Jaa gaat goed! Vaak nog die onzekere check momentjes op de wc.. elk krampje/buikpijn vind ik nog steeds spannend.. pff die darmenbuikje herken ik! Hier savonds echt heeeel erg! Kan spijkerbroeken niet meer lekker aan.. Aahh spannend ja!!
Oei, das niet fijn! Ook al hoeft het helemaal niks te betekenen, je ziet het liever niet. Gelukkig sta je er zelf relaxed in. Hopelijk stopt het snel❤️
Wat fijn, maar die lichte ‘kwaaltjes’ zijn ook fijn toch? Je voelt dat er wat gaande is . Ik moet echt nog even geduld hebben 28 maart pas.
T is nu weg ja. Maar heb zo een gevoel dat t in de loop van de dag weer terug komt. We zullen zien.. ik voel me verder prima, nog steeds relaxed. Yeey! T gaat snel maar toch weer langzaam ofzo. Zo raar.
T is toch veranderd in bloed. Dus nauwelijks slijm. Heb ook een raar gevoel in mn buik. Alsof ik ongesteld moet worden. Maak me niet zoveel zorgen. Kan natuurlijk een teken zijn dat t mis gaat. Maar een miskraam is niet te voorkomen. Dus ik wacht t gewoon af.
heey allemaal, sorry dat ik niet heb gereageerd. ik had even tijd nodig. het gaat met up and downs met mij. de miskraam is nog niet gestart blijf elke dag een beetje bruin bloed houden bij het afvegen maar meer nog niet. ik blijf heel erg vermoeid en zit helemaal niet lekker in me vel. dankje wel voor jullie lieve worden en steun <3
Hee meis! Snap heel goed dat het met ups en downs gaat. Een mk heeft een behoorlijk impact en je wil dan ook gewoon dat het gebeurt zodat je het daadwerkelijk een plekje kunt geven. ❤️
Ja, afgelopen dinsdag een kloppend hartje gezien. T is nu weer gestopt. Ben wel verbaasd dat ik er zo relaxed over ben. Afwachten..
Och ik vind het echt zo erg voor jullie ik snap dat je je rot voelt en hopen dat dit voor jou een plekje kan krijgen en je toch weer vol vetrouwen door kan gaan. Liefs
Ik moet zeggen een plekje hebben we het al groten deel kunnen geven. We hebben ook besloten dat we gelijk weer verder gaan met de volgende IUI wanneer het van het ziekenhuis mag. Vandaag eerste kleine stolsel gehad dus hopelijk komt het nu snel op gang
♡ Uitgerekend eind oktober - begin november 2022 ♡ ------------------------------------------------------------------------------ 27 Oktober: Marsha95 - 26 jaar - 1e kindje 28 Oktober: Brittmuffin - 28 jaar - 2e kindje 29 Oktober: Veertje22 - 30 jaar - 3e kindje Limi99 - 22 jaar - 1e kindje 30 Oktober: 31 Oktober: Tweedewondertjee - 28 jaar - 2e kindje 1 November: Debsterr - 34 jaar - 1e kindje 2 November: Kiekieboe - 30 jaar - 3e kindje 3 November: 5 November: Eep - 34 jaar - 3e kindje Patty86 - 35 jaar - 3e kindje ------------------------------------------------------------------------------ Jongen (0) | Meisje (0) | Verrassing (3) | Onbekend (6) ------------------------------------------------------------------------------ Sterretjes: Afspraken: Maart: 14 - Tweedewondertjee - intake (7+0) 15 - Debsterr - echo (7+0) 16 - Brittmuffin - echo (7+5) 18 - Limi 99 - intake (7+6) 18 - Veertje22 - echo (7+6) 21 - Kiekieboe - echo (7+6) 23 - Brittmuffin - intake (8+5) 28- Eep - intake + echo (8) 31 - Debsterr - intake (9+2) April: 4 - Veertje22 - termijnecho (10+2) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en of je wilt weten wat het wordt. Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
♡ Uitgerekend eind oktober - begin november 2022 ♡ ------------------------------------------------------------------------------ 27 Oktober: Marsha95 - 26 jaar - 1e kindje 28 Oktober: Brittmuffin - 28 jaar - 2e kindje 29 Oktober: Veertje22 - 30 jaar - 3e kindje Limi99 - 22 jaar - 1e kindje 30 Oktober: 31 Oktober: Tweedewondertjee - 28 jaar - 2e kindje 1 November: Debsterr - 34 jaar - 1e kindje 2 November: Kiekieboe - 30 jaar - 3e kindje 3 November: 5 November: Eep - 34 jaar - 3e kindje Patty86 - 35 jaar - 3e kindje ------------------------------------------------------------------------------ Jongen (0) | Meisje (0) | Verrassing (3) | Onbekend (6) ------------------------------------------------------------------------------ Sterretjes: Afspraken: Maart: 14 - Tweedewondertjee - intake (7+0) 15 - Debsterr - echo (7+0) 16 - Brittmuffin - echo (7+5) 18 - Limi 99 - intake (7+6) 18 - Veertje22 - echo (7+6) 21 - Kiekieboe - echo (7+6) 23 - Brittmuffin - intake (8+5) 28- Eep - intake + echo (8) 31 - Debsterr - intake (9+2) April: 4 - Veertje22 - termijnecho (10+2) 8 - Limi99 - termijnecho (10+6) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en of je wilt weten wat het wordt. Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)