Heb je specifieke wensen qua opvang @Limi99? En de al ervaren mama’s, nog tips waar je op moet/kan letten bij opvang?
Als we woensdag een goede echo hebben ga ik dit regelen. Voor nu voelt het toch nog een beetje gek om te regelen!
Joh meen je ook wel gaaf dat het echt al een buikje is. Ik vind zo leuk dat jullie morgen echo hebben. Ik moet nog twee weken wachten maar geniet met jullie mee.
Geen hele specifieke wensen. Zou het heel fijn vinden als er een leuke buitenspeelplek is en verder vind ik het vooral belangrijk dat ik er een goed gevoel bij heb. Dichtbij huis is natuurlijk ook fijn. Maar in de omgeving blijkt het best wel vol al overal, dus we moeten nog even zien hoeveel eisen je kan hebben haha.
Wauwie, dat is zeker al een beginnend buikje hoor! Nu ben ik eeeextra benieuwd of het er niet stiekem 2 zijn
Jeetje kinderdagopvang, ik dacht even dat jullie wel heel erg voorbereid waren maar ik lees tot mijn grote verbazing dat je inderdaad in de eerste twee maanden dat al moet regelen. Hoe dan!? Je bent er nog niet eens heel zeker van dat alles wel goed verloopt en je over 7 maanden bevalt en dan moet je voor zo'n vruchtje (dat notabene op dit moment nog een staart heeft) ter grootte van een bosbes al gewoon kinderdagverblijven gaan bekijken met 8 weken zwangerschap. Ben jullie heel dankbaar dat ik dit nu hier lees want dan kan ik mijn vriend ook even mentaal voorbereiden dat dit er al aan zit te komen Die zit nog in de fase "eerst maar eens die 12 weken echo halen voordat ik echt op een goede zwangerschap durf te vertrouwen" (en ik ook trouwens) O en @Debsterr : heeeeeel veel plezier en succes morgen. Ik hoop dat we morgen een prachtige foto kunnen bewonderen hier!
Hier helaas ook direct na positieve test moeten inschrijven voor zowel kraamzorg als opvang bij alle kids…. :/
Haha ja mijn vriend stond hier ook wel heel erg van te kijken hoor. Hij dacht dat ik weer iets te goed voorbereid wilde zijn voor alles dat komen gaat. Maar toen een medewerkster van het kinderdagverblijf zei dat we ons beter hoe dan ook alvast konden aanmelden (al voor de kijkdag), was het hem direct duidelijk dat dit toch wel prio heeft al haha. Hopelijk kunnen we allemaal een fijne plek voor onze kindjes vinden