Jeetje dat was even schrikken zeg! Gelukkig ben je goed gecontroleerd en is verder alles goed met jou en de kleine! Hopelijk was de lage bloeddruk eenmalig. Gelukkig een vakantie in het vooruitzicht dus even alle tijd om lekker bij te komen en aan jezelf te denken! ❤️
Wat lief dat je er naar vraagt! Echo was helemaal goed, alle orgaantjes en aanleg bloedvaten en stroomrichting bloed (wat er tot nu toe van te zien was) zag er allemaal goed uit. Ook ligt de placenta aan mijn rugzijde, en daar ben ik zooo blij mee want dat zou betekenen dat ik meer kans heb om het kindje goed te voelen bewegen. Later op de middag ook de uitslag van de NIPT binnen en die was ook helemaal goed. Al met al een feestdag dus! En als ik de nub-theorie mag geloven zou ons kindje volgens mij een meisje zijn. Ik ga mijn foto ook eens in het nub-topic plaatsen. Ik zag dat jij je echofoto daar ook al geplaatst had @Debsterr. Zo leuk dat speculeren allemaal! Het belangrijkste is uiteraard dat het kindje gezond is. Dat is het enige dat telt. Maar je moet iets toch om jezelf bezig te houden tussen week 13 en week 20
Wat superfijn dat alles helemaal goed is! Heel blij voor je ❤️. En wat leuk dat jullie verwachten dat het een meisje is! Geniet van jullie roze wolk
Wij hebben vanmiddag de geslachtsbepaling, ben zoooo benieuwd! Heb er zelfs onrustig van geslapen haha! Niet over een eventuele uitkomst, maar dat ze niet komt opdagen (komt aan huis) of dat er nog niks te zien is Nog een hele dag wachten!
Oooooh jongens!!!! Ik ben zoooooo blij! We krijgen twee meiden❤️❤️❤️ Altijd bij je eerste gevoel blijven haha. Ik zei toen tegen mijn vriend het zijn er 2 en het zijn 2 meiden (later wel geswitched haha). En het klopt nog ook!!!! Haha
Heyy meiden! morgen vliegen wij naar Gran Canaria dus ik ga even volledig in de rust na alle drukte ik lees af en toe nog mee alleen reageer ik veel! Hopelijk na m’n vakantie weer hihi! tot snel lieve dames <3
♡ Uitgerekend eind oktober - 1e week november 2022 ♡ ------------------------------------------------------------------------------ 25 Oktober: Brittmuffin - 28 jaar - 2+3e kindje Veertje22 - 30 jaar - 3e kindje 28 Oktober: Limi99 - 22 jaar - 1e kindje 31 Oktober: Tweedewondertjee - 28 jaar - 2e kindje 1 November: Debsterr - 34 jaar - 1e kindje 5 November: Voila86 - 35 jaar - 1e kindje *We willen de lijst bewust wat korter (en het groepje kleiner) houden dus uiterlijk tot 7 november ------------------------------------------------------------------------------ Jongen (0) | Meisje (0) | Verrassing (3) | Onbekend (4) ------------------------------------------------------------------------------ Sterretjes: Afspraken: April: 26 - Debsterr - 13 weken echo (13+0) 28 - Limi99 - 13 weken echo (13+6) 28 - Veertje22 - controle VK 29 - Tweedewondertjee - 13 weken echo (13+4) 29 - Voila86 - 13 weken echo (12+6) Mei: 2 - Brittmuffin - geslachtsecho (14+6) 12 - Brittmuffin - controle (16+2) 13 - Limi99 - controle (16+0) 19 - Voila86 - controle (15+5) 23 - Debsterr - geslachtsbepaling (16+6) 25 - Debsterr - controle VK (17+1) Juni: 7 - Limi99 - 20 weken echo (19+4) 10 - Debsterr - 20 weken echo (19+3) Juli: 8 - Limi99 - controle (24+0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en of je wilt weten wat het wordt. Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)