❤ Uitgerekend eind okt - begin nov 2022 ❤

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Veertje22, 24 feb 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Voila86

    Voila86 Actief lid

    2 jan 2022
    151
    155
    43
    Vrouw
    Uitgerekend eind oktober - 1e week november 2022
    ------------------------------------------------------------------------------

    25 Oktober:
    Brittmuffin - 28 jaar - 2+3e kindje
    Veertje22 - 30 jaar - 3e kindje

    28 Oktober:
    Limi99 - 22 jaar - 1e kindje

    31 Oktober:
    Tweedewondertjee - 28 jaar - 2e kindje

    1 November:
    Debsterr - 34 jaar - 1e kindje

    5 November:
    Voila86 - 35 jaar - 1e kindje

    *We willen de lijst bewust wat korter (en het groepje kleiner) houden dus uiterlijk tot 7 november :)

    ------------------------------------------------------------------------------
    Jongen (0) | Meisje (2) | Verrassing (0) | Onbekend (0)
    ------------------------------------------------------------------------------

    Sterretjes:

    Afspraken:


    Mei:
    23 - Debsterr - geslachtsbepaling (16+6)
    25 - Debsterr - controle VK (17+1)
    28 - Voila86 - extra echo (17+0)

    Juni:
    2 - Brittmuffin - 20 weken echo (19+2)
    2 - Voila86 - hartje luisteren (17+5)
    7 - Limi99 - 20 weken echo (19+4)
    10 - Debsterr - 20 weken echo (19+3)
    14 - Voila86 - 20 weken echo (19+3)

    Juli:
    8 - Limi99 - controle (24+0)

    WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en of je wilt weten wat het wordt. Pas dan ook de totalen aan onderaan.

    Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
     
  2. Voila86

    Voila86 Actief lid

    2 jan 2022
    151
    155
    43
    Vrouw
    #1122 Voila86, 22 mei 2022
    Laatst bewerkt: 22 mei 2022
    Ik heb afgelopen donderdag de eerste reguliere controle gehad. Toen de verloskundige de doppler op mijn buik zette en het hartje te horen was brak ik helemaal. Ik vond het zo'n lastige periode om 3 weken zonder controles te zitten. Je voelt het kleintje nog niet dus je weet niet of alles wel goed gaat daar binnen in je buik. Natuurlijk heb ik enorm genoten de afgelopen weken maar daarnaast bleef op de achtergrond ook het besef dat niet elke zwangerschap goed eindigt en ik blijf het mogelijk vinden om er maar soort van klakkeloos van uit te gaan dat alles zomaar goed zal gaan. De verloskundige was gelukkig heel lief en heeft gelijk een extra afspraak gemaakt over 2 weken, puur om even het hartje te komen luisteren. Dan is die tussenperiode niet zo lang voor mij. Zó fijn dat ze meedenken en mij die paar minuutjes extra tijd tussendoor willen geven voor wat extra bevestiging voor mij.

    Morgen wil ook met mijn werkgever bespreken hoe ik mijn werkweek wil inrichten na mijn bevalling. Ik wil een dag minder gaan werken, mijn huidige parttime dag veranderen én ik wil 4 van de 5 ouderschapsverlof weken die je 70% vergoed krijgt gelijk achter mijn bevallingsverlof plakken en dus pas 16 weken na mijn bevalling weer gaan werken. Ben heel benieuwd en hoop maar dat de verdeling in dagen zoals wij het bedacht hebben ook schikt bij mijn werkgever want wij hebben 4 andere partijen waar wij rekening mee moeten houden (oppasdag schoonouders, oppasdag ouders, werk van mijn vriend die vaste parttime dag gaat nemen én mijn vriend gaat ook nog eens een verkorte deeltijdopleiding doen in februari met 1 lesdag per week). Dus er is eigenlijk maar 1 verdeling van 3 werkdagen voor mij die voor al die partijen uitkomt.

    Hebben jullie al bedacht hoe jullie die 70% doorbetaalde ouderschapsverlofdagen in willen zetten? En ook de resterende 21 weken onbetaald ouderschapsverlof? Heeft iemand daar al slimme of praktische ideeën over? Die zou ik heel graag horen!

    @Brittmuffin ik heb dus ook al 1 of 2 weken het idee dat ik bewegingen en plopjes voel. Maar als ik het overal zo lees zou ik dat nog niet moeten kunnen voelen aangezien dit mijn eerste kindje is. Hoe zat dat bij jullie met je eerste zwangerschap? Mijn placenta ligt tegen mijn rug dus dat is wel ideaal!

    Ik slaap nog steeds echt beroerd hahaha (buikslaper en op mijn buik slapen zorgt momenteel voor buikpijn waar ik wakker van wordt). Morgen wil ik daarom een zwangerschapskussen bestellen zodat ik in een beter ondersteunde positie lig en niet meer op mijn buik kan draaien. Hopelijk gaat dat voor meer slaap zorgen .

    Vorige week ben ik naar de negenmaandenbeurs geweest. Wat was dat leuk! Zijn er nog meer mensen van hier geweest?
     
  3. Brittmuffin

    Brittmuffin Bekend lid

    10 aug 2021
    522
    610
    93
    Vrouw
    Wat fijn dat je naar het hartje hebt mogen luisteren!❤️ Deze tussenperiode is ook héél erg lang... Dat brengt standaard de nodige onzekerheid met zich mee. Fijn dat dat nu weer even weg is. En vandaag de geslachtsbepaling! Weer lekker even kijken en horen of de nub-theorie klopt! Ben heel benieuwd!

    Hopelijk is je werkgever welwillend (als het zich toelaat uiteraard) om mee te gaan in jullie wensen. Het is ook heel lastig om met zoveel partijen rekening te houden. Hopelijk gaat het lukken!
    Wat wel goed is om te weten, je hebt recht op negen weken betaald ouderschapsverlof. :)
    Je partner heeft 5 weken aanvullend geboorteverlof en daarna ook nog 9 weken ouderschapsverlof.
    Ik heb 2x 9 weken betaald en neem hier al een héél groot gedeelte van op. Ik heb dit gelijk doorgegeven bij het nieuws dat ik in verwachting ben haha. Ik dacht dan is de shock misschien het minst groot.:roflmao:
    Bij een tweeling heb ik 20 weken zwangerschapsverlof en ik plak er 13 weken achteraan.
    Ik ga dus 16 augustus met verlof en begin pas 1 april weer. Zo zijn de kleintjes straks ongeveer 6 maanden voor ik weer ga starten.
    Wanneer ik weer begonnen ben neem ik nog ouderschapsverlof op voor de vrijdagmiddag. Dat wordt dan mijn boodschappen en opruim middagje haha.
    De overige 30% laat ik uitbetalen uit mijn verlofuren, heb er nog zo belachelijk veel. Zo blijft mijn salaris gelukkig gelijk.
    Weet in ieder geval dat die optie er is, mocht jij daar ook gebruik van kunnen maken!

    Heel veel plezier straks!❤️❤️
    Hoelaat mag je?
     
  4. Debsterr

    Debsterr Actief lid

    17 feb 2022
    299
    260
    63
    Vrouw
    Uitgerekend eind oktober - 1e week november 2022
    ------------------------------------------------------------------------------

    25 Oktober:
    Brittmuffin - 28 jaar - 2+3e kindje
    Veertje22 - 30 jaar - 3e kindje

    28 Oktober:
    Limi99 - 22 jaar - 1e kindje

    31 Oktober:
    Tweedewondertjee - 28 jaar - 2e kindje

    5 November:
    Voila86 - 35 jaar - 1e kindje

    *We willen de lijst bewust wat korter (en het groepje kleiner) houden dus uiterlijk tot 7 november :)

    ------------------------------------------------------------------------------
    Jongen (0) | Meisje (2) | Verrassing (0) | Onbekend (0)
    ------------------------------------------------------------------------------

    Sterretjes:
    7 mei - Debsterr - Mina

    Afspraken:


    Mei:
    28 - Voila86 - extra echo (17+0)

    Juni:
    2 - Brittmuffin - 20 weken echo (19+2)
    2 - Voila86 - hartje luisteren (17+5)
    7 - Limi99 - 20 weken echo (19+4)
    14 - Voila86 - 20 weken echo (19+3)

    Juli:
    8 - Limi99 - controle (24+0)

    WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en of je wilt weten wat het wordt. Pas dan ook de totalen aan onderaan.

    Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
     
  5. Debsterr

    Debsterr Actief lid

    17 feb 2022
    299
    260
    63
    Vrouw
    Hey meiden, ik ben even zo vrij geweest de lijst aan te passen en Mina te vermelden.

    Vandaag weer naar kantoor gegaan (halve dag). Het voelt nog wel zwaar en onwerkelijk allemaal. We hebben wel echt een fijn afscheid gehad en ook de afgelopen tijd heel veel steun aan elkaar en familie en vrienden gehad.

    Ik ben blij dat het jullie allemaal goed lijkt te gaan <3.
     
  6. Limi99

    Limi99 Actief lid

    5 jan 2022
    311
    256
    63
    Vrouw
    Wat superleuk dat jij en je vriend de kleintjes allebei hebben kunnen voelen nu :). Lijkt me zo'n speciaal moment! Ik voel nu ook al een tijdje plopjes, voornamelijk in de avond als ik rustig op de bank zit/lig. Mijn vriend dacht gisteren ook heel licht iets te voelen, maar was nog te vaag om het met zekerheid te zeggen. Ondanks dat mijn placenta aan de voorkant ligt lijk ik dus wel steeds al wat meer leven te voelen. Zo fijn!

    Ik ben nog steeds geregeld erg vermoeid, maar dat komt ook wel omdat mijn nachtrust is verslechterd. Kan in de avond wel weer langer opblijven en word wat fitter wakker. Merk wel dat ik steeds meer moeite heb met in slaap komen, mede omdat ik geen houding kan vinden. Ben normaal ook een echte buikslaper, en dat afleren gaat nog niet heel soepel, haha! Dit weekend ook wat meer last gehad van mijn blaas. Vanochtend urine laten nakijken en er was inderdaad een klein restje van een bacterie te vinden. Urine gaat nu op de kweek, zodat ze kunnen achterhalen welke bacterie het is en dan onderzoeken ze ook gelijk of ik B-streptokokken heb. Wordt vervolgd :)
     
  7. Limi99

    Limi99 Actief lid

    5 jan 2022
    311
    256
    63
    Vrouw

    Aaaah, heel herkenbaar! Ik vond het ook echt pittig zo lang wachten. Heb het tot nu toe eigenlijk steeds wel met 3 tot 4 weken ertussen gehad, dus helaas heb ik er al aan moeten wennen. Maar de laatste keer vond ik het ook weer superspannend. Had mezelf al helemaal gek gemaakt in mijn hoofd door een paar kwaaltjes/pijntjes. Wat betreft het voelen van de kleine: dat kan zeker wel ook bij een eerste kindje hoor, is echt bij iedereen anders. Ook de ligging van de placenta hoeft niet altijd iets uit te maken, hoor van mijn VK hele verschillende verhalen. Je kunt het best van je eigen gevoel uit gaan. En na een tijdje wordt het zo duidelijk dat je het echt zeker weet (denk ik dan, hihi). Als we de kleintjes allemaal gevoeld hebben wordt er vast ook heel veel van de spanning weggenomen <3.

    Hier ook al nagedacht over inzetten van 9 weken betaald ouderschapsverlof in het eerste jaar. Eind september stop ik met werken. Vanaf februari ga ik in principe weer aan het werk en dan wil ik een extra dag vrij nemen in de week door ouderschapsverlof op te nemen. Om de week wissel ik tussen 2 vrije dagen, waardoor ik de ene week 4 dagen achter elkaar vrij heb en de andere week 3 dagen vrij heb en een dag tussen het werken door vrij. Mijn vriend neemt om de week een dag vrij doordeweeks en het kleintje gaat dan 2 dagen naar de opvang. We hebben een superleuke en persoonlijke opvang gevonden, ik hoop echt dat we hier terecht kunnen vanaf feb '23. Dit is dan voor het gehele eerste levensjaar zo doorberekend. Heel fijn zoveel weken betaald ouderschapsverlof! Na het eerste jaar gaat de kleine waarschijnlijk 3 dagen naar de opvang, maar of dat zo blijft moeten we tegen die tijd nog even zien. Hangt er echt vanaf of het goed voelt en of mijn vriend (of ik) misschien een dagje minder wil werken. Daarbij houden we de gedachte van verhuizen over 3 jaar in ons achterhoofd ;).

    We hebben geen vaste oppasdagen van opa's en oma's als de kleine er is. Mijn schoonmoeder is om fysieke redenen geen optie om de kleine lang bij achter te laten (lees meer dan 2 à 3 uur). Mijn ouders willen liever geen vaste oppasdag, maar spontaan bijspringen (bijv. als opvang niet doorgaat of als ik even wil sporten of iets voor mezelf doen), weekendjes/avondjes oppassen en hier en daar waar nodig. Ze hebben nog 3 andere kinderen waar waarschijnlijk meerdere kleinkinderen van komen, dus ze willen een beetje uitkijken dat ze straks niet alleen nog maar oppasdagen hebben. Of ze dit uiteindelijk echt doen moeten we nog maar zien, mijn moeder kan nu namelijk al niet wachten om met die kleine te zijn, haha :D.
     
  8. Limi99

    Limi99 Actief lid

    5 jan 2022
    311
    256
    63
    Vrouw

    Hoi meis, wat goed dat je Mina op de lijst hebt gezet. Dat heeft ze verdiend <3. Super knap van je dat je vandaag weer voor een halve dag naar kantoor bent gegaan. Ik hoop dat dit een beetje heeft geholpen als afleiding. Fijn dat jullie een positieve en liefdevolle herinnering hebben overgehouden aan het mooie afscheid dat jullie jullie kleine meid hebben gegeven. Ze boft met jullie als ouders <3.

    Lief dat je ook zo blij bent voor ons. Voel je altijd welkom om nog eens langs te komen als je even wilt kletsen of ontladen. Ik zou het ook begrijpen als je er geen behoefte aan hebt. Doe wat voor jou goed voelt. Take care <3.
     
  9. Limi99

    Limi99 Actief lid

    5 jan 2022
    311
    256
    63
    Vrouw
    Zoooo lekker dat jij er van half augustus tot 1 april uit kunt zijn! Maar ook meer dan verdiend hoor met een tweelingzwangerschap :). In de zomer ga je gewoon al met verlof, wauw, komt al zo dichtbij! En superfijn geregeld dat je op hetzelfde salaris blijft doordat je nog veel verlofuren hebt staan. Groot gelijk dat je die ervoor inruilt!

    Ik laat mijn verlofuren van dit jaar ook allemaal uitbetalen, die krijg ik nooit op, haha. En ook heb ik nog best wat vakanties geboekt voordat de kleine er is. Nog 3x (voor kortere tijd) het land uit, waarvan 1x samen met een vriendin. Heel veel zin in!

    @Voila86 Heb jij nog een babymoon gepland :p? En ik ben ook wel heel benieuwd naar je geslachtsbepalende echo!!
     
  10. Voila86

    Voila86 Actief lid

    2 jan 2022
    151
    155
    43
    Vrouw
    Klinkt goed die extra's vakanties @Limi99 ! Wij gaan volgende week 3 dagen naar Antwerpen. Voor de rest geen vakanties gepland staan, maar ik moet nog wel 11 dagen zien op te maken voor mijn zwangerschapsverlof begint. Dus dat wordt nog even overleggen met mijn teamleider. Misschien 1 a 2 weken eerder met zwangerschapsverlof. Niet heel verkeerd denk ik want ik zie dat de meiden in mijn zwangerschapsyoga-klas met 30+ weken er wel een heel eind klaar mee zijn en veel vermoeid. Dus met 34 weken ipv 36 weken stoppen zou wel goed cadeau zijn voor mijzelf denk ik.

    @Limi99 het mooiste is, die extra echo is geen geslachtsbepalings echo maar een extra echo van de verloskundige met wie ik mee was naar het echo-examen. Zo kan mijn vader ook eens een keertje mee spieken.

    We zóuden het geslacht natuurlijk kunnen zien maar aangezien mijn vriend moet werken neem ik mijn beide ouders mee. En die mogen natuurlijk niet eerder dan mijn vriend weten of wij een jongetje of meisje krijgen. Dus met nadruk tegen verloskundige gezegd dat ik geen potty-shots en dergelijke Wilma Gewoon geen beeld van tussen de beentjes.

    En wij wachten geduldig tot de 20 weken echo ik het geslacht te laten bepalen. Als die echo goed is gaan wij ook pas de baby uitzet kopen dus dat is ook pas het moment dat de info over het geslacht voor ons echt belangrijk wordt . Zolang het verder maar gezond is kan ik nog wel 3 weken wachten hoor hahaha.
     
  11. Limi99

    Limi99 Actief lid

    5 jan 2022
    311
    256
    63
    Vrouw
    Wat lekker dat jullie er volgende week even 3 dagen tussenuit gaan. Fijn om ook nog even quality time met zijn tweetjes te hebben. Voor je het weet zijn jullie nooit meer met zijn tweetjes samen, ik vind die gedachte zo bijzonder.

    En wat een goed idee die vakantiedagen opnemen een paar weekjes voor je verlof! Kan me voorstellen dat je daar tegen die tijd echt wel behoefte aan hebt! Heb je nu eigenlijk nog veel last van kwaaltjes of valt dat mee?

    Ohjoh, ik wist niet dat het geen geslachtsbepalende echo was. Dacht dat ik dat in een ander berichtje had gelezen dus werd al helemaal benieuwd, hihi. Wat superleuk dat je dit met je ouders kon delen! Zal vast geweldig geweest zijn. En helemaal begrijpelijk dat jullie gewoon rustig afwachten tot die 20 weken echo hoor! Dat zou ik denk ik ook gedaan hebben, zeker nu je al zo ver bent. En aangezien je wel veel tussentijdse echo's hebt gehad heb je gelukkig wel lekker veel kunnen gluren. Heb je een voorgevoel van wat het wordt?

    Fijne dag vandaag :)
     
  12. Voila86

    Voila86 Actief lid

    2 jan 2022
    151
    155
    43
    Vrouw
    Ja ik moet maar zien of dat volgens mijn teamleider mogelijk is, die weken extra voor mijn zwangerschapsverlof opnemen, aangezien een andere collega van mij eind september terugkomt van haar zwangerschapsverlof. Ik ga geloof ik na 7 oktober met zwangerschapsverlot dus ik zou het heel fijn vinden als ik 2 weken eerder al met verlof kan.

    Ik heb vanaf 13 mei echt een stuk of 9 superdrukke en actieve dagen achter elkaar gehad ( o.a negenmaandenbeurs, concert, 3 dagen Efteling met familie (huisje op Bosrijk), Libelle zomerfair, mijn eigen verjaardag) allemaal superleuk, maar lange dagen met veel lopen/slenteren. Sindsdien veel last van mijn buikspieren en voornamelijk van mijn onderrug. Dus afgelopen week heeeeel rustig aan gedaan en ook dit weekend houd ik mezelf bij enkel het huishouden doen want ik merk dat ik al heel snel last krijg van mijn rug en mijn buikspieren.
    Ik vergeleek de 16 wkn buikfoto met de 17wkn buikfoto die ik gisteren maakte (17weken dansje gisteren ) en die is zo gegroeid dat ik ook wel snap dat die rugpijn er is gekomen. Eindelijk begint er een beetje een buikje te groeien. Gisteren vroeg voor het eerst een vreemde "of ze het goed zag" en feliciteerde mij, ik straalde helemaal van trots hahaha .

    Maar op die pijntjes na verder geen klachten.Hoe is het met jouw kwaaltjes @Limi99? Nog steeds die enorme vermoeidheid?
    Ik heb wel echt een masterlijke tip voor het slapen (ben zelf ook een buikslaper en kreeg het niet afgeleerd en had slaapproblemen):

    https://www.bol.com/nl/p/litollo-zwangerschapskussen-xxl-voedingskussen-lichaamskussen-body-pillow-280cm-grijs-met-gratis-extra-afneembare-hoes/9300000041555647?referrer=socialshare_pdp_androidapp

    Dit méga kussen waar je nu mee kunt slapen en wat je later als voedingskussen kunt gebruiken. Je moet het na uitpakken nog 24 uur laten rusten maar daarna slaap je weer als de hemel, en je draait niet meer in bed! Ik heb deze van mijn verjaardagsgeld gekocht, slaap was het beste cadeau dat ik mezelf kon geven! Ik heb diezelfde nacht nog gelijk geheel doorgeslapen. Echt een uitkomst!! Mocht je zoiets nog niet gebruiken: ik raad het je van harte aan!

    Gisteren de extra echo gehad met mijn ouders. wat super bijzonder om mijn vader na 32 jaar weer een echo te kunnen laten bijwonen. Verloskundige nam zeer uitgebreid de tijd om alles wat ze kon zien uit te leggen. Ik was zo ontzettend blij dat ik ons kleine ukkepukkie weer kon zien. Volop bewegen en een mooi kloppend hartje, puur geluk om dat te mogen zien ❤️.

    En hoe is het verder met jou @Brittmuffin?
     
  13. Voila86

    Voila86 Actief lid

    2 jan 2022
    151
    155
    43
    Vrouw
    @Debsterr ik heb jouw bericht van afgelopen maandag helemaal gemist zie ik nu :(.

    Wat goed dat je Mina op de lijst hebt gezet! Dat heeft ze zeker verdiend zoals Limi99 al zegt. Ze is jullie dochter, jij bent haar mama en dat zul je altijd zijn. Het blijft enkel zo enorm oneerlijk dat jullie al veel te vroeg afscheid van haar hebben moeten nemen.

    Heel knap dat je weer even naar je werk bent geweest. Dat zal wel voor wat afleiding hebben gezorgd al kan ik me ook voorstellen dat het gek is om in een wereld te stappen die gewoon doorstraait terwijl die van jezelf zo stilstaat. Blijf wel alsjeblieft goed naar jezelf kijken en luisteren en doe waar jij behoefte aan hebt en niet wat anderen van je verwachten. Enkel jij weet wat je nodig hebt nu en dat is en blijft het belangrijkste .

    En fijn om te lezen dat jullie zoveel steun van familie en vrienden hebben gehad de afgelopen tijd. Dat is momenteel denk ik ook het belangrijkste: dat je op je omgeving kunt leunen als de grond zo onder je voeten is weggevaagd.

    Heel veel liefs en veel sterkte voor jullie in deze zware tijd ❤️
     
  14. Brittmuffin

    Brittmuffin Bekend lid

    10 aug 2021
    522
    610
    93
    Vrouw
    @Voila86 , wat stom... ik dacht ook echt dat je een geslachtsecho had haha, net als @Limi99 . :oops:
    Fijn dat je ouders met je mee konden dat jullie er zo van hebben genoten, prachtig!
    Zodra de buik echt begint te groeien komen er weer allerlei andere kwaaltjes met zich mee haha. Ik heb zelf al last van bekkenpijn en mijn buik jeukt gigantisch haha. Ik hoop zo dat ik er deze zwangerschap weer zonder striemen af kom.... Maar we zullen zien..:p
    In ieder geval alvast heel veel plezier in Antwerpen, prachtige stad!

    Ik ben vandaag alweer 19 weken en in mijn geval betekent dat dus op de helft. BI-ZAR.
    Aankomende donderdag hebben we de 20-weken echo. Begin wel een beetje lichtelijk gespannen te worden haha. Hoewel ik er van uit ga dat alles helemaal goed is, is het toch fijn om die bevestiging straks weer te krijgen!

    @Tweedewondertjee @Veertje22 , hoe is het met jullie?
    Weet je inmiddels al of jullie inderdaad een dochter mogen verwelkomen?
     

    Bijgevoegde bestanden:

  15. Tweedewondertjee

    Tweedewondertjee Fanatiek lid

    22 feb 2021
    1.311
    734
    113
    Vrouw
    Sorry ben zo druk geweest afgelopen weken en dan kijk ik veel minder op het forum.. we zouden nog beter een whatsappgroepje kunnen opzetten hihi :oops:

    wij mogen weer een zoon verwelkomen :D

    Ben inmiddels 18+1 :oops::oops:
    Ik voel hem veel vaker bewegen zo bijzonder weer <3

    prachtig buikje @Brittmuffin !!
     

    Bijgevoegde bestanden:

  16. Brittmuffin

    Brittmuffin Bekend lid

    10 aug 2021
    522
    610
    93
    Vrouw
    Ik ben wel voorstander van een app-groepje, ook niet zo heel actief meer op het forum haha!

    Wat leuk dat jullie weer een zoon krijgen. Gefeliciteerd!❤️❤️
     
  17. Brittmuffin

    Brittmuffin Bekend lid

    10 aug 2021
    522
    610
    93
    Vrouw
    Uitgerekend eind oktober - 1e week november 2022
    ------------------------------------------------------------------------------

    25 Oktober:
    Brittmuffin - 28 jaar - 2+3e kindje
    Veertje22 - 30 jaar - 3e kindje

    28 Oktober:
    Limi99 - 22 jaar - 1e kindje

    31 Oktober:
    Tweedewondertjee - 28 jaar - 2e kindje

    5 November:
    Voila86 - 35 jaar - 1e kindje

    *We willen de lijst bewust wat korter (en het groepje kleiner) houden dus uiterlijk tot 7 november :)

    ------------------------------------------------------------------------------
    Jongen (0) | Meisje (2) | Verrassing (0) | Onbekend (0)
    ------------------------------------------------------------------------------

    Sterretjes:
    7 mei - Debsterr - Mina

    Afspraken:


    Juni:
    2 - Brittmuffin - 20 weken echo (19+2)
    2 - Voila86 - hartje luisteren (17+5)
    7 - Limi99 - 20 weken echo (19+4)
    8 - Brittmuffin - controle (20+1)
    14 - Voila86 - 20 weken echo (19+3)

    Juli:
    8 - Limi99 - controle (24+0)

    WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en of je wilt weten wat het wordt. Pas dan ook de totalen aan onderaan.

    Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
     
  18. Tweedewondertjee

    Tweedewondertjee Fanatiek lid

    22 feb 2021
    1.311
    734
    113
    Vrouw
    Als iedereen dat zou willen dan moeten we even in een privé bericht de telefoonnummers uitwisselen :)
     
  19. Limi99

    Limi99 Actief lid

    5 jan 2022
    311
    256
    63
    Vrouw
    Dat klinkt inderdaad als drukke maar ook leuke dagen! Nu wat meer rust? Die rugpijn herken ik wel! Past ook wel bij de termijn en groei van de buik nu. Merk dat mijn buik wel echt nog kleiner is dan anderen met mijn termijn, daar word ik soms best onzeker van. Maar gelukkig merk ik ook geregeld dat hij wel nog groeit, dat geeft dan weer wat bevestiging :).

    Wat een goed idee dat kussen! Fijn dat het bij jou zo goed helpt. Ik heb nu sinds een week een groot voedingskussen waar ik mee slaap. Dat lijkt ook al wat te helpen gelukkig, ik slaap nu helemaal niet meer op mijn buik. Mocht het toch nog niet helemaal lekker gaan dan probeer ik zeker dat kussen uit dat je gestuurd hebt. Bedankt voor de tip!

    En wat fijn dat de echo met je ouders zo'n succes was! Prachtig dat jullie dit moment samen hebben kunnen delen <3
     
  20. Limi99

    Limi99 Actief lid

    5 jan 2022
    311
    256
    63
    Vrouw
    Jeeeej, wat leuk, een zoon! Boys mom :D. En wat een prachtige buik heb je al! Lijkt me zo fijn om hem al veel te kunnen voelen.
     
    Tweedewondertjee vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina