Het zoveelste topic van mij... Hahaha.... Maar juist omdat er zo veel gekke dingen gebeuren steeds, zoek ik een beetje houvast en wil ik gewoon dingen zo veel mogelijk begrijpen. Dus...Ik zoek even iemand die dit misschien weet! Ik weet dat als je (dreigende) overstimulatie hebt, je decapeptyl moet gebruiken. Dat was bij mij vorige ronde. Maar... Toen is er waarschijnlijk iets met de timing misgegaan en waren bijna alle follikels leeg. Dat schijnt niet zo vaak te gebeuren, dus nu moet ik vanavond een “dubbele trigger” prikken van het ziekenhuis. Nu is de status wel iets anders (gelukkig): 2 grote rechts, 6 links, maar alsnog wel ook heeeeel veel kleintjes eromheen. Daarom nu zowel decapeptyl als pregnyl. Iemand ervaring hiermee? Wat doet dat met symptomen en bijwerkingen enzo?
Ik heb bij mijn poging ook decapeptyl en pregnyl gespoten, idd omdat ze overstimulatie wilde voorkomen. Ik heb nooit heftig op hormonen gereageerd, dus hier ook niet op. Ik kan me niet herinneren dat ik ergens last van gehad heb. Succes met het laatste loodje van de punctie ronde. Hopelijk oontstaan er mooie bevruchtingen uit!