Uitgerekend 15-01-21 t/m 31-01-21

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Mylittlepony, 10 mei 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kikker85

    Kikker85 Bekend lid

    25 nov 2012
    825
    716
    93
    NULL
    NULL
    Spannend @Katsev!

    @Jodie1988 goed dat je je hebt ingeschreven en fijn dat je zo vroeg al een echo krijgt!

    @Amys01 welkom en gefeliciteerd!

    Krampjes horen erbij idd en zijn erg vervelend. Moet wel zeggen dat ik me er minder druk om maak nu bij mn 3e zwangerschap omdat ik weet van de vorige 2 keer dat het erbij hoort en het toch anders voelt voor mij dan menstruatiekrampen.

    Wat betreft vertellen: bij de 1e hebben wij de opa's en oma's een bosje bloemen gegeven met een kaartje waarop stond 'voor opa en oma'. Bij de 2e de oudste een shirt aangedaan met 'grote broer' erop. Ik denk dat we deze keer de jongste dat zelfde shirt aandoen en de oudste het laten vertellen. Hij wordt in september al 7, dus dat kan hij prima. En denk dat hij het helemaal te gek zou vinden als hij het mag vertellen :D
     
    MomK vindt dit leuk.
  2. Mallejan

    Mallejan Bekend lid

    7 jan 2020
    940
    758
    93
    Vrouw
    Ik heb ook af en toe krampjes maar t voelt meer soort drukkend.. het is mijn eerste dus geen idee hoe t moet voelen.
    Op het moe na voel ik me verder best goed nu. Ene dag beter als de andere
     
  3. Emsy

    Emsy Fanatiek lid

    29 jan 2015
    1.853
    1.668
    113
    Vrouw
    Heel herkenbaar @Kikker85. Voel me ook een stuk relaxter bij deze 3e zwangerschap. Overdag is het lekker druk met m'n 2 jongens dus weinig tijd om te piekeren. Bij m'n vorige zwangerschappen telde ik de dagen echt af tot de eerste echo, dat gevoel heb ik nu een stuk minder.

    @Jodie1988 fijn dat je al zo vroeg een echo krijgt! Hopelijk gaat het deze keer goed en lukt het om over een tijdje te gaan genieten.
     
  4. Kikker85

    Kikker85 Bekend lid

    25 nov 2012
    825
    716
    93
    NULL
    NULL
    Ik heb ook 2 jongens die me wel bezig houden. Dat scheelt inderdaad wel in piekertijd haha. Hoe oud zijn jouw jongens? Mijn oudste wordt in september 7 en mijn jongste is net 2.
    En een hoop herken ik gewoon al. Al moet ik zeggen dat ik soms ook nog gewoon even lekker 'ouderwets' kan panieken hoor. Mijn kwaaltjes zijn best wisselend aanwezig en afwezig dus vraag me toch regelmatig af of alles wel goed gaat als ik weer een tijdje niks voel. Maar dat hoort er ook bij denk ik... En uiteindelijk zullen we het gewoon moeten afwachten en duurt die echo me toch ook nog te lang hoor :D.
     
    Emsy vindt dit leuk.
  5. Jodie1988

    Jodie1988 Bekend lid

    26 sep 2016
    623
    374
    63
    Zuid-Holland
    Veeel te lang. En t thuiswerken helpt hier echt totaal niet bij. Veel te weinig afleiding. Al helpt hier de kleine jongen ook wel hoor.
     
  6. Emsy

    Emsy Fanatiek lid

    29 jan 2015
    1.853
    1.668
    113
    Vrouw
    Ja zo fijn als die eerste 3-4 maanden voorbij zijn! Dan komt het shoppen, kamertje, mooi buikje etc. Veel leuker dan het onzekere begin.

    Ik ben nog steeds aan het verwerken dat ik zwanger ben haha, dat is nog niet echt geland. Dus ben nog niet zo bezig met kwaaltjes wel/ niet maar dat gaat zeker komen.

    Mijn jongens zijn bijna 2 & bijna 4
     
    Kikker85 en Mallejan vinden dit leuk.
  7. Mallejan

    Mallejan Bekend lid

    7 jan 2020
    940
    758
    93
    Vrouw
    Ik heb nu beetje bruine afscheiding bij t afvegen. VK gebeld maar zei dat ik me niet druk hoefde te maken.
    Verder geen krampen oid nu. Ze zei dat t kan komen doordat er van alles gebeurd in je baarmoeder nu.

    schrok toch wel een beetje
     
  8. Gl0ria

    Gl0ria Niet meer actief

    Begrijp goed dat je daar van schrikt!
    Dat wil je nu niet zien, ookal hoeft het absoluut niets te betekenen. Hopelijk blijft het hierbij.
     
    Mallejan vindt dit leuk.
  9. Emsy

    Emsy Fanatiek lid

    29 jan 2015
    1.853
    1.668
    113
    Vrouw
    Oef dat is spannend! Hoeft inderdaad niks te zeggen maar dat wil je niet zien. Maar gelukkig bruin en geen helder rood
     
    Mallejan vindt dit leuk.
  10. Kikker85

    Kikker85 Bekend lid

    25 nov 2012
    825
    716
    93
    NULL
    NULL
    Je hoort het veel inderdaad in de eerste weken. Gelukkig betekend het meestal niks. Maar toch schrikken, dat wel. Hopelijk houdt het snel weer op!
     
    Mallejan vindt dit leuk.
  11. Jodie1988

    Jodie1988 Bekend lid

    26 sep 2016
    623
    374
    63
    Zuid-Holland
    Oh dat is vreselijk schrikken. Bruin bloed betekent inderdaad meestal niets. Vaak oud bloed wat nog een beetje loskomt. Hopelijk was het eenmalig.
     
    Mallejan vindt dit leuk.
  12. MomK

    MomK Bekend lid

    27 okt 2019
    568
    425
    63
    @Mallejan ah dat is even schrikken! Ik duim dat het hierbij blijft ❤️
     
    Mallejan vindt dit leuk.
  13. Mallejan

    Mallejan Bekend lid

    7 jan 2020
    940
    758
    93
    Vrouw
    Bedankt meiden! T lijkt nu alweer weg te gaan. Ik heb afgelopen dagen gemiddeld 15 uur per dag gewerkt. Ik denk dat ik me beetje te druk heb gemaakt
     
    Amys01 en Emsy vinden dit leuk.
  14. Amys01

    Amys01 Actief lid

    17 feb 2020
    137
    174
    43
    Vrouw

    Poh kan me voorstellen dat je geschrokken bent, zou me ook dood schrikken. Goed dat je gebeld hebt.

    ik heb sinds vandaag echt een meer drukkend gevoel maar vind het ook echt een naar gevoel in mijn onderbuik. Het is niet super pijnlijk ofzo hoor maar wel dat je er constant aan denkt.

    Vanavond na het werken heb ik 2 minuten hele erge krampen gehad.. Ik heb echt een hoge pijngrens, maar ik moest gewoon even krom gebukt staan.. nog geen bloed.

    Meenn wat is dit een zenuwslopende tijd
     
  15. Mallejan

    Mallejan Bekend lid

    7 jan 2020
    940
    758
    93
    Vrouw
    Ja erg heh.... had vanmorgen bij opstaan bij afvegen nog steeds bruin bloed....
    Ik ga maar duimen. Heb verder geen krampen oid en op internet lees ik ook dat bij geen kramp je je niet te druk moet maken maar toch....

    ik vind t echt eng
     
  16. Kikker85

    Kikker85 Bekend lid

    25 nov 2012
    825
    716
    93
    NULL
    NULL
    Die eerste weken zijn zo onzeker idd! Ik had gisteravond ook ineens een paar heftigere krampen, maar daarna waren ze weer weg en ook geen bloed. Toch schrik je dan. Nog 2 weken en 1 dag tot mijn eerste echo. Niet dat ik aan het aftellen ben hoor :p.
     
    MomK, Amys01 en Mallejan vinden dit leuk.
  17. Mallejan

    Mallejan Bekend lid

    7 jan 2020
    940
    758
    93
    Vrouw
    T bloed is nu weg bij mij gelukkig:thumup:
     
    Kikker85, MomK, Katsev en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  18. Amys01

    Amys01 Actief lid

    17 feb 2020
    137
    174
    43
    Vrouw
    Gelukkig!!
     
  19. Katsev

    Katsev Actief lid

    4 mrt 2020
    170
    169
    43
    Vrouw
    oh dat zal inderdaad schrikken geweest zijn! Alles oké met je nu?
     
  20. Mallejan

    Mallejan Bekend lid

    7 jan 2020
    940
    758
    93
    Vrouw
    Jaa t is weg. Echt miniiii nog als ik zeg maar wat dieper afveeg. Verder voel ik me hartstikke goed en ga ik genieten van t weer vandaag :)
     
    Katsev en MomK vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina