Uitgerekend: 1- 15 mei 2019! Deel 2!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pien86, 4 nov 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ciprilla

    ciprilla Fanatiek lid

    1 apr 2014
    3.660
    2.008
    113
    Vrouw
    Zeiltje zat bij mij toen in kraampakket, maar vond het niet handig. Ging steeds van zijn plaats. Ik heb nu een waterdichte molton van ikea altijd op mn topper liggen, ideaal!
     
  2. BabyFG

    BabyFG VIP lid

    20 feb 2012
    9.071
    1.916
    113
    omgeving Rotterdam
    Hebben ze die ook voor splittoppers dat je weet? Scheelt mij weer zoeken :roflmao:
    Ik had wel de gewone waterdichte moltons van de ikea idd voor ons oude bed
     
  3. Daan3

    Daan3 Fanatiek lid

    20 nov 2015
    1.044
    501
    113
    Klopt inderdaad. Hier had ik het zeiltje er onder liggen, maar ze leggen ook continu een schoon matje onder je billen. Je moet twee emmers met vuilniszakken klaar zetten voor de bevalling en ze gooien al het afval direct daarin en dan gooien ze het daarna in een keer weg.
    Wat ze ook deed trouwens, was een emmer met warm water en dan twee washandjes, iedere keer legde ze een nieuwe warme washand tegen mijn onderkant hij het persen, dat was ook wel heel fijn. Ik weet niet of dat gebruikelijk is, maar het voelde prettig.
     
  4. Koektrommel

    Koektrommel Fanatiek lid

    15 feb 2017
    1.511
    1.100
    113
    Vrouw
    Ik heb alleen bij de oudste een kraampakket gehad. Vind het een beetje onzin. Als je in het ziekenhuis bevalt gebruik je nog niet 1/3e uit de doos. Teminste ik niet. Heb ook nooit zeiltjes gebruikt oid :roflmao:.
     
  5. Kersje24

    Kersje24 Lid

    7 apr 2016
    66
    119
    33
    NULL
    NULL
    Ja dat washandje is wel gebruikelijk en het dient om inscheuren te voorkomen. ;)
     
    Daan3 vindt dit leuk.
  6. ciprilla

    ciprilla Fanatiek lid

    1 apr 2014
    3.660
    2.008
    113
    Vrouw
    Ja washand, ga ik nu in hoofdletters in mn bevalplan zetten.. Ik wil niet meer uitscheuren zo erg. :rolleyes:

    @BabyFG geen idee, je zou eens moeten kijken op Ikea site. Ze rekenen nu ook maar 3 euro bezorgkosten, scheelt weer een ritje. :D
     
  7. Daan3

    Daan3 Fanatiek lid

    20 nov 2015
    1.044
    501
    113
    Ja, dat had ik wel begrepen inderdaad, maar wist niet of het gebruikelijk was :)
     
  8. Wildchildmom

    28 aug 2018
    77
    145
    33
    @Daan3 leuk om te lezen dat jij ook thuis bevallen bent en dit weer wilt!!

    En ik had ok nog nooit van iemand gehoord die dw persweeen fijner vond! Ik was zo blij met die persweeen! Veeel meer rust ertussen en het idee dat je er iets mee kon doen ofzo... vond dat het minst erge stuk van de bevalling!
     
    Daan3 vindt dit leuk.
  9. BabyFG

    BabyFG VIP lid

    20 feb 2012
    9.071
    1.916
    113
    omgeving Rotterdam
    Echt? Wist ik ook niet hoor :D dan mogen ze die volgende x ook wel klaar leggen!
    Nou ja goed ik had maar 6 hechtingen ofzo dus t viel mee maar toch ;)
     
    Kersje24 vindt dit leuk.
  10. BabyFG

    BabyFG VIP lid

    20 feb 2012
    9.071
    1.916
    113
    omgeving Rotterdam
    Ooh das wel heel weinig vergeleken wat ze normaal vragen! Of ben ik nou in de war met meubels bezorgen via de website haha.
    Ga daar wel voor de babykamer meubels halen namelijk, maar voorlopig kan ik ze nog nergens kwijt
     
  11. Carmina26

    Carmina26 Actief lid

    3 jul 2014
    473
    382
    63
    Vrouw
    Laborante
    Puurs, België
    Dames, even iets anders: waar shoppen jullie (online) leuke en betaalbare zwangerschapskleding? Ik ben op zoek naar een jas, maar wil geen 100 euro geven o_O
     
  12. BabyFG

    BabyFG VIP lid

    20 feb 2012
    9.071
    1.916
    113
    omgeving Rotterdam
    Toen ik nog niet wist dat t persweeën waren (behalve dat ze wel anders voelden en dat ik ze niet weggeademd kreeg had ik wel een vermoeden maar wist niet zeker haha) vond ik ze helemaal niet zo grappig...ik kwam er niet doorheen geademd, de remifentanil leek dus ineens niet meer te helpen.
    Maar toen ik mee mocht persen was t helemaal prima :thumup:
     
    Daan3 vindt dit leuk.
  13. BabyFG

    BabyFG VIP lid

    20 feb 2012
    9.071
    1.916
    113
    omgeving Rotterdam
    Bonprix
     
    peque en Carmina26 vinden dit leuk.
  14. Elinetjeee

    Elinetjeee Niet meer actief

    Bonprix en broeken bij lidlshop :p
     
    peque en Carmina26 vinden dit leuk.
  15. Wildchildmom

    28 aug 2018
    77
    145
    33
    Ik stond onder de douche toen ze begonnen en schrok zo erg dacht ojeee die baby komt er in een keer uit en de verloskundige was er nog niet... heeft uit eindelijk nog wel even geduurd voor hij kwam... ik vond ze heerlijk en vond het vooral bizar hoe je lichaaam zo omschakeld en eigenlijk haaast uitzichzelf de baby eruit werkt.. zo kwam het bij mij in iedergeval over heb ook pas de laatste paar persweeen ook daadwerkelijk echt zelf met al.mn kracht meegedaan de rest ging een soort van vanzelf..
     
  16. BabyFG

    BabyFG VIP lid

    20 feb 2012
    9.071
    1.916
    113
    omgeving Rotterdam
    Klopt je lijf weet zelf heel goed hoe t moet.
    Waar bij ons mensen vaak t probleem zit is dat we proberen zelf de controle te houden ;) en dat werkt averechts
     
  17. peque

    peque Bekend lid

    26 feb 2013
    828
    827
    93
    Vrouw
    Omg. Arnhem
    Bonprix
     
  18. ciprilla

    ciprilla Fanatiek lid

    1 apr 2014
    3.660
    2.008
    113
    Vrouw
    Het ligt aan het gewicht, tot een bepaald aantal kilo. En daarboven gaan de bezorgkosten ook flink omhoog inderdaad.
     
  19. ciprilla

    ciprilla Fanatiek lid

    1 apr 2014
    3.660
    2.008
    113
    Vrouw
    H&M mama slaag ik altijd goed, zit lekker en blijft lang mooi.
     
  20. Mammielove

    Mammielove Niet meer actief

    Ha meiden,

    Wat een verhalen allemaal! Ik heb ze niet allemaal gelezen, liep zoveel pagina’s achter ;) Even wat van me laten horen, maar ben een beetje druk. Volgende week ook. Daarna hoop ik weer wat meer mee te kletsen :)
    Hier gaat het verder zn gangetje. Hoofdpijn is een stuk minder, erg blij mee! Helaas nu sinds een paar dagen kiespijn. Hier helpt pcm wel tegen gelukkig, maar ik baal er wel van. Moet allemaal weer verholpen worden en kost klauwen met geld :(
    Ik voel frummel nog niet echt, hoop dat dat snel gaat komen! 20weken echo ook gepland. Als ik de lijst tegen kom, zal ik de afspraak erbij zetten.

    Ik heb trouwens een positiejas bij Bonprix gekocht. Wilde geen dure, maar die vond ik allemaal niet leuk, of te dun.
    Nu een wat duurdere, maar ik verkoop hem wel weer, dan valt het toch nog mee, haha
     
    MLB vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina