uitgerekend 1 t/m 31 juli 2022

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Kimmetjuh90, 17 okt 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Spluuszy

    Spluuszy Actief lid

    20 aug 2021
    272
    229
    43
    Vrouw
    Even update, mijn test is een knaller. Denk dat mijn ei later was misschien. Ga me zo aanmelden bij de vk!
    Ik ben weer gerust na mijn test!
     
    Chanbee, Roni7888, Campus en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  2. Spluuszy

    Spluuszy Actief lid

    20 aug 2021
    272
    229
    43
    Vrouw
    Misschien wel slim om te beginnen, mijn conditie is ineens op 0.... Damn, 1 trapje op en af en ik hijg als een malle :eek: dit herken ik wel van eerdere zwangerschappen. Met perioden had ik daar last van.

    Zijn er al dames die nagedacht hebben over wanneer en hoe iedereen inlichten?
    Hier wachten we sowieso de eerste echo af.
     
    manontuin66 vindt dit leuk.
  3. manontuin66

    21 okt 2021
    73
    76
    18
    Vrouw
    Wou geen ruzie veroorzaken of discussie ivm roken maar goed dat iedereen er mee bezig is en bedankt voor de adviezen!

    Hier net terug gebeld ik mag 22 november op controle en de eerste echo. Spannend...
     
    Roni7888 vindt dit leuk.
  4. manontuin66

    21 okt 2021
    73
    76
    18
    Vrouw
    Dichte familie heb ik het verteld. En de rest na de eerste echo. En jij ?
     
  5. Campus

    Campus Bekend lid

    15 apr 2013
    875
    1.133
    93
    Fijn!! Ik heb vandaag niet getest morgen mijn nod ik hoop ook op een knaller :oops:
     
  6. Campus

    Campus Bekend lid

    15 apr 2013
    875
    1.133
    93
    Mijn moeder weet het al en de rest van de familie vertellen we het wel eerder dan 3 maanden.. werk hopelijk 12 weken (24december):roflmao: ik draag alleen een jurkje als werkkleding en daar lijken de meeste al zwanger in met een buikje(die niet zwanger zijn).. dus hopelijk kan ik het nog wel even verbergen. Ik had bij mijn eerste zwangerschap al snel een buikjeo_O
     
    Roni7888 vindt dit leuk.
  7. Finca

    Finca Fanatiek lid

    29 apr 2021
    2.027
    1.647
    113
    Vrouw
    4e dag op rij een super lichte streep. Ik zit al de hele ochtend te huilen. Kan niet anders dan fout zitten. Ik word gek van de onzekerheid. Ik wil het zo graag aan mijn moeder vertellen maar ik wilde met goed nieuws komen.
    De spanning wordt me echt te veel.
     
  8. Spluuszy

    Spluuszy Actief lid

    20 aug 2021
    272
    229
    43
    Vrouw
    Aahh jeetje meid :cry: wat een onzekerheid. Ik zou willen dat ik iets kon doen voor je. Zo klote, hopelijk snel duidelijkheid.
    En als je je verhaal of gevoel kwijt wil dan lekker doen hier. Sterkte!
     
    Finca vindt dit leuk.
  9. Spluuszy

    Spluuszy Actief lid

    20 aug 2021
    272
    229
    43
    Vrouw
    Wij willen de eerste echo afwachten.
    Daarna denk ik aan 5 december, om dan iets leuks te doen. Vorige keren kon ik het niet tot 12 weke geheim houden. Omdat ik dat niet leuk vond en je zag her eerder aan me :D
     
    Roni7888 vindt dit leuk.
  10. Roni7888

    Roni7888 Fanatiek lid

    18 jan 2015
    3.120
    2.817
    113
    Vrouw
    Fulltime baan
    Ergens in Brabant &#
    Oke dat valt mee dan! Na de zwangerschap weer oppakken en proberen nu zo gezond mogelijk te leven!

    Ik sporten elke dag voor de eisprong. Ik skeelerde 7 km per dag en daarnaast liep ik nog 7 km... thuis deed ik een beetje kracht training. Sinds de eisprong niets meer gedaan omdat het weer ook niet mee zat en ik rustiger aan wilde doen.

    Nu nog wel wat krachttraining en ik probeer dagelijks 7000 tot 10.000 stappen te zetten. Skeeleren laat ik nu even want ben toch bang dat dat invloed kan hebben... dus niet meer zo actief nu.
     
  11. Roni7888

    Roni7888 Fanatiek lid

    18 jan 2015
    3.120
    2.817
    113
    Vrouw
    Fulltime baan
    Ergens in Brabant &#
    Aaah meis wat ontzettend vervelend en verdrietig dat de test niet oploopt. Heb je al een ander merk geprobeerd? Middag urine?
     
  12. Finca

    Finca Fanatiek lid

    29 apr 2021
    2.027
    1.647
    113
    Vrouw
    Gisteravond hetzelfde merk. Dezelfde uitslag. En vanmorgen CB met de +. Zelfde uitslag.
    Ben even aan het wachten om straks een digitale te doen.
     
  13. Roni7888

    Roni7888 Fanatiek lid

    18 jan 2015
    3.120
    2.817
    113
    Vrouw
    Fulltime baan
    Ergens in Brabant &#
    Vanmorgen clearblue gedaan! 2-3 weken! Heb al wel knallers... heel fijn. Ga na morgen stoppen met testen...

    Stop ook met temperaturen. Het is goed nu.

    Ik heb het al heel veel mensen verteld. Mijn ouders en vrienden. Ook al 5 collega's omdat ik ook werk met veel covid patiënten en röntgen straling.

    En iedereen weet dat ik nu kan testen. Ben erg open geweest of het fertiliteit traject. Dus nu vraagt iedereen wat de uitslag is en ik kan niet liegen. Maar het is wat t is... mocht t weer fout gaan dan weet toch iedereen dat en dan heb ik hun steun. Ouders ingelicht met de postieve test!
     

    Bijgevoegde bestanden:

  14. Roni7888

    Roni7888 Fanatiek lid

    18 jan 2015
    3.120
    2.817
    113
    Vrouw
    Fulltime baan
    Ergens in Brabant &#
    Je bent nu 13 dpo? Je kan een trage opbouw hebben van hcg. Ik hoop echt dat t goed komt. Dikke knuffel
     
  15. Finca

    Finca Fanatiek lid

    29 apr 2021
    2.027
    1.647
    113
    Vrouw
    12 oktober had ik een opk. Weet niet. Maar 4 dagen op rij?
     
  16. Roni7888

    Roni7888 Fanatiek lid

    18 jan 2015
    3.120
    2.817
    113
    Vrouw
    Fulltime baan
    Ergens in Brabant &#
    Er zit helemaal geen oploop in? Ook niet licht?
     
  17. Finca

    Finca Fanatiek lid

    29 apr 2021
    2.027
    1.647
    113
    Vrouw
    Net de huisarts gesproken en ze zei dat ze echt op geen enkele mogelijke manier kunnen zien hoe het gaat. Ik moest mijn tranen wegslikken en durfde ook verder niks te zeggen.
    Ik kan het niet meer aan hoor.
     
  18. Honeymooner

    Honeymooner Actief lid

    4 feb 2017
    481
    733
    93
    NULL
    NULL
    Jeetje Finca, ik snap je onzekerheid. Het is al spannend, maar zo helemaal.

    Qua vertellen: ik weet het nog niet. Ik heb afgelopen juli een vroege miskraam gehad (bij 6 weken) en had het toen net daarvoor aan wat familie verteld. Vond ik zelf echt supervervelend voelen, want ik had het alleen maar gedeeld omdat we iets gingen doen wat zwanger niet kon. Voelde toen al helemaal verkeerd om het te delen zeg maar, had al een voorgevoel dat het niet goed zat.

    Voor nu voelt het veeeeel beter en heb ik al donkerdere testen dan toen, maar wil toch nog even afwachten. Wil morgen m'n laatste test doen en als die knalt, zal ik het ziekenhuis maar eens gaan inlichten. Ik krijg een keizersnede rond 36 weken en ben de hele zwangerschap daar onder controle.
     
    Roni7888 vindt dit leuk.
  19. Spluuszy

    Spluuszy Actief lid

    20 aug 2021
    272
    229
    43
    Vrouw
    Toch altijd zo'n fijne bevestiging die digitale.
    En wat vertellen betreft, ben het wel met je eens. Leuke dingen wil ik delen, maar moeilijke dingen doe ik ook niet alleen, die deel ik.
    Toch wacht ik nog tot de eerste echo, deze is zojuist gepland!!
    16 november!
     
    Roni7888 vindt dit leuk.
  20. Roni7888

    Roni7888 Fanatiek lid

    18 jan 2015
    3.120
    2.817
    113
    Vrouw
    Fulltime baan
    Ergens in Brabant &#
    Aaah miskramen zijn zo zo zo ontzettend verdrietig! Ik had een miskraam met 8 weken. Opgewekt met medicatie. Ik had toen tijdens die zwangerschap continu de gedachte dat het niet goed zou gaan en die gedachte werd waarheid. Nu heb ik ook een heel ander gevoel. Het gevoel dat dit helemaal goed zit en dat het een plakkertje is.

    @Spluuszy idd als het fout gaat wil ik t ook delen.. dus vandaar de openheid.
     

Deel Deze Pagina