Kraamzorg en opvang vind ik zelf echt nog wat te vroeg. Eerst een mooie echo straks! Bel liever alleen de VK af mocht het mis gaan, in plaats van alle drie de organisaties. Bij ons is het op de opvang gelukkig zo dat broertjes/zusjes voorrang hebben op 'nieuwe leden'. Dus hier maak ik me niet zo druk om!
Wat fijn dat het goed voelt maar ook rot dat we van die angst vlagen hebben door onze gs. Wat goed dat je vroege knal testen had, dat had ik dan weer niet. Al voelde ik me wel zwanger. Rot hè die paniek gevoelens als je even niets voelt of anders. Proberen te vertrouwen en afwachten maar dat is lastig. Geniet van de zon Vandaag
lees net je verhaal, joh heftige tijd maar wat een prachtige nieuws die positieve test. Fijn dat je een afspraak krijgt bij de gynaecoloog en leuk dat we de kids zo rond dezelfde leeftijd hebben. Geniet, en geluk bij je afspraak.
Hoi meiden, gyn heeft net gebeld. Ik mag morgen alvast hcg prikken en de week erop op woensdag ook. Volgende week vrijdag hebben we de 1e echo. Dat is dan volgens NOD exact 6 weken. Zelf denk ik 5 weken en 5 dagen. Ik hoop een klein beetje op een hartje. Maar vooral dat er iets in de baarmoeder zichtbaar is. Dat worden hele lange dagen.....
Wat fijn dat je morgen en volgende week woensdag alvast bloed mag prikken! Misschien dat je het al hebt gezegd en dat ik het heb gemist, maar heb je nog meer testjes gedaan na de early? Wij hebben onze echo toevallig op dezelfde dag zie ik, superspannend!! Hoe laat heb je de echo? Als je net zoals @Veertje22 5+5 bent is het inderdaad echt extra spannend of je een hartje kan horen. Als er in ieder geval maar een vruchtje in de baarmoeder te zien is, dat zou echt geweldig zijn!! Ik ga heel hard voor je duimen <3
Oe ja ik heb aanstaande donderdag mijn echo en ben dan ook 5+5. Dus het hangt er echt om!!! Ik hoop het zo! Volgens google kan het 2 kanten op gaan, net wel of net niet haha.
Test lijkt wel op te lopen. Streepje verscheen al binnen 30 seconden. Dat is echt een verschil met vorig ja. Morgenochtend ga ik nog een clearblue. Eens kijken of die 2-3 geeft.
♡ Uitgerekend eind oktober - begin november 2022 ♡ ------------------------------------------------------------------------------ 27 Oktober: 28 Oktober: Brittmuffin - 28 jaar - 2e kindje 29 Oktober: Veertje22 - 30 jaar - 3e kindje Limi99 - 22 jaar - 1e kindje Kiekieboe - 30 jaar - 3e kindje 30 Oktober: 31 Oktober: Tweedewondertjee - 28 jaar - 2e kindje 1 November: Debsterr - 34 jaar - 1e kindje 2 November: 3 November: 5 November: 5 november: Eep - 34 jaar - 3e kindje - 5 november: Patty86 - 35 jaar - 3e kindje ------------------------------------------------------------------------------ Jongen (0) | Meisje (0) | Verrassing (3) | Onbekend (8) ------------------------------------------------------------------------------ Sterretjes: Afspraken: Maart: 1 - Patty86 - Hcg prikken 3 - Veertje22 - vroege echo (vanwege mk) en intake (5+5) 8 - Tweedewondertjee - vroege echo 6+1 (vanwege mk) 9 - Patty86 - hcg prikken 11 - Limi99 - vroege echo (6+6) 11 - Patty86 - vroege echo (5+5) 14 - Tweedewondertjee - intake (7+0) 16 - Brittmuffin - echo (7+5) 17 - Debsterr - echo (7+4) 18 - Limi 99 - intake (7+6) 23 - Brittmuffin - intake (8+5) 28- Eep - intake + echo (8) 31 - Debsterr - intake April: WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en of je wilt weten wat het wordt. Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
Hallo, ik wil me graag hierbij aan sluiten. Ik ben op het moment 5 weken en 4 dagen zwanger. ben zwanger geworden doormiddel van IUI. ik gebruik ook nog steeds utrogestan vanwege 3 hele vroege miskramen. maar stop hier volgende week mee. voor de rest heb ik nog weinig symptomen voor mij gevoel. vooral heel moe en regelmatig krampjes en lichte buikpijn. iedereen gefeliciteerd met dat jullie zwanger zijn <3
♡ Uitgerekend eind oktober - begin november 2022 ♡ ------------------------------------------------------------------------------ 27 Oktober: Marsha95 - 26 jaar - 1e kindje 28 Oktober: Brittmuffin - 28 jaar - 2e kindje 29 Oktober: Veertje22 - 30 jaar - 3e kindje Limi99 - 22 jaar - 1e kindje Kiekieboe - 30 jaar - 3e kindje 30 Oktober: 31 Oktober: Tweedewondertjee - 28 jaar - 2e kindje 1 November: Debsterr - 34 jaar - 1e kindje 2 November: 3 November: 5 November: 5 november: Eep - 34 jaar - 3e kindje - 5 november: Patty86 - 35 jaar - 3e kindje ------------------------------------------------------------------------------ Jongen (0) | Meisje (0) | Verrassing (3) | Onbekend (8) ------------------------------------------------------------------------------ Sterretjes: Afspraken: Maart: 1 - Patty86 - Hcg prikken 3 - Veertje22 - vroege echo (vanwege mk) en intake (5+5) 7 - Marsha95 - Echo en intake (6+4) 8 - Tweedewondertjee - vroege echo 6+1 (vanwege mk) 9 - Patty86 - hcg prikken 11 - Limi99 - vroege echo (6+6) 11 - Patty86 - vroege echo (5+5) 14 - Tweedewondertjee - intake (7+0) 16 - Brittmuffin - echo (7+5) 17 - Debsterr - echo (7+4) 18 - Limi 99 - intake (7+6) 23 - Brittmuffin - intake (8+5) 28- Eep - intake + echo (8) 31 - Debsterr - intake April: WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en of je wilt weten wat het wordt. Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
Wat leuk dat je je ook aanmeldt, welkom! Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap ❤️. Ik kan me voorstellen dat deze weken best even pittig en stressvol zijn door de drie vroege miskramen die je hiervoor hebt gehad. Mag ik vragen in welke weken het hiervoor mis is gegaan? Over een week gelukkig al je echo. Super spannend!!
dankjewel! al heel vroeg elke keer. elke keer rond week 4. ondanks dat ik dit keer al zo veel verder ben is het inderdaad toch nog heel stressvol. durf het ook nog moeilijk te geloven dat ik zwanger ben en dat het goed komt. maar ik probeer zo postief mogelijk van dag tot dag te leven ik denk dat als ik de echo volgende week de echo heb gehad me een stuk zekerder ga voelen
Gefeliciteerd en wat een spanning zeg! Je bent 1 dag eerder dan ik voor een echo! En al ietsje verder hihi! Die spanning blijft idd .. pff hopelijk allemaal goeie echo’s hier!
Spannend he! ben jij ook zo aan het aftellen tot het zo ver is? Het gaat gewoon helemaal goed komen bij ons allemaal