Oh jongens, ik ben aan het helpen op de Dutch Comic Con en ik heb me net toch een schattig wasbaar luiertje gekocht! Zal later een fotootje plaatsen.
Ja, ze hebben zulke ontzettend leuke printjes ed. Dat zou een reden voor mij zijn om over te stappen, maar ik kies toch echt voor gemak. Lekkere wegwerpluiers
♡ Uitgerekend eind oktober - 1e week november 2022 ♡ ------------------------------------------------------------------------------ 26 Oktober: Brittmuffin - 28 jaar - 2+3e kindje 29 Oktober: Veertje22 - 30 jaar - 3e kindje Limi99 - 22 jaar - 1e kindje 30 Oktober: 31 Oktober: Tweedewondertjee - 28 jaar - 2e kindje 1 November: 2 November: 3 November: Debsterr - 34 jaar - 1e kindje 5 November: Eep - 34 jaar - 3e kindje Patty86 - 35 jaar - 3e kindje 10 November: Voila86 - 35 jaar - 1e kindje *We willen de lijst bewust wat korter (en het groepje kleiner) houden dus uiterlijk tot 7 november ------------------------------------------------------------------------------ Jongen (0) | Meisje (0) | Verrassing (3) | Onbekend (6) ------------------------------------------------------------------------------ Sterretjes: Afspraken: Maart: 28- Eep - intake + echo (8) 31 - Debsterr - intake (9+0) April: 1 - Brittmuffin - termijnecho vk (10+2) 4 - Veertje22 - termijnecho (10+3) 7 - Voila86 - echo (9+0) 8 - Limi99 - termijnecho (10+6) 11 - Debsterr - termijnecho (10+4) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en of je wilt weten wat het wordt. Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
Heb gisteren de doorverwijzing naar het ziekenhuis gekregen. Binnen een week krijg ik een brief thuis met een afspraak… ga er dus vanuit dat ik daar die week er op pas terecht mag… Heb de vk gebeld en gezegd dat ik dit echt te lang vind… mag vrijdag 1 april bij hun terecht voor de termijnecho en dan (als het goed is) een week later bij de gynaecoloog. Vk zegt dat ik ze ‘moet’ afbellen zodra ik de afspraak binnen heb. Ga ik mooi niet doen, lekker twee weken achter elkaar even gluren. ❤️
Meiden wat een fijne berichten lees ik allemaal! <3 ik ben vandaag 9+2 en heb eigenlijk weinig klachten.. alleen wat lage rugpijn + opgezette buik hebben jullie ook minder klachten? En is dit normaal?
Moet zeggen, als ik er 2 onderweg zou hebben, zou ik het ook niet overwegen hoor! Newborn fase doen we sowieso wegwerp, maar daarna wil ik wel over naar wasbaar. Al is het maar op thuis dagen. Scheelt toch weer voor het milieu .
ik weet niet zo goed wanneer de piek van HCG is/hoort te zijn, maar kan het daarmee te maken hebben? En hoeveel klachten had je eerst? Ik denk dat je aan sommige symptomen ook meer went. Die eerste misselijkheid is heel overweldigend, maar als je weet dat je niet misselijk wordt als je regelmatig eet bijvoorbeeld, dan ervaar je het nu hopelijk ook minder vaak. Dan is het symptoom er nog wel, alleen bestrijd je de gevolgen effectief.
Nee begin ook niet veel “klachten” alleen soms beroerd gevoel gehad in het begin s’morgens.. en idd ik eet wel regelmatiger dus kan ook daaraan liggen maar wordt er wel onzeker van.. geen buikpijn of bloedverlies oid gelukkig!
Ik vind ze eigenlijk ook best streng nu. Terwijl we bewust deze vk weer gebeld hebben omdat het bij mijn zoontje super geregeld was allemaal. Ze zijn verder nog wel lief hoor, zal de drukte wel zijn haha
Herkenbaar hoor! Heb sws niet echt klachten gehad, maar momenteel ook helemaal niks meer (behalve zere borsten ‘s nachts)! Het is dat de buik groeit… En daar ervaar ik nu al bandenpijn!
Ja Jaa dat geloof ik wel! Vooral met 2 hihi ik heb wel mega veel witte afscheiding soms nog een dikke week wachten voor de termijnecho.. pff spannend
Fijn dat de klachten meevallen! Mijn klachten gaan ook met ups en downs. Helaas lijkt de misselijkheid alleen wel consequent erger te worden sinds deze week, kan niet meer zonder suprimal. Verder heb ik heel gevoelige tepels. Afscheiding lijkt weer wat minder dan de eerste weken. Gelukkig is mijn rugpijn na de eerste paar weken ook weggetrokken. Ik wacht ook geduldig af tot mijn termijnecho....
Pfff tis zo spannend en slopend dan hé… ik had vandaag wat lichte krampjes en schiet dan meteen in de stress 10 x wc al gecheckt maar nope niks.. (gelukkig) Maar phoe.. lastig hoor.. wil het liefst 24/7 weten wat daar binnen in me baarmoeder gebeurd