Bah bah, ik haalde even de tandenborstel over mijn tong, maar toen lag mijn bak koffie ineens in de wasbak
Ik ben ook benieuwd @Brittmuffin ! En @Voila86 eindelijk nog maar 1 dag wachten!!! Hoe gaat het met je?
@Debsterr Niet veel bijzonders haha. Alleen alle gegevens ed besproken en de bevalling van mijn zoon. Wel gevraagd of ik nog een keer mocht kijken, maar kreeg als antwoord dat ze geen pretecho bureau zijn De doorverwijzing naar de gynaecoloog is in ieder geval in werking en wordt binnen 72 uur gebeld voor een afspraak. Hopelijk mag ik daar volgende week terecht. Zo niet, mag ik volgende week vrijdag nog een keer bij de vk. Wachten duurt zoooooo lang. Zo stom, eerst wacht je zo lang op die eerste echo, dan is de eerste spanning eraf, maar een week later toch wel weer de behoefte om opnieuw te kijken
nou zeg.. dat is ook wel een beetje onaardig, zeker gezien de TWEELING! Hopelijk snel weer een blik op de babies.
Haha ja… het kwam er niet zo cru uit als hoe je het leest, maar dit was wel haar exacte woordkeuze. Snap het ook wel hoor. Het liefst wil iedereen iedere week een echo. Als ze het bij de 1 toestaan moeten ze het bij de ander ook en dan is het niet te doen. Maar jammer is het wel. De buik groeit, dus het zal wel goed gaan❤️
Haha klinkt wel een beetje cru idd volgens verschilt het onwijs per praktijk hoe ze hiermee omgaan. Ah ja hopelijk hoor je snel wat van de gyn! In het ziekenhuis kijken ze volgens mij veel vaker
@Debsterr wat balen van je bak koffie! Hopelijk trekt de misselijkheid bij jou en bij de anderen hier snel weg. Ik wel misselijk maar hoef gelukkig niet te spugen. Jaaa morgen de echo om 10:30. Eindelijk duidelijkheid of er inderdaad een levend vruchtje aanwezig is! Ik durf niet te hopen maar stiekem doe je dat toch. Wat zou het een prachtig cadeau zijn. als er morgen een knipperend hartje te zien is. Goed of slecht nieuws, ik laat het morgen weten!
Bedankt allemaal! Wij zijn enorm blij, al moet het nog wel even landen dat het dit keer inderdaad wél goed is. Ook is het nog heel kwetsbaar dus ik vind het nog steeds heel spannend. Maar we zijn een fase verder in de zwangerschap dan de vorige keer en dat is an sich al reden tot een feestje. We zijn gelijk naar mijn ouders gereden en het was heel leuk om deze zwangerschap aan hun bekend te maken. Wij hadden een persoonlijk cadeautje gemaakt waardoor zij konden raden wat er aan de hand was. Mijn vader had het als eerste door. Supergaaf om hun dit nieuws te kunnen brengen! Vanavond gaan we eten bij mijn schoonouders dus dan hebben we hetzelfde feestje nog een keer! En heel lief van onze verloskundige: vrouwen die eerder een miskraam hebben gehad krijgen een extra echo tussen de eerste echo en de termijnecho in, ook om het vertrouwen in de zwangerschap wat op te bouwen ❤️. Dus wij mogen 7 april weer voor een tussentijdse echo en daar zijn wij ook heel dankbaar voor. Zo fijn dat er met je mee wordt gedacht!
♡ Uitgerekend eind oktober - 1e week november 2022 ♡ ------------------------------------------------------------------------------ 26 Oktober: Brittmuffin - 28 jaar - 2+3e kindje 29 Oktober: Veertje22 - 30 jaar - 3e kindje Limi99 - 22 jaar - 1e kindje 30 Oktober: 31 Oktober: Tweedewondertjee - 28 jaar - 2e kindje 1 November: 2 November: 3 November: Debsterr - 34 jaar - 1e kindje 5 November: Eep - 34 jaar - 3e kindje Patty86 - 35 jaar - 3e kindje 10 November: Voila86 - 35 jaar - 1e kindje *We willen de lijst bewust wat korter (en het groepje kleiner) houden dus uiterlijk tot 7 november ------------------------------------------------------------------------------ Jongen (0) | Meisje (0) | Verrassing (3) | Onbekend (6) ------------------------------------------------------------------------------ Sterretjes: Afspraken: Maart: 21 - Tweedewondertjee - echo (8+0) 23 - Brittmuffin - intake (9+0) 25 - Voila86 - intake+ echo (7+5) 28- Eep - intake + echo (8) 31 - Debsterr - intake (9+0) April: 4 - Veertje22 - termijnecho (10+2) 7 - Voila86 - echo (9+0) 8 - Limi99 - termijnecho (10+6) 11 - Debsterr - termijnecho (10+4) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en of je wilt weten wat het wordt. Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
♡ Uitgerekend eind oktober - 1e week november 2022 ♡ ------------------------------------------------------------------------------ 26 Oktober: Brittmuffin - 28 jaar - 2+3e kindje 29 Oktober: Veertje22 - 30 jaar - 3e kindje Limi99 - 22 jaar - 1e kindje 30 Oktober: 31 Oktober: Tweedewondertjee - 28 jaar - 2e kindje 1 November: 2 November: 3 November: Debsterr - 34 jaar - 1e kindje 5 November: Eep - 34 jaar - 3e kindje Patty86 - 35 jaar - 3e kindje 10 November: Voila86 - 35 jaar - 1e kindje *We willen de lijst bewust wat korter (en het groepje kleiner) houden dus uiterlijk tot 7 november ------------------------------------------------------------------------------ Jongen (0) | Meisje (0) | Verrassing (3) | Onbekend (6) ------------------------------------------------------------------------------ Sterretjes: Afspraken: Maart: 28- Eep - intake + echo (8) 31 - Debsterr - intake (9+0) April: 4 - Veertje22 - termijnecho (10+3) 7 - Voila86 - echo (9+0) 8 - Limi99 - termijnecho (10+6) 11 - Debsterr - termijnecho (10+4) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en of je wilt weten wat het wordt. Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)