NOD-lijst maart/april 2019 tot we allemaal op roze staan Paaseiclub Visje62 , 33 jaar 1e kindje, ronde 11, nod 10 mei RM1996, 22 jaar, 1e kindje, ronde 7, nod 5 mei Spectre, 28 jaar, 2e kindje, ronde 8, nod 26 april Myka27, 34 jaar, 3e*kindje, ronde 6 Sara190, 29 jaar, 1e kindje, ronde 23, nod 5 april Totaal (7) Wachtend op ei (4) Wachtbankje (1) Zwanger (2) Ongesteld (0) MMM (0) Negatieve Test (0) Twijfel-/Tuurtest (0) Zwanger PixieDust, 25 jaar, 1e kindje, ronde 3, 29 november 2019 uitgerekend MamaSelina, 2e kindje, ronde 2, 11 dec 2019 uitgerekend WILJE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
Zoooo het lijstje maar aangepast Eerst nog geen NOD ingevuld, omdat ik dat pas “weet” na een posi ovutest. @Sara190 hoe is het nu bij jou? Jou gegevens staan ook niet meer goed volgens mij En hoe gaat het met onze 2 zwangere dames? @PixieDust en @MamaSelina
Oh shit zeg... altijd balen dan he? Laat het dan idd maar gaan... zodat je er gauw weer voor kan gaan. Hier ongesteldheid gelukkig weer zo goed als voorbij. Volgende week weer ei zoeken ... Timing he... dat het maar een vruchtbare volgende ronde mag zijn voor ons! Voor ons allemaal he. Behalve voor de dames die deze ronde nog kans hebben natuurlijk...
M'n ovulatietest wordt al wat donkerder. Denk morgen of overmorgen positief.. weer ff flink ons best doen en duimen maar Duim voor ons allemaal voor een positieve ronde
Hier gaat het goed alleen heel erg moe 10 mei eerste echo en hier? Deze ronde maar een vruchtbare is voor alle dames hier.
Jaaaaaa jij gaat echt paasei zoeken hop hop, de paashaas mag er weer lekker op hahaha Hier kom ik waarschijnlijk uit op Bevrijdingsdag met eisprong Dat het eitje maar goed bevrijdt gaat worden uit mijn stok
Vandaag naar vakanties gekeken voor de zomer. Willen dit jaar niet te ver en niet te duur. 2 campings hebben de voorkeur: -Camping Ackersate op de veluwe - Camping Warsberg (moesel Duitsland) Iemand bekend met deze campings? Zo eerst nog maar eens met m'n man bespreken, maar wil toch wel graag nog ff weg in de zomer
Hey!!! Jaa gaat zn gangetje.. morgen heb ik echo om te kijken of de eitjes rijp zijn..ben erg zenuwachtig..
Oooh wat heerlijk om te doen hè Ben niet bekend met de genoemde campings, ben dan ook niet echt een campingganger haha Je mannetje wil vast wel lekker met je mee Hier is de vakantie al geboekt Wij gaan in juni voor 11dagen naar Turkije
Gaat goed, erg moe en pijnlijke boobies. Gelukkig nog geen 1x echt misselijk geweest. Wel een paar keer iets van misselijkheid, maar dat ging ook zo voorbij. Overmorgen ben ik 7 weken en 4 dagen en krijg ik een echo, ben alleen zo onwijs nerveus ervoor dat ik even ga bellen of het misschien iets eerder kan. Wie weet doen ze niet moeilijk en zeggen ze dat ik gelijk mag komen. Dit keer zal ik hopelijk een hartje zien kloppen Ik ga voor jullie allemaal duimen dat het snel zal lukken
Oooh wat spannend bijna de echo, snap dat je wat nerveus bent. Benieuwd of je eerder mag, maar overmorgen is anders ook al snel