Mag vrijdag om 11.30 uur! ❤️ Heb net zelf het ziekenhuis gebeld omdat ik nog steeds niks heb gehoord, ivm ziekte lopen ze behoorlijk achter. Ze hebben me morgen met spoed ingepland om 10.15 uur. Weet alleen niet of we een echo krijgen, dus zeg de vk nog maar niet af! Wij hadden gisteravond leuk nieuws! We hebben mijn broer en schoonzus vertelt dat we in verwachting zijn, daarop vertelde zij óók weer in verwachting te zijn. We verschillen 4 dagen. Fantastisch❤️
Pfaff jeetje @Eep wat een ontzettend heftig en naar nieuws om te krijgen. Je kindje groeit goed maar z'n "huisje" helaas niet. Zoals Brittmufffin ook vraagt: zijn er nog kansen op herstel van de vruchtzak? Ik wil jullie in ieder geval veel sterkte en kracht wensen de komende tijd en ik hoop van harte op een goede afloop.
Wauw wat een mooi nieuws allemaal zeg! Fantastisch! Grappig dat je over je broer/schoonzus zwangerschap vertelt, want ik had het over iets soortgelijks met @Limi99 haha
O wauw wat een gaaf nieuws zeg! Zo leuk om tegelijk met een bekende zwanger te zijn en dan al helemaal met een familielid en zo enorm kort op elkaar! Wij duimen allemaal voor een echo morgen, ik vind het zo leuk om met jullie mee te mogen gluren! Zelf moet ik nog 8 dagen geduld hebben
10:15 staat de intake @Veertje22 . Formeel krijg ik geen echofoto mee maar dat was bij hartjesspreekuur ook zo, echter slaan ze ze wel op in je dossier die je via een speciale app kan inzien. Dus digitaal hebben we hem dan wel .
Och, wat ontzettend leuk om dat te mogen delen met familie <3! En woohoo, ik zou gewoon, ook al krijg je morgen een echo, vrijdag toch naar de VK gaan !
Wat goed dat je gebeld hebt!! Heel fijn dat je morgen meteen terecht kan. Hopelijk mag je stiekem toch ook alvast even gluren. En ik zou als ik jou was ook lekker die afspraak laten staan bij de VK hoor. Niemand die het doorheeft . Whaaaa wat leuk dat je tegelijk zwanger bent met je schoonzus! En wat bijzonder dat jullie maar 4 dagen verschillen. Wat @Veertje22 al zei: mijn vriend en ik hebben het vermoeden dat mijn zus wellicht ook wel zwanger zou kunnen zijn van haar eerste. Als dat het geval is dan moet ze ook wel heel dicht op mij zitten. Ik wacht met spanning af of wij ook zulk leuk nieuws krijgen ❤️
Ik laat de afspraak morgen inderdaad ook staan. Voor mezelf zou het niet direct hoeven als ik vandaag ook mag, maar ik heb mijn beste vriendin gevraagd om mee te gaan en dat kan ik natuurlijk niet meer afzeggen. Zij heeft er zoooo veel zin in haha. ❤️ Zou echt super bijzonder zijn als je zus inderdaad ook zwanger is. Heel fijn om dit fantastische proces met elkaar te delen. ❤️ Weet ze het al wel van jullie?
Damessss veel plezier bij de echo's/intake vandaag! Lekker genieten. En aub, laat ons lekker meeleven met mooie foto's en verhalen straks haha!
Inderdaad heel veel plezier bij de intake/echo's dames! Ik kijk nu alweer uit naar jullie verhalen en foto's. Bijna 10:15!!!
Oeeee ja ik zit al klaar met mijn bakje popcorn! Spannenddddd! Leukkk!!! Grapje natuurlijk Maar non stop refreshen straks
Hier wederom een lange intake gehad bij de gynaecoloog haha. Maaar……. We mochten even snel kijken. ❤️❤️❤️❤️ perfecte groei en mooie kloppende hartjes. Mijn dag kan niet meer stuk. ❤️❤️
Snap ik, het is ook goed om gewoon vertrouwen te hebben. Kan me voorstellen dat die vriendin helemaal excited is. Ik ben ook zooo benieuwd naar je echofoto! Mijn zus weet het nog niet van ons. We gaan het mijn familie op 15 april vertellen. Mijn zus is dat weekend misschien op wintersport, ze twijfelt nog of ze gaat. Als zij wel gaat dan vertellen we het haar en haar vriend al een paar dagen eerder. Heel veel zin in ❤️
Super om te zien <3! Ook zo grappig hoeveel meer baby je al ziet bij jou, gaat zo hard op deze termijn!
Hier was de intake en echo ook helemaal goed . Kan de echo foto er nog even niet bijpakken, zie hem (nog) niet in de app en op het werk kan ik de foto niet fotograferen haha! Wel grappig, ze dacht dat uitwendige echo nu wel zou lukken maar nope, niks te vinden. Gelukkig wist ik al wel dat 'ie niet uit was gevallen dus toen overgeschakeld naar inwendige echo. Je ziet al inimini beginsels van vingertjes, ruggengraat, alles gaat zoals het hoort. En het was een druktemaker! Echt lekker aan het bewegen en rollen, dus dat voorspelt wat . Hele opluchting weer en beduidend meer vertrouwen nu richting de rest van de zwangerschap. Ook vervolgafspraken gemaakt o.a. voor de 13 weken echo dus dat zijn leuke dingen in het vooruitzicht!