❤ Uitgerekend eind okt - begin nov 2022 ❤

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Veertje22, 24 feb 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Limi99

Limi99 Actief lid

5 jan 2022
    439
    365
    63
    Vrouw
    Yes daar ben ik ook voor in! Dan reageer ik ook wat sneller, haha.

2. Limi99

Limi99 Actief lid

5 jan 2022
    439
    365
    63
    Vrouw
    @Brittmuffin

Morgen heb jij al gewoon jouw 20 weken echo, wauw! En je bent al over de helft, wat superfijn gevoel :). Ik vind het ook echt supersnel gaan. Wij gaan vanaf eind volgende week (na de 20 weken echo) beginnen met het schilderen van de kamers en langzamerhand gereed maken van alle spulletjes. Ik kan niet wachten! Jij ook al mee begonnen?

Brittmuffin vindt dit leuk.
  3. Brittmuffin

Brittmuffin Bekend lid

10 aug 2021
    522
    610
    93
    Vrouw
    Wij hebben een prachtige 20-weken echo gehad! ❤️ Zoooooo blij!

@Limi99 , super leuk om met het kamertje bezig te gaan! Daar wordt het allemaal zó echt van. Lekker inrichten en elke keer gewoon even in de kamer zijn❤️
    Wij kunnen helaas nog niks voorbereiden. In augustus krijgen we de sleutel van onze nieuwe woning en moeten we eerst nog verbouwen… boven hoeft gelukkig niet heeeel veel te gebeuren, alleen álles sauzen, dus ik hoop daar wel vrij snel alles voor te kunnen bereiden straks!

Bijgevoegde bestanden:

Voila86 vindt dit leuk.
  4. Tweedewondertjee

Tweedewondertjee Fanatiek lid

22 feb 2021
    1.311
    734
    113
    Vrouw
    Fijn dat je 20 weken echo goed was! <3

5. Limi99

Limi99 Actief lid

5 jan 2022
    439
    365
    63
    Vrouw
    Whaaaaa yes, wat fijn dat alles helemaal is gegaan bij de 20 weken echo! Ze hebben je kleintjes weer mooi op beeld gebracht. Vind het zo lief om die kleine gezichtjes te zien. Lijkt me nog steeds zo bijzonder voor je dat er gewoon twee in je buik zitten <3.

Ik kan me voorstellen dat je het jammer vindt dat je nog niet eerder aan de slag kunt met het kamertje van de kleintjes. Fijn dat jullie boven niet zoveel meer hoeven te doen, dat scheelt een hoop! Kun jij je rustig richten op de babykamer, hihi. Ook echt wel lekker dat alles dan weer fris is. Gelukkig heb je vanaf augustus ook echt nog wel eventjes tijd, gaat helemaal goedkomen! Moeten jullie beneden wel veel verbouwen? Groot (en langdurig) project?

Ik doe vandaag een 19 weken dansje. En inmiddels ben ik ook aan het aftellen naar mijn 20-weken echo. Over 4 dagen ben ik aan de beurt :).

6. Voila86

Voila86 Actief lid

2 jan 2022
    151
    155
    43
    Vrouw
    Ik ben ook helemaal voor een Whatsapp groepje. Ook ik kijk door drukte minder op het forum maar zou wel graag gelijk willen reageren op al jullie berichten en nieuwtjes natuurlijk!
    Wat gaaf dat jullie wederom een jongen krijgen! En lijkt me zo heerlijk om je kindje te voelen bewegen, geniet er van! Zo iets magisch lijkt me!

@Brittmuffin wat superfijn dat jullie 20 weken echo zo goed was. Zo fijn die bevestiging dat alles er goed uit ziet En inderdaad: wat hebben ze jullie meiden weer mooi vastgelegd!

@Limi99 mijn buikje is ook maar heel klein nog hoor. Maar de grootte van je buik zegt ook niets over de grootte van je kindje heb ik me laten vertellen. Ik voel ons kindje helaas ook nog niet, ik dénk af en toe dat ik iets voel maar zodra ik mijn hand op mijn buik leg en goed oplet is het altijd gelijk weer weg, dus ik ben bang dat ik het me inbeeld haha. Nog even wachten en dan is ook bij ons de rust in onze buik voorbij ;). Én ook jij hebt bijna je 20 weken echo, wat gaat de tijd ook bizar hard eigenlijk! Lekker genieten van het feit dat jullie je kindje extra lang mogen bekijken!

Ik ben inderdaad ook heel benieuwd hoe het met jou is @Veertje22!

Wij genieten heerlijk hier in Antwerpen. Ik zou zo nóg wel een paar dagen willen blijven, maar helaas vandaag de laatste dag dus extra hard genieten ;).

Limi99 vindt dit leuk.
  7. Tweedewondertjee

22 feb 2021
    1.311
    734
    113
    Vrouw
    Als de mensen die in een whatsapp groepje willen mij even een privé berichtje doen met hun telefoonnummer dan wil ik wel een groepje aanmaken! :)

Voila86 vindt dit leuk.
  8. Limi99

Limi99 Actief lid

5 jan 2022
    439
    365
    63
    Vrouw
    Wat fijn dat jullie het naar jullie zin hebben gehad in Antwerpen! Meer dan verdiend tussen het harde werken en broeden door :p.

Ah en jij ook nog een bescheiden buikje, dat hoor je toch ook wel vaak bij een eerste. Ik denk dat we er maar even van moeten genieten, nu zit hij nog niet in de weg, hihi. Sinds afgelopen woensdag voelde ik mijn kleine voor het eerst echt duidelijkere trapjes geven. Daarvoor waren het steeds plopjes in mijn buik. Ik was toen 18+5 weken. Ik voel me echt heel erg blessed dat ik het zo vroeg heb mogen voelen, ondanks dat mijn placenta aan de voorkant ligt en dit mijn eerste is. Eigenlijk heb ik sinds dien elke dag wel een beetje leven gevoeld. Het is wel echt van binnenuit, maar wel duidelijk niet iets dat van mijn organen komt. Ik vind het zo bijzonder :).

Toch heb ik alsnog ook wel spanning voor de 20-wekenecho vanmiddag hoor. Heel veel zin om de kleine te zien, maar ik realiseer me ook dat er slechter nieuws zou kunnen komen. Ik houd jullie op de hoogte. Misschien wel via de groepsapp als die er is straks :rolleyes:.

9. Brittmuffin

Brittmuffin Bekend lid

10 aug 2021
    522
    610
    93
    Vrouw
    De groepsapp is er al. Momenteel bestaande uit @Tweedewondertjee en ik haha!
    Stuur even je telefoonnummer in een privébericht, dan voegen we je toe. Jij ook @Voila86!

heel veel succes en plezier bij de 20weken echo❤️
    en super fijn dat je de kleine voelt❤️

10. Tweedewondertjee

22 feb 2021
    1.311
    734
    113
    Vrouw
    @Limi99 is ook
    Toegevoegd!

Deel Deze Pagina