Sorry meiden wat drukke dagen gehad! Ik had vanmorgen de 13 weken echo al ipv vrijdag! Alles was goed en alles zit erop en eraan en nekplooi van maar 1,37 mm wat max 3,15 mm mag zijn en mooi kloppend hartje gezien en gehoord! Whaa mijn dag kan niet meer stuk!! De vk zei : “een mooi kindje!” Ik lees heel veel mee van jullie meiden maar nog een weekje en dan gaan we op vakantie en tis allemaal wat druk thuis en op werk haha <3
Dank je wel @Limi99 . Een vriendin gaf al aan straks graag te gaan nubben haha, ben benieuwd of er al wat van te maken is.
Geen excuses nodig joh, we hebben allemaal onze gewone levens ook nog! En wat fijn dat je hem al had en alles er goed uitziet. Was er een speciale reden om de echo eerder te doen?
Wat heerlijk dat je een goede echo hebt gehad. ❤️ Heerlijk een vakantie in het vooruitzicht. Naar de zon?
Alles was helemaal goed qua metingen, mooi op de gemiddelde waardes, nekplooi 0,8mm dus super, buikje dicht, alle organen op de goede plek en werkend. Toen vroeg ik aan het einde dus wat dan de nub precies was (en toen vroeg man "huh nub" - uitgelegd waar die voor dient). De echoscopist zei al: als je zometeen googled dan heb je wel antwoord op wat het wordt. Nou, dat denken wij dus ook zeker te weten .
Nee ik had hem eerst op komende vrijdag staan maar dat kwam eigenlijk al niet goed uit met werk (kon wel heel van werk maar was niet heel handig haha) .. heb liever op maandag/dinsdag omdat dat mijn vrije dagen zijn.. en ik dacht ik mail gewoon om te vragen of ze miss nu wel ma/di een plekje hadden en dat kon dus vanochtend om 9:00 uur dus heel fijn
Wat fijn dat alles goed is! Prachtige echo foto ❤️. Ik ben nu natuurlijk ook heel benieuwd wat het wordt. Ik verdiep me bewust niet in nub en bekijk de echo's ook express niet te gedetailleerd
Hi meiden, Even via hier een bericht. Ik ga eventjes offline. Er spelen hier zoveel dingen, verkoop huis, alles regelen, nieuwbouwhuis en veel ziekte. Ik ben er even klaar mee en even focus op ons gezin want wij gaan op vakantie! Tot later! Liefs! ps; @Debsterr ik denk een meisje! Wat denken jullie zelf?
Ah, begrijpelijke keuze, al hoop ik dat je toch af en toe een update post (en geen schuldgevoel als je even “ego posts” doet!). Yup, dat denken wij ook
Oh meiden ik moet even pas op de plaats nemen.. vanochtend tijdens de muziekerij in de stad werd ik niet lekker.. ben gaan zitten op een rand van vensterbank en toen in elkaar gezakt.. m’n schoonvader heeft me opgevangen en op de grond neergezet. Ik ben even buiten bewustzijn geweest en weet van het moment van zitten tot aan wakker worden niks meer.. met spoed kwam de ambu die heeft me gecheckt en alles was goed.. maar toch wel een lage bloeddruk gespot wat later weer bijtrok.. toch meegenomen naar het zh om gecheckt te worden door de gyn. ze heeft een echo gemaakt en de kleine begon meteen te bewegen en hartje klopte ook nog mooi, geen gekke dingen gezien aan placenta of andere dingen. wss de drukte icm met staan in menigte + lage bloeddruk dat bij mij het lichtje even is uitgegaan ben er enorm van geschrokken en besef soms niet helemaal wat me vanochtend is overkomen.. Morgen ga ik een halve dag aan het werk ipv een hele dag en vrijdag maar weer verder zien.. en daarna 2,5 week vakantie dus extra me rust pakken..
Wat schrikken @Tweedewondertjee! Klinkt alsof het wel redelijk verklaard kan worden maar snap dat je er mentaal enorm van geschrokken bent. Rustig aan en genieten van je vakantie!
Ah jeetje, kan me voorstellen dat je hier flink van geschrokken bent! Gelukkig heb je meteen alle bevestiging kunnen krijgen die je nodig had: alles met de kleine en jou helemaal oké. Hopelijk sterk je snel wat aan en kan je goed uitrusten tijdens je vakantie. Je lichaam heeft het nodig ❤️
Wat een mooie echo's @Debsterr en @Tweedewondertjee! @Veertje22 Jeetje ik snap heel goed dat je even op jullie gezin wilt focussen met alles wat er speelt! Rustig aan en extra lief voor jezelf zijn deze tijd! Geniet van jullie vakantie En jeetje wat schrikken zeg @Tweedewondertjee. Hoe is die halve werkdag gegaan vandaag? Ik snap dat je je werk wilt afronden zo voor je vakantie maar je eigen gezondheid en die van de kleine zijn het allerbelangrijkste. Als jouw lijf aangeeft dat er rust nodig is, pak die dan alsjeblieft. Hopelijk is alles goed gegaan en hebben jullie een heerlijke vakantie in het vooruitzicht! @Limi99 hihi ik voel me ook wel heel verwend met die extra echo's hoor! Ze zijn nu voorbij, met uitzondering van 1 extra echo waar mijn vader ook bij aanwezig mag zijn. Jij hebt vandaag gewoon al je 13weken echo. Hoe laat hebben jullie deze? Alvast veel plezier gewenst, geniet er van, ookal zit er natuurlijk een serieuze grondslag vast aan deze medische echo. Ik ga voor jullie duimen voor een hele mooie echo met dito uitslag!
Dankjewel! Over 40 minuten mogen we. Superspannend, maar ook heel leuk. Wil heel graag weer even die bevestiging van een goed groeiend kleintje in mijn buik. Nu toch nog maar 2 keer mogen gluren, waarvan 1 keer de kleine nog zo klein was dat je alleen een kloppend hartje zag. Ik hoop zo dat alles goed zit ❤️
Aaaah @Limi99 je bent gewoon lekker aan het gluren nu <3! En jij morgen @Voila86 al zal 'ie toch beduidend minder spannend zijn wellicht, na al die extra echo's .
Jeeeej, alles helemaal goed hier! De kleine was een stuk drukker deze keer haha. De romp van de kleine is nu 7,82 cm groot. Buikje, ruggetje en lippen lijken allemaal gesloten. Rug had een prachtige lijn en geen vocht er tussen. Nekplooi was 1,8 mm. Hersenen zagen er goed uit, alle belangrijke botjes zijn gezien, blaas en maag werken allebei en we hebben zelfs 2 keer 5 vingertjes mogen tellen. De VK zei dat vingertjes tellen vaak lastig te zien is op deze termijn, maar ons kleintje heeft zich voor ons uitgesloofd <3