0,0 symptomen van een zwangerschap

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Dielle, 18 sep 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dielle

    Dielle Fanatiek lid

    18 dec 2017
    1.583
    1.160
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Ik weet dat er een aantal topics zijn hierover maar lees dan toch vaak: ik heb GEEN klachten, alleen wat steekjes in mijn buik of moe (wat WEL klachten zijn!)

    Zijn er mensen die echt niks, maar dan helemaal niets ervaren rond de 4 a 5 weekjes?? En vanaf wanneer begon je wel wat te merken dan?

    Ik ben 6x zwanger geweest , (4 voldragen zwangerschappen) en wist vóór NOD vaak al dat ik zwanger was door duizelingen, steekjes buik, gevoelige borsten. Nu echt helemaal niets :(. Ben zo bang dat het een slecht teken is...
    Tis dat de test zegt dat ik zwanger ben maar anders..
     
  2. sarah28

    sarah28 Fanatiek lid

    14 feb 2013
    3.605
    1.913
    113
    Je bebt nog zo vroeg joh!
    Bij mij begon t pas met 6.5 week ongeveer
     
  3. Dielle

    Dielle Fanatiek lid

    18 dec 2017
    1.583
    1.160
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Ik weet het maar bij mijn 6 zwangerschappen had ik juist zo vroeg al symptomen. Voor NOD zelfs al. Vooral de steekjes in de buik.
     
  4. Zulema

    Zulema Fanatiek lid

    8 aug 2019
    1.670
    1.136
    113
    Vrouw
    Ik had dit ook bij mijn dochter. Soms last van mijn buik maar verder niets! Het gehele eerste trimester. Heerlijk maar ook inderdaad wel een beetje spannend.
     
  5. Jenneke88

    Jenneke88 Fanatiek lid

    9 jul 2016
    1.755
    785
    113
    Bij mijn eerste zwangerschap begonnen de kwaaltjes pas rond 7 weken.

    Tweede keer dacht ik buikgriep te hebben maar toen was ik dus ontzettend misselijk nog voor 14dpo. We waren niet gericht aan t proberen zwanger te raken en onze eerste zwangerschap heeft ook 15 maanden op zich laten wachten. Dus ik dacht aan buikgriep totdat ik toch maar een test deed. Bleek toen al 6 weken zwanger. Dus beide kan. Ik hoop dat t allemaal goed verloopt met je zwangerschap, ook voor de andere aanstaande mama’s!
     
  6. Kanarie1988

    Kanarie1988 Actief lid

    28 jul 2016
    447
    508
    93
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Bij mijn eerste zwangerschap heb ik getest omdat mijn man het zei. En ja hoor, positief. Heeft nadien nog tot 6-7 weken geduurd eer ik wat klachten kreeg. (vermoeidheid vooral en wat trekkerig gevoel)
    De 2 zwangerschappen nadien wist ik op 9-10 dpo al dat het raak was, enorm veel plassen en enorm goed ruiken. Bij deze ook al heel vroeg misselijk geworden, wat ik bij de eerste nooit heb gehad.
    Elke zwangerschap is anders en die positieve test is het mooiste bewijs dat je zwanger bent. Proficiat en geniet ervan!!
     
  7. HHJ

    HHJ Bekend lid

    31 mrt 2019
    873
    609
    93
    Vrouw
    Tijdens de rondes dat ik niet zwanger was, voelde steeds van alles 1 a 2 weken voordat ik ongesteld werd.. toen ik wel zwanger was had ik nergens last van. Geen steekjes, pijntjes of vermoeidheid! Bij 6 weken kreeg ik pas de kwaaltjes, dus het kan gewoon, hoor!:)
     
    Dielle vindt dit leuk.
  8. prulletje2

    prulletje2 Fanatiek lid

    20 mei 2014
    4.047
    2.039
    113
    Nou het is hier ook dat de test het zei (en dat ik erop zat te wachten natuurlijk), want als ik per ongeluk zwanger was geweest had ik ook niks in de gaten gehad.
    Maar heb bij mijn andere kindjes ook nooit echt veel gemerkt. Als ik me heel bewust ben van mijn lichaam ga ik opeens wel dingen voelen die misschien daarvan zouden kunnen zijn. Maar ze zijn echt niet zodanig aanwezig dat ik het op zou merken als ik niet met zwanger zijn bezig was.
     
  9. Maritiem

    Maritiem Fanatiek lid

    8 jul 2015
    1.394
    1.285
    113
    Ook hier 0 kwalen vanaf het begin. Deze week voor het eerst gevoelige borsten maar hiervoor echt 0,0... het kan dus echt goed gaan zonder kwalen.

    Bij mijn miskraam had ik wel symptomen die toen verdwenen en ook niet terug kwamen dat was toen wel een duidelijk signaal voor mij.
     
  10. Sado

    Sado VIP lid

    16 mei 2016
    17.918
    15.362
    113
    Ik heb beide keren geen enkel symptoom gehad zo vroeg. Echte symptomen kwamen rond de 7 weken.
    Kan me voorstellen dat hele vroege kwaaltjes komen door progesteron en niet door HCG.
     
  11. JoyeuxNoel

    JoyeuxNoel Actief lid

    9 feb 2019
    151
    78
    28
    Vrouw
    Ik heb tot week 15 ofzo helemaal niks gevoeld of gemerkt. Prijs jezelf maar gelukkig :) hoewel ik ook snap dat je er onzeker van kan worden.
    Geniet van je zwangerschap!
     
  12. Kanarie1988

    Kanarie1988 Actief lid

    28 jul 2016
    447
    508
    93
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Er zijn mensen die al enorm misselijk zijn vanaf 4 weken. (en dat ook lange tijd blijven) Dat komt heus nt door progesteron.
    Elk lichaam reageert anders op hormonen. En bij de 1 stijgen de waarden ook gewoon sneller ...
     
  13. PixieDust

    PixieDust Bekend lid

    12 mrt 2019
    537
    493
    63
    Vrouw
    Ik was in het begin ook onwijs onzeker. Ik heb alleen maar last gehad van vermoeidheid. Af en toe ietsjes misselijk, maar nooit overgeven. Je kan gewoon een goede zwangerschap hebben zonder kwaaltjes. De meeste meiden die ik ken hebben geen kwaaltjes gehad.

    Probeer van dag tot dag te genieten en je niet teveel druk te maken wat er wel of niet kan gebeuren.;)
     
  14. mamamilou

    mamamilou Niet meer actief

    Dit is mijn eerste zwangerschap. Tot 9 weken had ik nergens last van. Heerlijk maar ik werd er ook ongerust van. Was alles wel goed? Toen ik ongeveer 9 weken zwanger was begon de misselijkheid. Toen wilde ik maar wat graag terug naar die tijd ervoor. Maar ook dat gaat weer over.

    Waarschijnlijk komen jouw kwaaltjes nog. AL hoop ik voor je dat zo wegblijven en jij fluitend door de zwangerschap gaat. Gefeliciteerd!
     
  15. Eliesjee

    Eliesjee Bekend lid

    15 dec 2018
    926
    1.219
    93
    Vrouw
    Zuid Holland
    Hier ook geen klachten gehad, begonnen pas met een week of 6/7 en waren ook met 12 weken weer weg
     
  16. Dielle

    Dielle Fanatiek lid

    18 dec 2017
    1.583
    1.160
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Fijn om te horen dat ik niet de enige ben.
    Miss komt het ook wel doordat ik zwaar verkouden ben dat ik het nu daarom allemaal niet goed merk.
    Door de onzekerheid nog maar eens getest en hij knalde. Dus ik moet maar gewoon de 1e echo afwachten.
     
  17. mamamilou

    mamamilou Niet meer actief

    @Dielle Hoe voel je je nu? Beetje opgeknapt van je verkoudheid?
     
  18. Dielle

    Dielle Fanatiek lid

    18 dec 2017
    1.583
    1.160
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Ja gelukkig wel. Nog niet 100% beter maar zo goed als.
    Nog steeds weinig klachten. Ik zie het alleen aan mijn tepels. Ze zijn donkerder.
    Verder nog steeds GEEN steekjes buik, duizelingen of gevoelige borsten ofzo.
    Ben wel erg moe maar dat kan ook door andere dingen komen.
    Ik heb 11 oktober 1e echo. Ik hoop maar dat het goed zit.
     
  19. mamamilou

    mamamilou Niet meer actief

    Nog even geduld dus. Jammer he dat we geen luikje hebben om zelf even snel te spieken ;)
    Laat je ons weten hoe je echo was?
     
    Dielle vindt dit leuk.
  20. Dielle

    Dielle Fanatiek lid

    18 dec 2017
    1.583
    1.160
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Als dat toch zou kunnen. Scheelt veel stress hihi.
    Zal ik doen
     

Deel Deze Pagina