2e kindje uit zelfde lichting cryo’s

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Boedah, 5 jul 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boedah

    Boedah Niet meer actief

    Hi dames,

    Ik vroeg me iets af. Heeft er iemand ervaring met een 2e kindje uit dezelfde lichting cryo’s?

    Onze dochter is een verse terugplaatsing geweest. Er zitten nu nog 4 cryo’s in de vriezer. Onze dochter is eeeerg pittig qua gedrag.

    Mocht het nou zo zijn dat een terugplaatsing van 1 van de 4 cryo’s blijft zitten, hebben we dan meer kans op weer zo’n pittig ding?
     
  2. Jolandadjk

    Jolandadjk Fanatiek lid

    22 jun 2014
    1.679
    182
    63
    Niet anders dan dat je twee kinderen zou krijgen zonder IVF...
     
  3. Louise11110

    Louise11110 Niet meer actief

    Ja alles kan. Het feit dat het cryo's zijn van dezelfde lichting haalt natuurlijk niet uit. Het is hetzelfde als 2 kinderen krijgen op de natuurlijke manier.
     
  4. Ninge

    Ninge Bekend lid

    27 jan 2016
    900
    123
    43
    Vrouw
    Het zijn gewoon broertjes of zusjes dan, genetisch net zoveel gelinkt als een embryo of cryo uit een andere poging. Dat maakt dus niks uit. Temperament zit dan waarschijnlijk in jullie genen ;), maar hoeveel dat weet je niet. Ik heb er 2 uit 1 lichting. Eerste heeft zeer weinig drift en met de tweede hebben we nu in de peuterpuberteit heeeeeel veel te stellen ;).
     
  5. lynole

    lynole Fanatiek lid

    22 nov 2014
    1.369
    553
    113
    Vrouw
    Mijn dochter is de verse terugplaatsing en een meisje met een pittig karakter. Mijn zoon is uit dezelfde lichting (2de embryo uit de vriezer) en is veel rustiger dan zijn zus.

    Zit geen verschil in als dat het 2 kindjes uit natuurlijke pogingen waren geweest.
     
  6. Boedah

    Boedah Niet meer actief

    Ah oké, bedankt voor jullie reacties! Niet dat we het anders niet zien zitten ofzo hoor, gewoon benieuwd ;)
     

Deel Deze Pagina