❤ Uitgerekend eind okt - begin nov 2022 ❤

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Veertje22, 24 feb 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marsha95

marsha95 Actief lid

18 aug 2021
    207
    217
    43
    Vrouw
    pedagogisch medewerker
  2. Limi99

Limi99 Actief lid

5 jan 2022
    439
    365
    63
    Vrouw
    Oeeh ja eindelijk zijn jullie ook bijna aan de beurt! Nog een paar nachtjes slapen. Superspannend en leuk, op naar hele mooie echo's ❤️

Brittmuffin vindt dit leuk.
  3. marsha95

marsha95 Actief lid

18 aug 2021
    207
    217
    43
    Vrouw
    pedagogisch medewerker
    Uitgerekend eind oktober - begin november 2022
    ------------------------------------------------------------------------------

27 Oktober:

28 Oktober:
    Brittmuffin - 28 jaar - 2e kindje

29 Oktober:
    Veertje22 - 30 jaar - 3e kindje
    Limi99 - 22 jaar - 1e kindje

30 Oktober:

31 Oktober:
    Tweedewondertjee - 28 jaar - 2e kindje

1 November:
    Debsterr - 34 jaar - 1e kindje

2 November:

Kiekieboe - 30 jaar - 3e kindje

3 November:

5 November:
    Eep - 34 jaar - 3e kindje
    Patty86 - 35 jaar - 3e kindje

Jongen (0) | Meisje (0) | Verrassing (3) | Onbekend (6)

Sterretjes:

Afspraken:

Maart:
    14 - Tweedewondertjee - intake (7+0)
    15 - Debsterr - echo (7+0)
    16 - Brittmuffin - echo (7+5)
    18 - Limi 99 - intake (7+6)
    18 - Veertje22 - echo (7+6)
    21 - Kiekieboe - echo (7+6)
    23 - Brittmuffin - intake (8+5)
    28- Eep - intake + echo (8)
    31 - Debsterr - intake (9+2)

April:
    4 - Veertje22 - termijnecho (10+2)
    8 - Limi99 - termijnecho (10+6)

WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en of je wilt weten wat het wordt. Pas dan ook de totalen aan onderaan.

Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)

4. Limi99

Limi99 Actief lid

5 jan 2022
    439
    365
    63
    Vrouw
    Hoe is het nu met jou? Geen bloed meer gehad? Superknap dat je zo rustig kunt blijven. Dat is uiteindelijk natuurlijk ook het beste voor de kleine ;)

Eep vindt dit leuk.
  5. Debsterr

Debsterr Actief lid

17 feb 2022
    355
    301
    63
    Vrouw
    jaaaa eindelijk! Duurde tegelijkertijd heel lang en heel kort. Ik heb ergens goede hoop als ik kijk naar de symptomen, maar blijf toch angstig dat het weer niet goed zit. Gelukkig precies drukste moment van de 4 weken cyclus op het werk dus ik heb genoeg afleiding nog morgen en dinsdagochtend. 12:30 mag ik. En jij? Hoe laat staat jouw afspraak woensdag?

Brittmuffin en Eep vinden dit leuk.
  6. Eep

Eep Lid

28 feb 2022
    62
    35
    18
    Vrouw

Goed te horen, dan hoop ik ook dat het snel opgang komt en jullie verder kunnen. Veel kracht, geluk en liefde gewenst

marsha95 vindt dit leuk.
  7. Brittmuffin

Brittmuffin Bekend lid

10 aug 2021
    522
    610
    93
    Vrouw
    Ik heb hetzelfde inderdaad. Ergens de uren aan het wegtellen, zeker na het zien van andere goede echo’s. Maar aan de andere kant is het al bijna zover en dan ook al bijna 8 weken.
    Ik vind het ook enorm spannend! Maar door de kwaaltjes en mijn dikke buik heb ik er vertrouwen in.
    Wij mogen woensdag gelijk om 08.00 uur al:D

Eep vindt dit leuk.
  8. Debsterr

Debsterr Actief lid

17 feb 2022
    355
    301
    63
    Vrouw
    nog lekker zo vroeg :D! En fijne bevestiging lijkt me dat ja :)

9. Veertje22

Veertje22 Fanatiek lid

27 jul 2021
    1.542
    1.947
    113
    Vrouw
    Verwachten jullie eigenlijk allemaal een natuurlijke bevalling af te kunnen wachten?

Ikzelf krijg een geplande keizersnede, verwacht rond week 39. Tenzij de kleine zich eerder meldt natuurlijk.

Ik heb hiervoor 2 spoedkeizersnedes gehad dus ik hoop door m deze keer in te plannen mijn kindje rustig geboren te zien worden en bij mij te krijgen ipv die vervelende spoedsituaties hiervoor.

10. Debsterr

Debsterr Actief lid

17 feb 2022
    355
    301
    63
    Vrouw
    heftig @Veertje22, waardoor werden het (spoed)keizersnedes? Ik hoop uiteraard een natuurlijke bevalling af te kunnen wachten, maar behalve wat grove ideeën zoals een halve Lotus bevalling en voorkeur voor een bad, heb ik nu nog geen heel duidelijke voorstelling ervan.

11. Veertje22

Veertje22 Fanatiek lid

27 jul 2021
    1.542
    1.947
    113
    Vrouw
    Bij allebei had ik heftige weeen en ging de ontsluiting vlot! Bij de ene bleek dat hij niet goed in de buik lag dus mocht bij volledige ontsluiting niet persen en urenlang die heftige persweeen opvangen. Heel naar.. Uiteindelijk viel zijn hartslag weg en spoedkeizersnede onder volledige narcose (geen tijd voor ruggenprik) Zijn geboorte compleet gemist en ook complicaties nog tijdens de KS bij mij waardoor ik hem pas uren later zag. Hij was een sterrenkijker en ook nog hoofdje naar achter ipv op de borst.

Bij de ander wilde ik het eerst vaginaal proberen maar niet zo ver gaan als bij de eerdere, ik wilde een spoed spoed KS voorkomen en geen narcose want wilde hem geboren zien worden. Ontsluiting ook vlot, daarna een uur geperst maar wederom ging hij op t laatste moment ook als sterrenkijker liggen dus in goed overleg besloten om een keizersnede te doen. Veel minder spoed dan de vorige en heb hem mooi geboren zien worden!

Ik ben hiervoor wel vaginaal bevallen bij ons eerste kindje. Dus heel maf dat ze 2x zo als sterrenkijker zijn gaan liggen. Alsof er iets in mijn buik zit waarom de kids zo zijn gaan liggen? Anyway! Ik wil dat hele proces niet nogmaals doen want uiteindelijk doe je 2 bevallingen in 1 op deze manier. Zeker die eerste kS was heel naar met veel bloedverlies. En nu ook 2x littekenweefsel dat mij (en de gyn ook) het beste lijkt om een KS in te plannen :) uiteindelijk wil ik een mooie maar veilige bevalling! Dat is t belangrijkst!

12. Debsterr

Debsterr Actief lid

17 feb 2022
    355
    301
    63
    Vrouw
    Pfoe, heel begrijpelijk dat je nu liever controle houdt en een geplande KS doet. Dan kan hopelijk je partner er gewoon bij en misschien zelfs zelf aanpakken! Dat lijkt me een rustiger idee geven dan inderdaad wellicht weer al die stress.

Veertje22 vindt dit leuk.
  13. Kiekieboe

Kiekieboe Fanatiek lid

28 jul 2017
    1.726
    1.880
    113
    Vrouw
    Zelfstandige
    Limburg
    Jawel, nog steeds bloed bij t afvegen. Er zitten nu ook iets dikkere klontjes bij. We hebben besloten om morgen te bellen en vragen of we morgen even langs mogen komen. Ookal is t 5 minuutjes, gewoon kijken of t oke is, of toch niet. Dat is toch wel prettiger. We zijn beiden nog steeds relaxed erover. We denken zelf dat t een miskraam wordt. Mijn man denkt dat ik nu rustig ben, maar stel dat t mis is, dat ik t erna wel moeilijk ga krijgen. ALS t een miskraam is/wordt, is t de 1ste keer voor ons. Of ja, de vorige x was t een vanishing twin, maar daar reageerde ik oke op. Was geen bloeding oid.

We zullen t zien morgen. Ik hou jullie op de hoogte.

14. Voila86

Voila86 Actief lid

2 jan 2022
    151
    155
    43
    Vrouw
    Hoi allemaal ik ben zelf 5+6 uitgerekende datum nog niet geheel bekend maar zal als alles goed gaan liggen ergens eerste of tweede week november. Is dat nog "begin november" genoeg om hier mee te mogen komen kletsen?

Eep vindt dit leuk.
  15. Veertje22

Veertje22 Fanatiek lid

27 jul 2021
    1.542
    1.947
    113
    Vrouw
    Ah even afwachten tot vandaag inderdaad…. Je weet het niet, je hebt wel een kloppend hartje gezien! Mss komt het bloed ergens anders vandaan!

16. Debsterr

Debsterr Actief lid

17 feb 2022
    355
    301
    63
    Vrouw
    Wat knap dat je mentaal zo rustig blijft @Kiekieboe. ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt!

17. Kiekieboe

Kiekieboe Fanatiek lid

28 jul 2017
    1.726
    1.880
    113
    Vrouw
    Zelfstandige
    Limburg
    Ik mag 12u even langs gaan. Ben benieuwd.. ik laat t jullie weten.

marsha95 en Eep vinden dit leuk.
  18. Debsterr

Debsterr Actief lid

17 feb 2022
    355
    301
    63
    Vrouw
    Veel succes en sterkte!

19. Veertje22

Veertje22 Fanatiek lid

27 jul 2021
    1.542
    1.947
    113
    Vrouw
    Fijn dat je snel terecht kan. Ik denk aan je!

20. Eep

Eep Lid

28 feb 2022
    62
    35
    18
    Vrouw
    Spannend! En dus ook al een opgezette buik? Hier ook maar vooral de darmen op hoop. Veel geluk gewenst woensdag ochtend.

Brittmuffin vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina