Uitgerekend 1 t/m 15 Februari 2020

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Mommiiee, 29 mei 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaSelina

    MamaSelina Bekend lid

    19 jan 2017
    625
    585
    93
    Vrouw
    Drogist / Manager
    Hier ook de verhuizing achter de rug en beginnen aan de babykamer
    20 weken echo was helemaal goed♡
    Ik ben nu 3kg aangekomen.
     
  2. Marlau

    Marlau Fanatiek lid

    2 jun 2015
    1.917
    1.171
    113
    Ik 4 kilo nu.
     
  3. Corynne

    Corynne Actief lid

    30 apr 2019
    177
    140
    43
    Vrouw
    We zijn nog niet veel aangekomen met z’n allen :D maar wie weet hoe dat over 10 weken is!
     
  4. VaMosS

    VaMosS Lid

    28 aug 2019
    29
    23
    3
    Vrouw
    Tot nu toe ben ik op hetzelfde gewicht gebleven. En we hebben de geslachtsecho gehad. Het wordt een meisje
     
    Want2beAmom, Marlau, Kanarie1988 en 2 anderen vinden dit leuk.
  5. Mirremuis

    Mirremuis Actief lid

    30 apr 2019
    333
    451
    63
    Vrouw
    Ik ben 2 kilo afgevallen. Ben niet misselijk geweest en eet gewoon genoeg, maar wel gezond. Ook sport ik nog gewoon. Dat was dus geen probleem.

    En vandaag zijn we een jaar getrouwd :D
     
  6. 2de leg

    2de leg Fanatiek lid

    24 jan 2014
    3.053
    476
    83
    NOP (Flevoland)
    Gefeliciteerd!!!
     
    VaMosS vindt dit leuk.
  7. 2de leg

    2de leg Fanatiek lid

    24 jan 2014
    3.053
    476
    83
    NOP (Flevoland)
    Ik ga morgen weer aan het werk.

    Ik heb er zin in en zie er tegenop. Ben echt in 2strijd.

    Ik heb mijn werk echt gemist en merk dat ik er nog niet aan toe ben om al met verlof (ziekte of zwangerschapsverlof) te gaan.
    Aan de andere kant ben ik echt bang dat de pijn terug komt en dat ik niet aan mezelf toe durf te geven dat ik een stapje terug moet doen.
     
  8. Marlau

    Marlau Fanatiek lid

    2 jun 2015
    1.917
    1.171
    113
    Zo dat is opeens toch best snel @2de leg. Maar als het goed voelt zou ik het gewoon proberen. Misschien gaat het wel goed. Is de pijn opeens gewoon weg dan?
    Ga je meteen ook weer hele dagen maken of bouw je wel op?

    @VaMosS leuk een meisje!

    @Mirremuis gefeliciteerd!
     
    VaMosS vindt dit leuk.
  9. 2de leg

    2de leg Fanatiek lid

    24 jan 2014
    3.053
    476
    83
    NOP (Flevoland)
    Ik zou sowieso maar een week thuis blijven.
    De pijn in mijn zij is verder zo goed als weg.

    Maar ik wordt ook helemaal gek van het thuiszitten op de bank. Ik ben helemaal geen type om zo stil te zitten en niks te doen de hele dag.
    Mijn concentratieboeg is vreselijk op dit moment. Dus lezen of iets op tv kijken hou ik al niet eens vol.
    En mijn werk vind ik dan juist erg prettig.

    Ben alleen bang dat de pijn terug komt.
     
  10. Marlau

    Marlau Fanatiek lid

    2 jun 2015
    1.917
    1.171
    113
    Ja dubbel is dat. Hopelijk blijft de pijn weg! Hoe is het gegaan?
     
  11. 2de leg

    2de leg Fanatiek lid

    24 jan 2014
    3.053
    476
    83
    NOP (Flevoland)
    Het ging wel goed.
    Rond 10 uur kreeg ik echt even pijn. Toen heb ik een extra paracetamol genomen en ben iets anders gaan zitten.
    De buikband heb ik ook om, merk nog niet echt dat die werkt.
    Behalve dat de kleine er de hele tijd tegenaan schopt.

    Nu weer thuis, maar ben wel echt bekaf nu.

    Maar wel echt blij dat ik gegaan ben. Thuiszitten is toch echt niet mijn ding.
     
  12. Marlau

    Marlau Fanatiek lid

    2 jun 2015
    1.917
    1.171
    113
    Ah fijn dat het best goed ging! Hoeveel dagen werk je?

    Hier op de helft! 20 weken dansje!
     
    Kanarie1988 en VaMosS vinden dit leuk.
  13. 2de leg

    2de leg Fanatiek lid

    24 jan 2014
    3.053
    476
    83
    NOP (Flevoland)
    4 dagen. We kijken het deze week even aan en dan gaan we vrijdag evalueren hoe het ging.

    Heerlijk 20 weken alweer! Gaat toch best snel!
     
  14. Mir123

    Mir123 Bekend lid

    9 jun 2019
    887
    783
    93
    Vrouw
    Zo lees nog even alles terug.
    Meesten toch rond de 3 kg of minder aangekomen zie ik. Ik inmiddels 1,5 kg ongeveer. Hoewel het ook per dag wat wisselt.

    Vandaag 18 weekjes en gisteravond in bed voor het eerst ons beep van buitenaf voelen bewegen. Ook m’n man kon nu meegenieten! Erg leuk om te ontdekken!
     
  15. Ting86

    Ting86 Fanatiek lid

    4 okt 2016
    1.002
    589
    113
    Vrouw
    Vandaag controle gehad. Onze mini trapte tegen de doppler aan. Ze wou niet afgeluisterd worden :roflmao:.

    Vrijdag de 20weken-echo. Hopelijk alles goed en dan half uur genieten van onze mini. :)

    Hoe gaat het verder met iedereen?
     
    Kanarie1988 en LindaS80 vinden dit leuk.
  16. LindaS80

    LindaS80 Fanatiek lid

    10 aug 2010
    1.117
    590
    113
    Hier gaat het redelijk.
    Had gisteravond een harde buik en werd s’nachts wakker van een pijnscheut vanuit de schaamstreek naar de buik toe. Had ook alweer een paar dagen last van een weeïg gevoel.
    Heb met het moeder kind centrum gebeld en mocht meteen langskomen om de urine te laten nakijken. Die was gelukkig schoon. Volgens de vk heb ik last van de baarmoeder die flink aan het groeien is.

    Ook schommelt mijn bloedsuiker ineens heel erg. Ben benieuwd wat de diabetisverpleegkundige daar van gaat zeggen.

    Het gesprek met de psychiater en de psychiatrisch verpleegkundige is zeer prettig verlopen. Over twee weken gaan we dieper in op mijn angst voor de bevalling. Ik heb er goed gevoel bij.

    Als ik mijn hand op mijn buik leg dan voel ik vaak iets wat er tegenaan “rolt”. Volgens mij is dat de baby.
     
  17. Kanarie1988

    Kanarie1988 Actief lid

    28 jul 2016
    447
    508
    93
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Vorige week was ik nog enkele dagen enorm bezorgd omdat het zo stil was in men buik. Nu al enkele dagen heel veel energie daarbinnen. Draaien, trappen, ...
    Begint ook echt stevig te worden, bijna voelbaar. Ik word daar zo gelukkig van. Toch wel 1 van de mooiste momenten als je mini zich laat ‘horen’. :oops:
    Ergens rond 36-38w zal ik wel weer komen zeuren dat de baby mijn hele buik aan het verbouwen is en men maag en ribben verplaatst, maar voor nu, I love it! :D
     
    Marlau, 2de leg, HHJ en 4 anderen vinden dit leuk.
  18. 2de leg

    2de leg Fanatiek lid

    24 jan 2014
    3.053
    476
    83
    NOP (Flevoland)
    Ik doe vandaag mijn 20 weken dansje.

    Heel erg goed gaat het niet. Deze week weer aan het werk en ik merk dat 8 uur werken echt teveel op een dag is.
    Ik kom rond half 6 thuis en lig 6 uur kapot op bed.
    Ik slaap niet gelijk, maar heb echt nergens puf meer voor. Zelfs mijn eetlust is dan weg.

    Maandag ga ik even met mijn manager zitten dat ik 6 uur wil gaan werken op een dag en 2 uur in de ziektewet.
    Anders zit ik over 3 weken gewoon volledig thuis en daar heb ik zo geen zin in.
     
  19. Marlau

    Marlau Fanatiek lid

    2 jun 2015
    1.917
    1.171
    113
    Goed dat je aan de bel trekt. En als je het met 6 uur wel gaat redden heeft hij daar uiteindelijk ook meer aan. @2de leg.

    Hier gaat het wel oké. Ben al voor de tweede keer door m’n enkel gegaan. Dat heb ik normaal nooit. Maar gelukkig ben ik daarna wel snel op de been weer. Maar irritant is het wel zeg!
     
  20. Ting86

    Ting86 Fanatiek lid

    4 okt 2016
    1.002
    589
    113
    Vrouw
    Goed dat je dat gaat aangegeven. Je bent nu zwanger en dat kost al veel energie. Ik werk sinds deze week ook een paar uur minder, omdat ik het niet meer trok. Ik hoop voor jou dat het ook gaat helpen.
     

Deel Deze Pagina