabletjes snel helpen. Zodat er daarna rustig ingemetseld kan worden Beterschap meid! Hoop dat je je gauw wat fijner voelt.