Cadeaubon erbij of iets van toiletspullen of zo. Ik gebruik altijd iets van rituals en dat hadden ze voor dezelfde prijs als in de winkel. Dus voorraad in de kast maar aangevuld.
Heel eerlijk, dan ga ik naar een andere webwinkel, als het even kan. Er zijn meerdere winkels die een minimum bedrag hanteren en wel kleinigheidjes hebben om tot gratis verzending te komen. Bij Next Direct bestel ik er sokken bij, bij Amazon witte worteltjes van Hipp, Wehkamp heeft ook genoeg. Bij Bol hebben ze dat niet of is het duurder dan in de supermarkt en ik bestel er maar een paar keer per jaar.
@Berte Leuk dat Next Direct. Ik kende het helemaal niet. Hoe vallen de modellen en hoe bevalt het überhaupt?
Bij mij, mijn vriend en de kinderen past de kleding prima. De kleding valt zoals de maat die aangegeven wordt. De kwaliteit vind ik goed (zeker voor de prijs), kinderen doen er lang mee. En ook belangrijk voor mij, ze hebben veel kleding met minimaal 95% katoen/100% katoen. Ik koop er zeer regelmatig wat.
Ik weet niet of het kan hij deze, maar wat ik bij een andere bekende webshop dan doe is iets bijbestellen waarvan ik weet dat het gratis retour kan.
Uhm....0,05 cent is precies hetzelfde als 5 cent. Sterker nog: ik denk dat 0,05 cent in feite geschreven correcter is
Volgens mij heeft @Schuurpapier gelijk. Het moet 0,05 euro zijn (dat is 5 cent) en 0,05 cent is 5/100 cent