Hebben jullie al 3+ op de clearblue gezien. Ik ga morgenochtend weer een poging doen. Vandaag is het 8 maart en precies 1 jaar geleden had ik buikpijn en bruinverlies en bleek ik een bbz te hebben. Nu gelukkig nog niks.
Ik ben gestopt met testen, dus geen idee! Fijn dat je nu nergens last van hebt. Hopelijk snel een goede echo!
Weet niet zo goed waar ik moet kijken/wat ik zie! Maar dat maakt geen bal uit natuurlijk. Super fijn nieuws! Gefeliciteerd❤️
Ja ik kreeg m vrij vroeg; met 4 weken en 4 dagen. De meesten krijgen m rond/na de 5 weken ergens. Heb je nog getest?
Probeer ik niet te doen. Net bloedgeprikt. Misselijk van de spanning. Ik vind het echt niet leuk meer.
Ik heb morgen weer een echo, ruim een week na de eerste waar vorige week net het hartje klopte. Ik ga ervanuit dat ons gupje mooi is gegroeid en dat hij/zij beter zichtbaar is nu. Vorige week was het kindje net geen 2mm en was het hartje net gaan kloppen met 5+5. Ik probeer er dus positief heen te gaan, maar toch, het blijft spannend hoor! Jeetje! Zeker omdat het vorige keer bij mij met 7+0 misging.. Morgen dus 6+5... Om 15:00 pas.
@Veertje22 , jij mag morgen alweer voor de tweede echo of niet? Zo benieuwd om de groei weer te zien❤️
Ah wat lief dat jij aan mij dacht! Ja idd mogen dus. Ik was er nog niet zo mee bezig tot vandaag. Ik ben ziek sinds zondag dus was even standje overleven met de kids thuis. En ik was heel erg bezig met de andere dames die hun eerste echo kregen (mee af tellen haha). Maar vandaag zijn kids bij opvang dus kan ik rustig aan doen en komt het besef: morgen mag ik weer kijken. En voel ik direct weer die spanning. Gewoon omdat ik vorige keer met 7 weken ging bloeden. Mijn gevoel zegt nu: het is nu erop of eronder. Als het kindje nu goed is gegroeid dan geeft het denk veel vertrouwen... <3 En ook heel nieuwsgierig! Vorige week was het kindje net (met moeite haha) zichtbaar.. en na een week zou je bij goede groei wel verwachten hem/haar beter te kunnen zien Zo benieuwd!
♡ Uitgerekend eind oktober - begin november 2022 ♡ ------------------------------------------------------------------------------ 27 Oktober: Marsha95 - 26 jaar - 1e kindje 28 Oktober: Brittmuffin - 28 jaar - 2e kindje 29 Oktober: Veertje22 - 30 jaar - 3e kindje Limi99 - 22 jaar - 1e kindje 30 Oktober: 31 Oktober: Tweedewondertjee - 28 jaar - 2e kindje 1 November: Debsterr - 34 jaar - 1e kindje 2 November: Kiekieboe - 30 jaar - 3e kindje 3 November: 5 November: Eep - 34 jaar - 3e kindje Patty86 - 35 jaar - 3e kindje ------------------------------------------------------------------------------ Jongen (0) | Meisje (0) | Verrassing (3) | Onbekend (6) ------------------------------------------------------------------------------ Sterretjes: Afspraken: Maart: 9 - Patty86 - hcg prikken 10 - Veertje22 - echo (6+5) 11 - Limi99 - vroege echo (6+6) 11 - Patty86 - vroege echo (5+5) 14 - Tweedewondertjee - intake (7+0) 15 - Debsterr - echo (7+0) 16 - Brittmuffin - echo (7+5) 18 - Limi 99 - intake (7+6) 18 - Veertje22 - echo (7+6) 21 - Kiekieboe - echo (7+6) 23 - Brittmuffin - intake (8+5) 28- Eep - intake + echo (8) 31 - Debsterr - intake (9+2) April: 4 - Veertje22 - termijnecho (10+2) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en of je wilt weten wat het wordt. Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
Jeetje wat een super spannend moment voor je. Erg emotioneel zo'n jaar later... Hopelijk blijft het buikpijn en bruinverlies deze keer helemaal weg en heb je in het najaar een lief klein wondertje in je armen <3. Ik had met 5 weken mijn CB in huis en toen in de ochtend van 5+1 getest, toen had ik 3+. Ik ga duimen voor je dat jij hem vandaag ook hebt. Niet leuk . Maar misschien ook wel een beetje misselijk door de hormonen? Dat zou natuurlijk een heel goed teken zijn . Hopelijk krijg je straks een supermooi resultaat terug. Heel veel sterkte met alle spanning!
Over 2 dagen heb ik mijn eerste echo om 13:20 uur. De intake hebben we pas een week later. Ik kan echt niet wachten tot het zover is! De spanning begint hier langzamerhand toch ook wel op te borrelen. Vannacht gedroomd dat ik zwanger was van een twee-eiige tweeling en dat het twee boys waren. De VK versprak zich in mijn droom, want we wilden het geslacht eigenlijk een verrassing laten. Nu kunnen ze het bij de eerste echo natuurlijk nog niet zien en daarbij verwacht ik ook zeker niet dat we een tweeling krijgen, maar was toch bijzonder om dit te dromen
Jaaa ik ben ook zo benieuwd naar jouw echo! EINDELIJK! Gewoon overmorgen he meis! <3 En ook nieuwsgierig of er stiekem 2 kloppende hartjes te zien zijn hihi...
Herkenbaar @Veertje22 dat je toch met die termijn in je hoofd zit van de vorige MK. Ik had toen een eerste echo met 7+3 waarbij het niet goed was. Nu de echo op 7+0 dus ergens ook de gedachte "ja maar daarna zal het wel weer misgaan". Heel stom! Hopelijk gewoon weer een goeie echo morgen en een stukje meer vertrouwen. @Limi99 jij ook gewoon al aftellen tot je echo, yay ! Spannend ook weer!
Ja ik hoop dat ik (maar jij ook) het los kan laten na een goede echo.. Ik heb dan de echo met 6+5 en het ging mis met 7+0.. maar de VK zei over de miskraam dat het al heel vroeg is misgegaan... ik denk bij die zwangerschap dat als ik een echo had gehad met 6+5 dat er dan niks te zien zou zijn geweest.. Daar probeer ik mij maar aan vast te houden..... Krijg jij na die 7+0 pas een echo weer met de termijnecho?