NOD-lijst maart/april 2019 tot we allemaal op roze staan Paaseiclub Visje62 , 33 jaar 1e kindje, ronde 11, nod 10 mei RM1996, 22 jaar, 1e kindje, ronde 7, nod 5 mei Spectre, 28 jaar, 2e kindje, ronde 8, nod 26 april Myka27, 34 jaar, 3e*kindje, ronde 5, nod 17 april Sara190, 29 jaar, 1e kindje, ronde 23, nod 5 april Totaal (7) Wachtend op ei (3) Wachtbankje (2) Zwanger (2) Ongesteld (0) MMM (0) Negatieve Test (0) Twijfel-/Tuurtest (0) Zwanger PixieDust, 25 jaar, 1e kindje, ronde 3, 29 november 2019 uitgerekend MamaSelina, 2e kindje, ronde 2, 11 dec 2019 uitgerekend WILJE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
Hier gisteravond ineens roze afscheiding Nu weet ik niet meer wat ik moet denken. Of was mijn ei toch eerder en is dit het begin van het einde, of de spotting begint bij mij steeds vroeger (vorige ronde vanaf 8dpo) of ........
Het zou de innesteling kunnen zijn. Die was bij mij ook rond 7 dpo. Alleen dan wel zonder bloed, maar niet zonder pijn. Spannend!
Volgende week dinsdag heeft mn vriend de vruchtbaarheid analyse echter heeft hij alleen te horen gekregen dat het zaad niet ouder dan 1u mag zijn. Nu is ons niet helemaal duidelijk of het wel wijsheid is om dan bv 2 dagen van te voren wel nog klaar te komen om “nieuwe” zaadcellen te krijgen voor het onderzoek? En zijn er andere dingen waar rekening mee gehouden moet worden? Weet iemand dit?
Banner: https://www.zwangerschapspagina.nl/extra/banner/ Even naar deze link en kiezen maar! Ik ga nog steeds voor de paashaas
Zou van een innesteling kunnen zijn... al moet ik zeggen dat ik het ook wel eens heb gehad maar nog steeds niet zwanger ben. Maar wie weet voor jou meer geluk. Ik hoop het. Qua timing zou het nl echt wel zo kunnen zijn Spannend!
Volgens mij mochten wij de dag ervoor geen sex al weet ik dat niet eens meer zeker. En alleen handwerk zeg maar zodat het niet met andere lichaamssappen in contact komt. Maar weet het eerlijk gezegd niet precies meer.. wij kregen netjes een brief mee toen met uitleg. Ik zou gewoon even huisarts of gynaecoloog bellen om te vragen hoe het werkt en of je nog ergens rekening mee moet houden. Hoort toch even uitleg bij of een folder desnoods.
Jaa ik vond het ook een beetje vreemd; hij heeft alleen het opvangpotje mee gekregen en aanvraagformulier, moest van te voren bellen voor een afspraak. Maar de paashaas heeft natuurlijk niet doorgevraagd ben ik bang en dan kom ik met vragen
Wij hebben ook zo'n papier voor semen onderzoek gekregen van de huisarts.. Ik snap ook niet helemaal hoe of wat. Hebben er geen potje bij gekregen... mja nog geen haast want m'n paashaas wilt nog niet direct dat onderzoek gaan doen.. maar geeft ook niet. Hebben in ieder geval de doorverwijzing
Oooh wat snel al Je mag 2 dagen daarvoor nog wel klaarkomen voor de juiste dosering Bij ons was het smorgens vroeg, handwerk, toen het potje in folie en onder mijn kleding. In de auto en weggebracht
Jaa! Had verwacht dat hij hier ook wel eerst een tijdje overheen zou gaan.. Maar hij verbaasde me positief hierin. ik had al zo’n vermoede dat het 2dagen nog mocht zodat de “dode” zaadcellen ruimte maken voor nieuwe en wellicht dan ook een goede uitslag kan geven. Vind het wel spannend! ☺️
Hoe moet je het dan opvangen? . Gelukkig kun je zo’n opvangpotjes zo bij de huisarts halen! Geeft iniedergeval (lijkt me) wel al een geruststelling dat je de verwijzing al hebt. Hopelijk uiteindelijk niet meer nodig. Willen jullie deze ronde met de tk olie eerst afwachten hoe dat gaat?
Op internet lees ik wel 2 a 3 dagen geen sex. Weet het zelf niet zo goed meer. Zou gewoon even bellen. En uh... beetje op gang helpen om het toch een beetje leuk te houden? Als hij op zn rug ligt lukt dat opvangen met potje wel haha. Als het goed is moet je invullen of er een deel verloren is gegaan of niet. Potje in de hand en gaan... tja moet maar even wat minder romantisch he.. Ik stond toen klaar met een trui met zakken aan. Potje erin dikke jas erover en hop naar het lab..niemand die het zag haha. Hooguit een bobbel in mn jas maar hand er maar wat over haha. Mocht je een bekende tegenkomen dan heb je net een mooi paasei gevonden dat je met zorg wil bewaren