Nu weer een dag of 2 teruggezet, maar ze zei ook al dat ze snel had gemeten, dus maak me er niet druk om . 11 april hopelijk meer zekerheid met de termijnecho!
Prachtig! ❤️ Grappig dat ze uitwendig nog niks kunnen zien. Is je baarmoeder dan gekanteld oid? Je hebt het vast al eens geschreven maar kon het zo gauw niet weer vinden.
Is niet eerder specifiek zo genoemd maar je zou het wel denken inderdaad! Maar kans is ook groot dat het door het groeien nog wel veranderd. Ze ging geloof ik wel even in het 2 wekelijkse overleg bespreken wat het zou kunnen zijn dat ze echt niks kon vinden uitwendig, aangezien er verder geen aanleiding voor is in de vorm van hoog BMI o.i.d.
Ik heb vanmiddag op eigen kosten nog een pret echo laten maken… geeft wel een fijne boost voor m’n zelfvertrouwen in deze zwangerschap ben geschat nu tussen 9+3 en 9+5 mijn eigen berekening is 9+3 aan de hand van temperaturen.
Nog meer mooie echo foto’s <3! En fijn dat je dan toch een extra echo kan doen, al is het op eigen kosten.
Wat fijn al die goede echo's @Brittmuffin @Debsterr en @Tweedewondertjee! En wat zijn de kindjes weer mooi vastgelegd ❤️. Zo mooi om te zien dat je alles steeds beter kunt zien! Ik doe hier een 8 weken dansje! Bijna donderdag!
Ik heb de termijnecho zometeen! ❤️ Vandaag stiekem bij de vk haha. Volgende week donderdag de officiele bij de gynaecoloog!
Twee kleine, flink bewegende kindjes gezien. 3,6 cm zijn ze allebei ❤️ We zijn er inmiddels ook helemaal aan gewend dat het er 2 zijn. Zo bijzonder❤️
Ah moppekes!!!!! En 3,6 dat past bij 10.1 weken? Ben wel benieuwd hoelang het kindje mij straks kan zijn met mijn echo maandag met 10.3!
Past bij 10+3! Snap die metingen nooit zo goed want ik ben zeker van mijn eisprong, maar de uitgerekende datum is nu 25 oktober. ❤️
Oh grappig, dat is wat ik maandag dus zou kunnen verwachten ook! Snap die metingen ook niet hoor, maar bij al mijn kindjes had ik uiteindelijk een uitgerekende datum 2 a 3 dagen eerder dan ik zelf had berekend aan de hand van de eisprong (vastgesteld met temperaturen en ovulatietesten)
♡ Uitgerekend eind oktober - 1e week november 2022 ♡ ------------------------------------------------------------------------------ 25 Oktober: Brittmuffin - 28 jaar - 2+3e kindje 29 Oktober: Veertje22 - 30 jaar - 3e kindje Limi99 - 22 jaar - 1e kindje 31 Oktober: Tweedewondertjee - 28 jaar - 2e kindje 3 November: Debsterr - 34 jaar - 1e kindje 10 November: Voila86 - 35 jaar - 1e kindje *We willen de lijst bewust wat korter (en het groepje kleiner) houden dus uiterlijk tot 7 november ------------------------------------------------------------------------------ Jongen (0) | Meisje (0) | Verrassing (3) | Onbekend (4) ------------------------------------------------------------------------------ Sterretjes: Afspraken: April: 4 - Veertje22 - termijnecho (10+3) 7 - Voila86 - echo (9+0) 7 - Brittmuffin - termijnecho (11+2) 8 - Limi99 - termijnecho (10+6) 11 - Debsterr - termijnecho (10+4) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en of je wilt weten wat het wordt. Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)