❤ Uitgerekend eind okt - begin nov 2022 ❤

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Veertje22, 24 feb 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Limi99

    Limi99 Actief lid

    5 jan 2022
    311
    256
    63
    Vrouw
    Ik heb de lijst weer even naar voren gehaald hoor. Deze week zijn er verder geen afspraken meer. Hoe is het verder met jullie? Hebben jullie nog last van kwaaltjes? Hopelijk zijn de vakantiegangers lekker aan het genieten en bijkomen :)
     
  2. Brittmuffin

    Brittmuffin Bekend lid

    10 aug 2021
    522
    610
    93
    Vrouw
    Uitgerekend eind oktober - 1e week november 2022
    ------------------------------------------------------------------------------

    25 Oktober:
    Brittmuffin - 28 jaar - 2+3e kindje
    Veertje22 - 30 jaar - 3e kindje

    28 Oktober:
    Limi99 - 22 jaar - 1e kindje

    31 Oktober:
    Tweedewondertjee - 28 jaar - 2e kindje

    1 November:
    Debsterr - 34 jaar - 1e kindje

    5 November:
    Voila86 - 35 jaar - 1e kindje

    *We willen de lijst bewust wat korter (en het groepje kleiner) houden dus uiterlijk tot 7 november :)

    ------------------------------------------------------------------------------
    Jongen (0) | Meisje (2) | Verrassing (0) | Onbekend (0)
    ------------------------------------------------------------------------------

    Sterretjes:

    Afspraken:


    Mei:
    12 - Brittmuffin - controle (16+2)
    13 - Limi99 - controle (16+0)
    19 - Voila86 - controle (15+5)
    23 - Debsterr - geslachtsbepaling (16+6)
    25 - Debsterr - controle VK (17+1)

    Juni:
    7 - Limi99 - 20 weken echo (19+4)
    10 - Debsterr - 20 weken echo (19+3)

    Juli:
    8 - Limi99 - controle (24+0)

    WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en of je wilt weten wat het wordt. Pas dan ook de totalen aan onderaan.

    Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
     
  3. Brittmuffin

    Brittmuffin Bekend lid

    10 aug 2021
    522
    610
    93
    Vrouw
    Heb de afspraken van april er nog even uitgehaald:p
    Komende tijd weinig afspraken inderdaad, maar we zijn natuurlijk ook maar een klein clubje❤️

    Hier alles goed, weinig bijzonderheden eigenlijk. Aan het wachten tot het zwembad open gaat want mijn zoon wil graag zwemmen haha. Woensdags is altijd mijn vrije dag❤️
    Hoe is het met jou?
     
  4. Limi99

    Limi99 Actief lid

    5 jan 2022
    311
    256
    63
    Vrouw
    Super! Met zo'n klein clubje is het al snel wat rustiger inderdaad. Ook wel lekker, anders is het bijna niet bij te houden :p.

    Wat lekker dat jullie straks gaan zwemmen! Even quality time op de woensdag, fijn hoor :D. Fijn dat je geen vervelende kwaaltjes oid hebt! Dat blijft dan vast nog wel even zo, in ieder geval in het tweede trimester.

    Bij mij gaat het helaas nog steeds niet optimaal. Nog geregeld misselijk en nog steeds extreem vermoeid. Valt niet tegenop te slapen, haha. Kans bestaat wel dat het ook met mijn drukke schema te maken heeft hoor (48 uur werken in de week en 5 uur reistijd per week). De VK zegt dat ik waarschijnlijk tot de ongelukkigen behoor die tm 16 weken misselijkheid ervaart. Daarna zou het echt beter moeten gaan. Of dit voor de vermoeidheid ook zo is is nog even afwachten. Mijn mood is wel heel goed, ben extreem happy, dus ik kom mijn dagen wel door hoor, het hoort er allemaal bij denk ik dan maar ;)
     
  5. Brittmuffin

    Brittmuffin Bekend lid

    10 aug 2021
    522
    610
    93
    Vrouw
    Zeker! Woensdags is echt onze dag, daar genieten we allebei intens van. ❤️

    Echt vervelend dat je nog steeds zo’n last hebt van de misselijkheid. Ik weet nog dat mijn schoonzusje bij haar zoon tot 18 weken dagelijks heeft overgegeven en daarna was het ineens verdwenen. Dus met 16 weken hoeft het nog niet over te zijn… ik hoop het wel voor je natuurlijk, het liefst vandaag al. ❤️
    Dat zijn nog wel lange werkdagen die jij maakt dus, grote kans dat dat meespeelt met de vermoeidheid haha.
    Ik ben ook wel moe, nu weer meer dan een paar weken geleden. Mijn pauze gebruik ik standaard voor een powernap (werk vanuit huis dus dan kan dat haha) en ook na het eten ga ik even liggen om vervolgens om 21:00 daadwerkelijk aan de nachtrust te beginnen!
     
  6. Debsterr

    Debsterr Actief lid

    17 feb 2022
    299
    260
    63
    Vrouw
    He wat vervelend @Limi99 dat je nog steeds zo misselijk blijft! Ik duim echt dat je er snel vanaf bent. Fijn dat je wel in een goeie mood bent, dat maakt het allemaal wat dragelijker hè. Zeker die extreem lange dagen die je maakt, pfoe!

    @Brittmuffin oh nog heerlijk van genieten nu het nog “rustig” is, die woensdagen!

    Hier ging het de afgelopen weken eindelijk goed qua bloedingen, maar gisteravond kreeg ik ineens harde buiken, echt elke 10/15 minuten een steek/kramp in mijn baarmoeder. Vanochtend toch maar de VK gebeld en mochten vanmiddag even langs voor een extra echo. Alles weer helemaal goed, geen bloedingen bij de placenta of iets te vinden gelukkig en we kregen nog een mooie opgestoken duim van de druktemaker. Oh, en ze dacht ook te zien dat het een meisje wordt <3. Moest zo huilen tijdens de echo, maakte me toch echt wel zorgen.
     
  7. Tweedewondertjee

    Tweedewondertjee Fanatiek lid

    22 feb 2021
    1.311
    734
    113
    Vrouw
    Dankjewel meiden! Het is genieten hier! :D
     
    Voila86 vindt dit leuk.
  8. Tweedewondertjee

    Tweedewondertjee Fanatiek lid

    22 feb 2021
    1.311
    734
    113
    Vrouw
    Oahh snap ik.. fijn dat je meteen kon komen en dat alles goed is!!
     
    Debsterr vindt dit leuk.
  9. Brittmuffin

    Brittmuffin Bekend lid

    10 aug 2021
    522
    610
    93
    Vrouw
    he jeetje, wat een naar gevoel ineens! Fijn dat ze je serieus nemen en je gelijk mocht komen. ❤️
    die opgestoken duim was dan ook precies hetgene wat je wilde zien, fijn! ❤️
    Wel fijn dat de bloedingen minder lijken te worden!
     
  10. Debsterr

    Debsterr Actief lid

    17 feb 2022
    299
    260
    63
    Vrouw
    Gisteren is een vreselijke dag geworden. Woensdagnacht leek ik spontaan vocht te verliezen, gebeld met de VK maar gezien de hoeveelheid en het vermoeden van een infectie (had regelmatig 40 graden koorts) was de kans op urine groter. ‘s ochtends urine ingeleverd bij de huisarts en moest meteen op spreekuur.

    Vermoeden van nierbekkenontsteking (of beginnende) dus antibiotica meegekregen. Ook weer een check bij de VK en daar bleek het helemaal fout. Ik ben wel vruchtwater verloren en het hartje is gestopt van de baby. We zijn direct doorverwezen naar het ziekenhuis om de mogelijkheden te bespreken, uiterlijk dinsdag word ik ingeleid om te bevallen.

    We snappen nog steeds niet hoe dit zo snel mis heeft kunnen gaan en zijn er kapot van.
     
  11. Veertje22

    Veertje22 Fanatiek lid

    27 jul 2021
    1.535
    1.945
    113
    Vrouw
    NEEE MEISS. Wat ontzettend erg!!!!! Ik heb hier geen woorden voor.
    Onwijs veel sterkte de komende tijd!!!!! Xxxx
     
  12. Brittmuffin

    Brittmuffin Bekend lid

    10 aug 2021
    522
    610
    93
    Vrouw
    Nee! Wat een nachtmerrie!
    Oh wat vreselijk

    Ik weet niet wat ik moet/wil/ kan zeggen. Dit is een situatie waar je heel snel uit wil stappen. Ik wens je ontzettend veel liefde en kracht. ❤️
    Heel veel sterkte!
     
  13. Tweedewondertjee

    Tweedewondertjee Fanatiek lid

    22 feb 2021
    1.311
    734
    113
    Vrouw
    Ohh wat heftig zeg :( ik kreeg helemaal kippenvel bij het lezen van je bericht.. jeetje wat een nachtmerrie voor jullie :(

    wat onwerkelijk aangezien je 13 weken en alles goed was toen en nu ineens dit!

    ik heb er ook geen woorden voor.. :( ik wil je heel veel sterkte en kracht toewensen komende tijd <3
     
  14. Limi99

    Limi99 Actief lid

    5 jan 2022
    311
    256
    63
    Vrouw
    Ik ben sprakeloos, wat enorm heftig is dit voor jullie. Ik wens jullie enorm veel liefde en kracht in deze vreselijk moeilijke tijd. Ik denk aan je/jullie ❤️ ❤️
     
  15. Debsterr

    Debsterr Actief lid

    17 feb 2022
    299
    260
    63
    Vrouw
    Dank jullie wel allemaal. Uiteindelijk gisteravond al opgenomen omdat mijn koorts maar bleef opkomen elke keer, dus ze wilden liever antibiotica via infuus en vandaag inleiden. Net de eerste set pillen ingebracht, nu maar afwachten…

    Gelukkig zijn we via Dela verzekerd en kunnen we een afscheid via hen regelen, dus we willen ons meisje graag op water meenemen en laten cremeren, zodat ze altijd een plekje bij ons houdt.

    Haar naam wordt Mina, een naam waar voor ons ook wat vernoemingen in zitten en die al heel vroeg op het lijstje stond.

    Ik wens jullie allen heel erg veel geluk, gezondheid en liefde toe in jullie zwangerschappen. Geen idee of ik hier nog eens terug kom voor een update maar ik zal vast nog eens spieken om straks te zien wat voor prachtige kindjes er allemaal geboren worden. Dank voor alle steun in ieder geval, ook in de eerder onzekere tijden. Heeft me echt altijd heel erg geholpen.
     
  16. Tweedewondertjee

    Tweedewondertjee Fanatiek lid

    22 feb 2021
    1.311
    734
    113
    Vrouw
    Oh lieverd.. wat enorm heftig.. :(

    ik ben er stil van :(
    Ik wens je/jullie veel kracht en sterkte toe met dit verlies.. :cry: <3

    ik denk aan je/jullie <3
     
  17. Voila86

    Voila86 Actief lid

    2 jan 2022
    151
    155
    43
    Vrouw
    O nee, wat vreselijk, wat een enorme nachtmerrie :cry:. Jullie lieve meisje .

    Ik wil jullie enorm veel sterkte wensen met dit haast ondraaglijke verlies van jullie dochter.
    Heel veel beterschap voor jou en alle kracht en sterkte voor de moeilijke tijd die jullie te wachten staat.

    Alle liefs, ik denk aan jullie!
     
  18. Brittmuffin

    Brittmuffin Bekend lid

    10 aug 2021
    522
    610
    93
    Vrouw
    Wat een heftige dagen zullen dit zijn geweest. Ik hoop dat de koorts inmiddels gezakt is en je weer thuis bent.

    Wat een prachtige naam voor jullie dappere meisje. Fijn dat jullie een mooi afscheid kunnen en mogen regelen.

    Ik wil je nogmaals ontzettend veel kracht toewensen. Ik denk aan je❤️
     
  19. Limi99

    Limi99 Actief lid

    5 jan 2022
    311
    256
    63
    Vrouw
    Wat moet dit intens heftig geweest zijn voor jullie. Hopelijk is de koorts gezakt en gaat het fysiek iets beter met je.

    Prachtig om te lezen dat jullie jullie kleine meid deze betekenisvolle naam hebben gegeven en dat jullie haar voor altijd dicht bij jullie willen houden. Heel veel sterkte bij het afscheid en verwerkingsproces ❤️

    Ik heb het altijd fijn gevonden om je in de groep te hebben en heb je dan ook met alle liefde gesteund. Mocht er nog iets zijn dat we kunnen doen, of als je nog eens je hart wilt luchten, voel je welkom!
     
  20. Brittmuffin

    Brittmuffin Bekend lid

    10 aug 2021
    522
    610
    93
    Vrouw
    16 weken❤️❤️❤️
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Voila86, Tweedewondertjee en Limi99 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina