❤ Uitgerekend eind okt - begin nov 2022 ❤

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Veertje22, 24 feb 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Debsterr

Debsterr Actief lid

17 feb 2022
    355
    301
    63
    Vrouw
    Zo grappig.. iedereen denkt tot nu toe meteen dat het een meisje wordt. En waar we eerst stellig zeiden het geslacht niet te willen weten, denken we nu dat het misschien toch wel handiger is, al is het maar vanwege de naam.

Hoe denkt iedereen hier erover? Verrassing, wel weten, delen met vrienden en familie of juist niet?

Brittmuffin vindt dit leuk.
  2. Veertje22

Veertje22 Fanatiek lid

27 jul 2021
    1.542
    1.947
    113
    Vrouw
    Haha grappig dat het toch begint te kriebelen. Vind het altijd onwijs knap als mensen het niet willen weten tot bevalling. Ik kan dat echt NIET. Wij willen het wel weten, al ga ik ergens er vanuit dat wij alleen maar jongens maken ;) En we gaan het ook gewoon delen!

Debsterr vindt dit leuk.
  3. Kiekieboe

Kiekieboe Fanatiek lid

28 jul 2017
    1.726
    1.880
    113
    Vrouw
    Zelfstandige
    Limburg
    Hi hi! Super fijn om te lezen dat t goed gaat met jullie en de baby's! Ik heb mezelf verwijderd van de lijst, ben ook niet zwanger, dus ik kom nu minder online hier. Soms wel hoor, even spieken!
    Ik heb gister nog een echo gehad en alles ziet er prima uit. Ik mag over 6 weken weer, als t goed is ben ik dan al ongesteld geweest.
    Tjah.. een miskraam, zoveel gevoelens en vooral schuldgevoel. De gyn heeft me gister wel gevraagd of ik ziek ben geweest. En ja, ik ben idd ziek geweest. Koorts, keelpijn en alles. Maar verder gaat t goed met mij, met ons. Nu extra dankbaar voor onze prachtige gezonde meisjes. De wens voor een 3e blijft, maar nu wat meer op de achtergrond. We gaan dus niet actief aan de slag (lees: ovulatie testen, temperaturen etc). Als t ons gegund is, dan komt t vanzelf wel.. voor nu: heel erg dankbaar!

Ik wens jullie allemaal al t goede en veel liefde!

Limi99, marsha95, Voila86 en 2 anderen vinden dit leuk.
  4. Brittmuffin

Brittmuffin Bekend lid

10 aug 2021
    522
    610
    93
    Vrouw
    Grappig he, hoe iedereen er iets over denkt en zéker denkt te weten.
    Wij willen het ook weten, net als @Veertje22 kunnen wij ook echt niet wachten tot aan de bevalling :roflmao:
    Ik ben overtuigd van 2 meiden in mijn buik. Benieuwd of ik gelijk krijg. ❤️

Debsterr vindt dit leuk.
  5. Limi99

Limi99 Actief lid

5 jan 2022
    439
    365
    63
    Vrouw
    Oeh wat herkenbaar, ik kan soms ook al heel erg bezig zijn met het geslacht. Wij hebben besloten om het een verrassing te laten en staan hier allebei nog steeds achter. De extra spanning die we ervan krijgen en de verrassing tijdens de bevalling lijkt ons heel bijzonder. En we hebben zowel een jongens als een meisjesnaam waar we smoorverliefd op zijn, dus voor de naam maakt het voor ons ook niet uit. Vind het alleen wel jammer dat we straks niet heel gericht kleertjes kunnen kopen, maar dat komt later wel ;).

Toch snap ik het ook helemaal dat anderen het wel willen weten hoor! Zou zomaar kunnen dat ik dat bij een tweede ook echt wel wil, maar bij deze eerste zwangerschap heb ik hier rust in gevonden. Mijn vriend had nooit verwacht dat ik erbij zou blijven, maar I am sure :). Ik ben natuurlijk stiekem ook wel al aan het bedenken of ik denk dat het een jongetje of meisje is en ik denk ook dat ik na verloop van tijd een idee heb, maar zeker weten zal ik het niet hihi. Nu wel al heel benieuwd ook naar de geslachten van jullie kleintjes :D.

Debsterr vindt dit leuk.
  6. Brittmuffin

Brittmuffin Bekend lid

10 aug 2021
    522
    610
    93
    Vrouw
    Fijn van je te horen! ❤️
    Hopelijk is het jullie alsnog gegund en gaat dan alles goed. ❤️

7. Debsterr

Debsterr Actief lid

17 feb 2022
    355
    301
    63
    Vrouw
    Veel succes in de toekomst, fijn dat de echo in ieder geval goed was, dan kun je ook mentaal verder (zo ervoer ik het toen in ieder geval). Nogmaals, schuldgevoelens zijn niet ongewoon, wel onterecht, maar zorg dat je erover praat met mensen en het plekje geeft. Hele dikke knuffel voor jou en je gezin!

8. Tweedewondertjee

Tweedewondertjee Fanatiek lid

22 feb 2021
    1.311
    734
    113
    Vrouw
    Wij willen het wel weten hihi

Debsterr vindt dit leuk.
  9. Tweedewondertjee

Tweedewondertjee Fanatiek lid

22 feb 2021
    1.311
    734
    113
    Vrouw
    Dikke knuffel voor jou en ik wens je alle gezondheid, geluk en liefde toe <3

10. Limi99

Limi99 Actief lid

5 jan 2022
    439
    365
    63
    Vrouw
    Wat een lief berichtje van je! Mooi om te lezen dat je zo dankbaar bent voor de lieve meisjes die jullie al hebben. Daarmee zijn jullie al een prachtig gezin. En wie weet wat de toekomst nog brengt ❤️

Tweedewondertjee vindt dit leuk.
  11. Limi99

Limi99 Actief lid

5 jan 2022
    439
    365
    63
    Vrouw
    Goedemorgen meiden, hoe is het bij jullie? Nog last van vervelende kwaaltjes of valt het mee? Hebben jullie het idee dat de piek eraan zit te komen of merken jullie niet zoveel verschil? Fijne dag vandaag :)

Veertje22 vindt dit leuk.
  12. Veertje22

Veertje22 Fanatiek lid

27 jul 2021
    1.542
    1.947
    113
    Vrouw
    Hier merk ik niet echt het verschil, het kabbelt het een beetje door. Maar wel met die emesafene erbij natuurlijk. Soms gaat het een tijdje goed en dan ineens komt het keihard terug (vaak die vaste momenten bij mij). En dat is nog niet weg helaasssssss. Jij?

13. Limi99

Limi99 Actief lid

5 jan 2022
    439
    365
    63
    Vrouw
    Aaw de misselijkheid zet wel echt flink door bij jou. Gelukkig wel een goed teken ook, maar niet zo fijn natuurlijk. Hier leek de misselijkheid gisteren overdag ook wel echt door de suprimal heen te komen. Tot nu toe had ik het idee dat het daar niet echt doorheen kwam. Misschien dat ik langzaam naar mijn piek ga, maar ik heb eerlijk gezegd geen idee. Nog steeds wel erg veel moe, maar dat blijft ook nog wel een paar weekjes verwacht ik. Aftellen naar termijnecho gaat voor enkelen hier gewoon alweer bijna beginnen <3

14. Veertje22

Veertje22 Fanatiek lid

27 jul 2021
    1.542
    1.947
    113
    Vrouw
    Jaaaa aftellen naar de termijnecho en het HEERLIJKE 2e trimester. Dat vond ik vorige zwangerschappen zo fijn. Ineens niet meer misselijk en niet meer moe en pronken met je buik! En de baby dan voelen en geen onzekerheid meer! Hopelijk deze keer ook zo!

15. Voila86

Voila86 Actief lid

2 jan 2022
    151
    155
    43
    Vrouw
  16. Debsterr

Debsterr Actief lid

17 feb 2022
    355
    301
    63
    Vrouw
    Hier nog steeds prima te handelen qua klachten :). Hele veel zin in de intake volgende week want dan mogen we weer even spieken.

Balen dat jullie zo misselijk zijn @Limi99 en @Veertje22. Blijft het bij een misselijk gevoel of ook moeite met eten binnenhouden enzo.

17. Limi99

Limi99 Actief lid

5 jan 2022
    439
    365
    63
    Vrouw
    Ik heb twee keer achter elkaar een heel klein beetje moeten overgeven, maar dat is inmiddels alweer 2 weken terug. Nu is het gelukkig alleen op en af beroerd voelen. Overdag het meest lijkt bij mij. Ene dag heb ik er wat meer last van dan andere dag. Voornamelijk het avondeten staat me bijna altijd tegen.

18. Veertje22

Veertje22 Fanatiek lid

27 jul 2021
    1.542
    1.947
    113
    Vrouw
    Hier constant misselijk (soms ook uurtjes dat het lichter is) maar wel met flinke pieken vanaf middag en vooral in de avond. Ochtend ook even naar. Maar niet overgegeven. Maar poeh, dat non stop nare gevoel is echt niet fijn…

19. Debsterr

Debsterr Actief lid

17 feb 2022
    355
    301
    63
    Vrouw
    Ugh, niet fijn voor jullie dames! En soms kun je dan ook maar beter gewoon moeten overgeven zodat het gevoel weg is, i.p.v. de hele tijd zo weeïg te voelen.

20. Debsterr

Debsterr Actief lid

17 feb 2022
    355
    301
    63
    Vrouw
    Zooo… de inlegkruisjes zijn hier sinds een dag niet meer aan te slepen :oops: haha zo raar hoe dat ineens zo veel erger is.

Deel Deze Pagina